- "Píše se rok 1997 a vydavatelství Sales Curve Interactive (CSI) právě vydává titul..."
- "Od vydání prvního dílu uběhlo 22 let."
Autor by si asi mal zopakovať matematické učivo 1. ročníka ZŠ, pretože 2015 - 1997 ≠ 22
+1
+17
-1
Je komentář přínosný?
- "Píše se rok 1997 a
kypec https://cdr.cz/profil/kypec
27. 10. 2015 - 08:48https://cdr.cz/clanek/reload-jezdime-dobre-bezpecne-s-carmageddonem/diskuse- "Píše se rok 1997 a vydavatelství Sales Curve Interactive (CSI) právě vydává titul..."
- "Od vydání prvního dílu uběhlo 22 let."
Autor by si asi mal zopakovať matematické učivo 1. ročníka ZŠ, pretože 2015 - 1997 ≠ 22https://cdr.cz/clanek/reload-jezdime-dobre-bezpecne-s-carmageddonem/diskuse#comment-824522
+
omlouvám se, soudruh z CDR (já) nejspíš udělal někde chybu. Díky za upozornění, chyba opravena.
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Dobrý den,
Pavel Vevera https://cdr.cz/autor/pavel-vevera
27. 10. 2015 - 11:51https://cdr.cz/clanek/reload-jezdime-dobre-bezpecne-s-carmageddonem/diskuseDobrý den,
omlouvám se, soudruh z CDR (já) nejspíš udělal někde chybu. Díky za upozornění, chyba opravena.https://cdr.cz/clanek/reload-jezdime-dobre-bezpecne-s-carmageddonem/diskuse#comment-824572
+
U prvního dílu hrálo Fear Factory, ale to by ste nesměli hrát RIPnutou verzi. :) Tehdá jsem ještě netušil co to na mě hraje, ale muzika k tý hře seděla jak prdel na hrnec. Za pár let jsem slyšel v rádiu a nechápal. :)
Mimochodem...pamatujete Quarantine? V budoucnosti bude těžké být taxikářem. Divim se (nebo si to už nepamatuju), že se tehdá nesoudili. Holt jiný časy.
+1
+18
-1
Je komentář přínosný?
U prvního dílu hrálo Fear
Libor Míšek https://cdr.cz/profil/cursedslayer
27. 10. 2015 - 08:51https://cdr.cz/clanek/reload-jezdime-dobre-bezpecne-s-carmageddonem/diskuseU prvního dílu hrálo Fear Factory, ale to by ste nesměli hrát RIPnutou verzi. :) Tehdá jsem ještě netušil co to na mě hraje, ale muzika k tý hře seděla jak prdel na hrnec. Za pár let jsem slyšel v rádiu a nechápal. :)
Mimochodem...pamatujete Quarantine? V budoucnosti bude těžké být taxikářem. Divim se (nebo si to už nepamatuju), že se tehdá nesoudili. Holt jiný časy.https://cdr.cz/clanek/reload-jezdime-dobre-bezpecne-s-carmageddonem/diskuse#comment-824524
+
27. 10. 2015 - 09:10https://cdr.cz/clanek/reload-jezdime-dobre-bezpecne-s-carmageddonem/diskuseJa jsem diky te hre vubec Fear Factory objevil, od te doby to prilezitostne v aute posloucham dodnes :-D
https://cdr.cz/clanek/reload-jezdime-dobre-bezpecne-s-carmageddonem/diskuse#comment-824530
+
Quarantine pamatuju, ale nebyl jsem s tím schopen nějak se vejít na ulice, pořád jsem byl ve zdi :-)
+1
-11
-1
Je komentář přínosný?
