Zkusil bych rád. A demoverze je taky jako v '90 ? Potěšila by 1. epizoda na vyzkoušení... :D
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Zkusil bych rád. A demoverze
kyo kyo https://cdr.cz/profil/kyo
5. 6. 2017 - 10:43https://cdr.cz/clanek/recenze-strafe-je-povedeny-kompromis-mezi-rogue-old-school-fps/diskuseZkusil bych rád. A demoverze je taky jako v '90 ? Potěšila by 1. epizoda na vyzkoušení... :Dhttps://cdr.cz/clanek/recenze-strafe-je-povedeny-kompromis-mezi-rogue-old-school-fps/diskuse#comment-1035015
+
Problém je s designem levelů. Zatímco Doom a Quake měli velice promyšlený design a spousta gameplaye vycházela z umístění nepřátel, ovládacích prvků, dveří apod., tady je to jenom bludiště a postrádá většího smyslu.
Pouze jedna hlavní zbraň to je taky problém - v devadesátkových hrách bylo spousta zbraní z různým způsobem použití a různou municí, to tady úplně chybí.
Dalším faktorem je dobíjení zbraní - v devadesátkových hrách většinou taky neviděné.
Všechno v téhle hře udělané tak, aby hráč stále couval, nikoli kosil nepřátele cestou kupředu jako v Doomu nebo DN3D.
A pro všechny ty vlastnosti si myslím, že Pixel Titans vedou mylnou reklamní kampaň - prodávají hru jako něco a přitom ta hra je ve skutečnosti úplně jiná.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Problém je s designem levelů.
CyberAngel https://cdr.cz/profil/honza-pacuta
5. 6. 2017 - 12:39https://cdr.cz/clanek/recenze-strafe-je-povedeny-kompromis-mezi-rogue-old-school-fps/diskuseProblém je s designem levelů. Zatímco Doom a Quake měli velice promyšlený design a spousta gameplaye vycházela z umístění nepřátel, ovládacích prvků, dveří apod., tady je to jenom bludiště a postrádá většího smyslu.
Pouze jedna hlavní zbraň to je taky problém - v devadesátkových hrách bylo spousta zbraní z různým způsobem použití a různou municí, to tady úplně chybí.
Dalším faktorem je dobíjení zbraní - v devadesátkových hrách většinou taky neviděné.
Všechno v téhle hře udělané tak, aby hráč stále couval, nikoli kosil nepřátele cestou kupředu jako v Doomu nebo DN3D.
A pro všechny ty vlastnosti si myslím, že Pixel Titans vedou mylnou reklamní kampaň - prodávají hru jako něco a přitom ta hra je ve skutečnosti úplně jiná.https://cdr.cz/clanek/recenze-strafe-je-povedeny-kompromis-mezi-rogue-old-school-fps/diskuse#comment-1035071
+
To neni hra ve stylu devadesatych let, ale hra, kde jak si ji predstavuje nekdo kdo, kdo zadnou hru z devadesatych let nevidel, ale sklada ji z dostupnych a vseobecne omylanych informaci. Takze vsechny
oslavovane prvky her z devadesatych let jsou smichany dohromady asi jako kdyz pejsek s kocickou
delali dort.
Nekdo se nekde doslechl, ze hry mely rozlehle urovne kde bylo treba hledat klice - a tak to do hry imlementoval, jenze tak nejak po svem, jak si predstavoval, ze to tenkrat mohlo vypadat. To same zbrane, grafika, zvuky a vse ostatni.
Vysledkem je hra, ktera na screenshotech vypada jako z roku 1996, jenze tak nejak ve skutecnosti neodpovida nicemu, co tenkrat vyslo.
A narozdil od tech starych her se velice rychle omrzi.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Hmmmmmm.
petr22 https://cdr.cz/profil/petr22
6. 6. 2017 - 07:55https://cdr.cz/clanek/recenze-strafe-je-povedeny-kompromis-mezi-rogue-old-school-fps/diskuseHmmmmmm.
To neni hra ve stylu devadesatych let, ale hra, kde jak si ji predstavuje nekdo kdo, kdo zadnou hru z devadesatych let nevidel, ale sklada ji z dostupnych a vseobecne omylanych informaci. Takze vsechny
oslavovane prvky her z devadesatych let jsou smichany dohromady asi jako kdyz pejsek s kocickou
delali dort.
Nekdo se nekde doslechl, ze hry mely rozlehle urovne kde bylo treba hledat klice - a tak to do hry imlementoval, jenze tak nejak po svem, jak si predstavoval, ze to tenkrat mohlo vypadat. To same zbrane, grafika, zvuky a vse ostatni.
Vysledkem je hra, ktera na screenshotech vypada jako z roku 1996, jenze tak nejak ve skutecnosti neodpovida nicemu, co tenkrat vyslo.
A narozdil od tech starych her se velice rychle omrzi.
https://cdr.cz/clanek/recenze-strafe-je-povedeny-kompromis-mezi-rogue-old-school-fps/diskuse#comment-1035503
+
Zkusil bych rád. A demoverze je taky jako v '90 ? Potěšila by 1. epizoda na vyzkoušení... :D
Problém je s designem levelů. Zatímco Doom a Quake měli velice promyšlený design a spousta gameplaye vycházela z umístění nepřátel, ovládacích prvků, dveří apod., tady je to jenom bludiště a postrádá většího smyslu.
Pouze jedna hlavní zbraň to je taky problém - v devadesátkových hrách bylo spousta zbraní z různým způsobem použití a různou municí, to tady úplně chybí.
Dalším faktorem je dobíjení zbraní - v devadesátkových hrách většinou taky neviděné.
Všechno v téhle hře udělané tak, aby hráč stále couval, nikoli kosil nepřátele cestou kupředu jako v Doomu nebo DN3D.
A pro všechny ty vlastnosti si myslím, že Pixel Titans vedou mylnou reklamní kampaň - prodávají hru jako něco a přitom ta hra je ve skutečnosti úplně jiná.
Hmmmmmm.
To neni hra ve stylu devadesatych let, ale hra, kde jak si ji predstavuje nekdo kdo, kdo zadnou hru z devadesatych let nevidel, ale sklada ji z dostupnych a vseobecne omylanych informaci. Takze vsechny
oslavovane prvky her z devadesatych let jsou smichany dohromady asi jako kdyz pejsek s kocickou
delali dort.
Nekdo se nekde doslechl, ze hry mely rozlehle urovne kde bylo treba hledat klice - a tak to do hry imlementoval, jenze tak nejak po svem, jak si predstavoval, ze to tenkrat mohlo vypadat. To same zbrane, grafika, zvuky a vse ostatni.
Vysledkem je hra, ktera na screenshotech vypada jako z roku 1996, jenze tak nejak ve skutecnosti neodpovida nicemu, co tenkrat vyslo.
A narozdil od tech starych her se velice rychle omrzi.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.