Quarantine pamatuju, ale
CCblue https://cdr.cz/profil/ccblue
27. 10. 2015 - 12:11https://cdr.cz/clanek/reload-jezdime-dobre-bezpecne-s-carmageddonem/diskuseQuarantine pamatuju, ale nebyl jsem s tím schopen nějak se vejít na ulice, pořád jsem byl ve zdi :-)https://cdr.cz/clanek/reload-jezdime-dobre-bezpecne-s-carmageddonem/diskuse#comment-824582
+
Osobne radim tuto hru mezi TOP5 multiplayer her vsech dob...mozna TOP3....a mozna by vlastne byla na 1 miste :-)
V dobe, kdy to vyslo, jsem vedl PC hernu a cele dny a tydny a mesice se nehralo NIC jineho, nez: Carmagedon a Duke Nukem
12-15 hodin denne.
Bez prestavek :-D
Co se tyce clanku, prijde mi malicko "odflaknuty", doplnim par zasadnich informaci, ktere jsou potreba k pochopeni, proc hra byla tak uspesna:
1. Ruznorodost aut. Kdyz rikam ruznorodost, mam na mysli to, ze clovek mohl vzit bagr (muj nejpblibenejsi), ktery jezdil pomalu, ovladalo se to jak....bagr...bylo to neohrabane, naucit se s tim jezdit bylo DOST obtizne (bez ironie), ale jakmile to s tim clovek do nekoho narval celne, tak papa lala...
Pres "bezna auta" , po miniaturni formulku, na kterou se nekdo podival a ona umrela, bylo to silene slabe auto, ale mela uzasnou rychlost, ovladatelnost, a muselo se s ni utocit ZASADNE pouze zezadu (coz bylo mozne diky prave one rychlosti a manevrovatelnosti). Pripadne tam byl dragster s bodcem na cumaku, ktery ovsem temer nezatacel a dodnes jsem nepochopil, jak s tim nekdo mohl jezdit, protoze jestli bagr byl nic moc na ovladani, tak ten dragster proste NESEL ridit...Nebo si clovek mohl vzit nejakej ruskej terenak, co mel mechanickou kosu na lepsi sbirani mrtvolek chodcu...atd atd, co auto, to unikat a nejake bozi vyhody / priserne nevyhody.
2. Herni mody: Neslo jen o zavody. Uprimne receno, na multiplayer jsme zavody vubec nehrali, protoze to byla dost "nuda". Bylo tam spousta modu, typu " na lisku" - 1 auto ma "lisku", ostatni se mu ji snazi vzit tim, ze do nej nabouraji, jde o to mit lisku co nejdelsi dobu. Pripadne neco, co bych nazval "free for all" , kdy proste lidi jezdej a rezou se bez nejakeho scenare :-)
3.Mapy: Rozmanite. Tim myslim ROZMANITE. Co mapa to original a nebyl problem si dat deathmatch na stadionu na hristi
4.Bonusy, posilujici auta: Ve hre se nachazely na urcitych mistech (profesional MUSEL vedet, kde se jaky nachazi, bez toho byl v haji) bonusy, ktere nejakym zpusobem pomohly zesilit vuz/opravit ho/a podobne. Bonusy opet byly ruznorode, od klasickeho pridani armoru/sily/rychlosti, pres "nesmrtelnost na xy sekund", az napriklad po to, ze vsechna auta na cele mape zacala pri jizde skakat, jak kdyby byla na pruzinach...Pripadne moznost jezdit po zdi...zvyseni gravitace, takze se zmenil fyzikalni model a auta se fakt chovala, jak kdyby je pritahoval k zemi magnet...atd atd atd
Podle me tyhle veci v mixu zpusobily, ze na multiplayer hra byla ZABAVNA. Neznam ZADNOU jinou hru, ktera by byla na multiplayer tak zabavna. Ani jednu, a to jsem jich hral mnoho.
Na single to bylo fajn, ale singl jsem dohral vlastne jen tak, aby se nereklo, ze jsem to nedohral, ale jak to slo, hral se multiplayer. Mimochodem sel pro max 6 hracu a v 6 to bylo jedina poradna hra, v mene to nebylo tak ono :-))
27. 10. 2015 - 09:27https://cdr.cz/clanek/reload-jezdime-dobre-bezpecne-s-carmageddonem/diskuseOsobne radim tuto hru mezi TOP5 multiplayer her vsech dob...mozna TOP3....a mozna by vlastne byla na 1 miste :-)
V dobe, kdy to vyslo, jsem vedl PC hernu a cele dny a tydny a mesice se nehralo NIC jineho, nez: Carmagedon a Duke Nukem
12-15 hodin denne.
Bez prestavek :-D
Co se tyce clanku, prijde mi malicko "odflaknuty", doplnim par zasadnich informaci, ktere jsou potreba k pochopeni, proc hra byla tak uspesna:
1. Ruznorodost aut. Kdyz rikam ruznorodost, mam na mysli to, ze clovek mohl vzit bagr (muj nejpblibenejsi), ktery jezdil pomalu, ovladalo se to jak....bagr...bylo to neohrabane, naucit se s tim jezdit bylo DOST obtizne (bez ironie), ale jakmile to s tim clovek do nekoho narval celne, tak papa lala...
Pres "bezna auta" , po miniaturni formulku, na kterou se nekdo podival a ona umrela, bylo to silene slabe auto, ale mela uzasnou rychlost, ovladatelnost, a muselo se s ni utocit ZASADNE pouze zezadu (coz bylo mozne diky prave one rychlosti a manevrovatelnosti). Pripadne tam byl dragster s bodcem na cumaku, ktery ovsem temer nezatacel a dodnes jsem nepochopil, jak s tim nekdo mohl jezdit, protoze jestli bagr byl nic moc na ovladani, tak ten dragster proste NESEL ridit...Nebo si clovek mohl vzit nejakej ruskej terenak, co mel mechanickou kosu na lepsi sbirani mrtvolek chodcu...atd atd, co auto, to unikat a nejake bozi vyhody / priserne nevyhody.
2. Herni mody: Neslo jen o zavody. Uprimne receno, na multiplayer jsme zavody vubec nehrali, protoze to byla dost "nuda". Bylo tam spousta modu, typu " na lisku" - 1 auto ma "lisku", ostatni se mu ji snazi vzit tim, ze do nej nabouraji, jde o to mit lisku co nejdelsi dobu. Pripadne neco, co bych nazval "free for all" , kdy proste lidi jezdej a rezou se bez nejakeho scenare :-)
3.Mapy: Rozmanite. Tim myslim ROZMANITE. Co mapa to original a nebyl problem si dat deathmatch na stadionu na hristi
4.Bonusy, posilujici auta: Ve hre se nachazely na urcitych mistech (profesional MUSEL vedet, kde se jaky nachazi, bez toho byl v haji) bonusy, ktere nejakym zpusobem pomohly zesilit vuz/opravit ho/a podobne. Bonusy opet byly ruznorode, od klasickeho pridani armoru/sily/rychlosti, pres "nesmrtelnost na xy sekund", az napriklad po to, ze vsechna auta na cele mape zacala pri jizde skakat, jak kdyby byla na pruzinach...Pripadne moznost jezdit po zdi...zvyseni gravitace, takze se zmenil fyzikalni model a auta se fakt chovala, jak kdyby je pritahoval k zemi magnet...atd atd atd
Podle me tyhle veci v mixu zpusobily, ze na multiplayer hra byla ZABAVNA. Neznam ZADNOU jinou hru, ktera by byla na multiplayer tak zabavna. Ani jednu, a to jsem jich hral mnoho.
Na single to bylo fajn, ale singl jsem dohral vlastne jen tak, aby se nereklo, ze jsem to nedohral, ale jak to slo, hral se multiplayer. Mimochodem sel pro max 6 hracu a v 6 to bylo jedina poradna hra, v mene to nebylo tak ono :-))
https://cdr.cz/clanek/reload-jezdime-dobre-bezpecne-s-carmageddonem/diskuse#comment-824538
+
Carmageddon je pecka nejdřív 1demo jsme jeli stále dokola tam byla restrikce na čas asi 3minuty ?, pak dvojky ripnutá verze a Voodoo1 mapa se načítala 2minuty a shitozním cyrix PR 166+ no a pak už na trochu slušnejších kompech multák jsem vždy zakládal nastavil nejvíc prachů co de a po tajnu jsem mluvil na kolegu aby neslyšel klávesnici a cvakal si na max ofenzivu armor speed po pár zavodech jsem mu to řekl prej ty Hajzle, jak já se tlemil :D
+1
-10
-1
Je komentář přínosný?
Carmageddon je pecka nejdřív
dawe https://cdr.cz/profil/dawe-dawe
27. 10. 2015 - 12:44https://cdr.cz/clanek/reload-jezdime-dobre-bezpecne-s-carmageddonem/diskuseCarmageddon je pecka nejdřív 1demo jsme jeli stále dokola tam byla restrikce na čas asi 3minuty ?, pak dvojky ripnutá verze a Voodoo1 mapa se načítala 2minuty a shitozním cyrix PR 166+ no a pak už na trochu slušnejších kompech multák jsem vždy zakládal nastavil nejvíc prachů co de a po tajnu jsem mluvil na kolegu aby neslyšel klávesnici a cvakal si na max ofenzivu armor speed po pár zavodech jsem mu to řekl prej ty Hajzle, jak já se tlemil :Dhttps://cdr.cz/clanek/reload-jezdime-dobre-bezpecne-s-carmageddonem/diskuse#comment-824614
+
Existuje i výborný port pro Android za velmi přijatelnou cenu - hrajeme s dcerou proti sobě a hodně si to užíváme :)
+1
-15
-1
Je komentář přínosný?
Existuje i výborný port pro
Pavel Kutina https://cdr.cz/profil/bitovod
31. 10. 2015 - 21:57https://cdr.cz/clanek/reload-jezdime-dobre-bezpecne-s-carmageddonem/diskuseExistuje i výborný port pro Android za velmi přijatelnou cenu - hrajeme s dcerou proti sobě a hodně si to užíváme :)https://cdr.cz/clanek/reload-jezdime-dobre-bezpecne-s-carmageddonem/diskuse#comment-825464
+
- "Píše se rok 1997 a vydavatelství Sales Curve Interactive (CSI) právě vydává titul..."
- "Od vydání prvního dílu uběhlo 22 let."
Autor by si asi mal zopakovať matematické učivo 1. ročníka ZŠ, pretože 2015 - 1997 ≠ 22
Dobrý den,
omlouvám se, soudruh z CDR (já) nejspíš udělal někde chybu. Díky za upozornění, chyba opravena.
U prvního dílu hrálo Fear Factory, ale to by ste nesměli hrát RIPnutou verzi. :) Tehdá jsem ještě netušil co to na mě hraje, ale muzika k tý hře seděla jak prdel na hrnec. Za pár let jsem slyšel v rádiu a nechápal. :)
Mimochodem...pamatujete Quarantine? V budoucnosti bude těžké být taxikářem. Divim se (nebo si to už nepamatuju), že se tehdá nesoudili. Holt jiný časy.
Ja jsem diky te hre vubec Fear Factory objevil, od te doby to prilezitostne v aute posloucham dodnes :-D
Quarantine pamatuju, ale nebyl jsem s tím schopen nějak se vejít na ulice, pořád jsem byl ve zdi :-)
Osobne radim tuto hru mezi TOP5 multiplayer her vsech dob...mozna TOP3....a mozna by vlastne byla na 1 miste :-)
V dobe, kdy to vyslo, jsem vedl PC hernu a cele dny a tydny a mesice se nehralo NIC jineho, nez: Carmagedon a Duke Nukem
12-15 hodin denne.
Bez prestavek :-D
Co se tyce clanku, prijde mi malicko "odflaknuty", doplnim par zasadnich informaci, ktere jsou potreba k pochopeni, proc hra byla tak uspesna:
1. Ruznorodost aut. Kdyz rikam ruznorodost, mam na mysli to, ze clovek mohl vzit bagr (muj nejpblibenejsi), ktery jezdil pomalu, ovladalo se to jak....bagr...bylo to neohrabane, naucit se s tim jezdit bylo DOST obtizne (bez ironie), ale jakmile to s tim clovek do nekoho narval celne, tak papa lala...
Pres "bezna auta" , po miniaturni formulku, na kterou se nekdo podival a ona umrela, bylo to silene slabe auto, ale mela uzasnou rychlost, ovladatelnost, a muselo se s ni utocit ZASADNE pouze zezadu (coz bylo mozne diky prave one rychlosti a manevrovatelnosti). Pripadne tam byl dragster s bodcem na cumaku, ktery ovsem temer nezatacel a dodnes jsem nepochopil, jak s tim nekdo mohl jezdit, protoze jestli bagr byl nic moc na ovladani, tak ten dragster proste NESEL ridit...Nebo si clovek mohl vzit nejakej ruskej terenak, co mel mechanickou kosu na lepsi sbirani mrtvolek chodcu...atd atd, co auto, to unikat a nejake bozi vyhody / priserne nevyhody.
2. Herni mody: Neslo jen o zavody. Uprimne receno, na multiplayer jsme zavody vubec nehrali, protoze to byla dost "nuda". Bylo tam spousta modu, typu " na lisku" - 1 auto ma "lisku", ostatni se mu ji snazi vzit tim, ze do nej nabouraji, jde o to mit lisku co nejdelsi dobu. Pripadne neco, co bych nazval "free for all" , kdy proste lidi jezdej a rezou se bez nejakeho scenare :-)
3.Mapy: Rozmanite. Tim myslim ROZMANITE. Co mapa to original a nebyl problem si dat deathmatch na stadionu na hristi
4.Bonusy, posilujici auta: Ve hre se nachazely na urcitych mistech (profesional MUSEL vedet, kde se jaky nachazi, bez toho byl v haji) bonusy, ktere nejakym zpusobem pomohly zesilit vuz/opravit ho/a podobne. Bonusy opet byly ruznorode, od klasickeho pridani armoru/sily/rychlosti, pres "nesmrtelnost na xy sekund", az napriklad po to, ze vsechna auta na cele mape zacala pri jizde skakat, jak kdyby byla na pruzinach...Pripadne moznost jezdit po zdi...zvyseni gravitace, takze se zmenil fyzikalni model a auta se fakt chovala, jak kdyby je pritahoval k zemi magnet...atd atd atd
Podle me tyhle veci v mixu zpusobily, ze na multiplayer hra byla ZABAVNA. Neznam ZADNOU jinou hru, ktera by byla na multiplayer tak zabavna. Ani jednu, a to jsem jich hral mnoho.
Na single to bylo fajn, ale singl jsem dohral vlastne jen tak, aby se nereklo, ze jsem to nedohral, ale jak to slo, hral se multiplayer. Mimochodem sel pro max 6 hracu a v 6 to bylo jedina poradna hra, v mene to nebylo tak ono :-))
Carmageddon je pecka nejdřív 1demo jsme jeli stále dokola tam byla restrikce na čas asi 3minuty ?, pak dvojky ripnutá verze a Voodoo1 mapa se načítala 2minuty a shitozním cyrix PR 166+ no a pak už na trochu slušnejších kompech multák jsem vždy zakládal nastavil nejvíc prachů co de a po tajnu jsem mluvil na kolegu aby neslyšel klávesnici a cvakal si na max ofenzivu armor speed po pár zavodech jsem mu to řekl prej ty Hajzle, jak já se tlemil :D
Existuje i výborný port pro Android za velmi přijatelnou cenu - hrajeme s dcerou proti sobě a hodně si to užíváme :)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.