Skvely napad. Clovek se fakt zasmeje jak uslysi "nechť nejlepsi aimbot zvitezi" , ale bude to fungovat?
Cheating je na svete uz dlouho a at vyvojari delaji, co chteji, tak vzdy se nakonec nasel zpusob jak obejit anti-cheatingove programy.
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
Skvely napad. Clovek se fakt
Psycho Mantis https://cdr.cz/profil/psycho-mantis
27. 3. 2014 - 16:17https://cdr.cz/clanek/respawn-resi-cheatery-v-titanfallu-nuti-je-hrat-proti-sobe/diskuseSkvely napad. Clovek se fakt zasmeje jak uslysi "nechť nejlepsi aimbot zvitezi" , ale bude to fungovat?
Cheating je na svete uz dlouho a at vyvojari delaji, co chteji, tak vzdy se nakonec nasel zpusob jak obejit anti-cheatingove programy. https://cdr.cz/clanek/respawn-resi-cheatery-v-titanfallu-nuti-je-hrat-proti-sobe/diskuse#comment-698898
+
Nebude, prostě někdo napíše aimboty nerozpoznatelné od kvalitních hráčů. ;-) Ono je to stejně hloupé jako snaha o DRM, v tom nejhorším případě někdo překlene analogovou díru pomocí real-time computer vision a virtuálních HID zařízení, a jakýkoli client-side i server-side rozpoznávač se může jít klouzat.
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Nebude, prostě někdo napíše
Gath G https://cdr.cz/profil/ggeal
27. 3. 2014 - 23:29https://cdr.cz/clanek/respawn-resi-cheatery-v-titanfallu-nuti-je-hrat-proti-sobe/diskuseNebude, prostě někdo napíše aimboty nerozpoznatelné od kvalitních hráčů. ;-) Ono je to stejně hloupé jako snaha o DRM, v tom nejhorším případě někdo překlene analogovou díru pomocí real-time computer vision a virtuálních HID zařízení, a jakýkoli client-side i server-side rozpoznávač se může jít klouzat.https://cdr.cz/clanek/respawn-resi-cheatery-v-titanfallu-nuti-je-hrat-proti-sobe/diskuse#comment-698985
+
"... aimboty nerozpoznatelné od kvalitních hráčů..."
Takže to bude jistě zahrnovat jistou chybovost zásahu a plánovaného umírání... Takový aimbot by musel samozřejmě sledovat statistiku, která by měla držet "skóre" úspěšnosti mírně nadprůměrnou (tak 55-60%) aby výsledky nebyli moc okaté... Samotný "hráč" by měl pak na starosti jen pobíhání po mapě, pokud by ovšem nevytvořil plnohodnotného bota, který by zvládal i pobíhání po mapě.
Jsou lidé, kteří přímo cíleně stojí o vývoj takové automatické entity (např. armáda) a tyto hry využívají nejen ke sledování chování hráčů, ale přímo je využívají coby pokusné králíky ve svých experimentech zaměřených na sledování zvolených strategií...
+1
-12
-1
Je komentář přínosný?
"... aimboty nerozpoznatelné
randomofamber https://cdr.cz/profil/randomofamber
28. 3. 2014 - 09:51https://cdr.cz/clanek/respawn-resi-cheatery-v-titanfallu-nuti-je-hrat-proti-sobe/diskuse"... aimboty nerozpoznatelné od kvalitních hráčů..."
Takže to bude jistě zahrnovat jistou chybovost zásahu a plánovaného umírání... Takový aimbot by musel samozřejmě sledovat statistiku, která by měla držet "skóre" úspěšnosti mírně nadprůměrnou (tak 55-60%) aby výsledky nebyli moc okaté... Samotný "hráč" by měl pak na starosti jen pobíhání po mapě, pokud by ovšem nevytvořil plnohodnotného bota, který by zvládal i pobíhání po mapě.
Jsou lidé, kteří přímo cíleně stojí o vývoj takové automatické entity (např. armáda) a tyto hry využívají nejen ke sledování chování hráčů, ale přímo je využívají coby pokusné králíky ve svých experimentech zaměřených na sledování zvolených strategií...https://cdr.cz/clanek/respawn-resi-cheatery-v-titanfallu-nuti-je-hrat-proti-sobe/diskuse#comment-699075
+
Jistě, herní simulace se v armádě používají už desítky let. Já o nich četl už u nás za socialismu - tehdy sice ČSLA takovéhle věci asi řešila na PMDčkách (aspoň tohle ten text naznačoval), takže musely být primitivní, ale co, teorie her se dá studovat i na osmibitech.
+1
+9
-1
Je komentář přínosný?
Jistě, herní simulace se v
Gath G https://cdr.cz/profil/ggeal
28. 3. 2014 - 10:20https://cdr.cz/clanek/respawn-resi-cheatery-v-titanfallu-nuti-je-hrat-proti-sobe/diskuseJistě, herní simulace se v armádě používají už desítky let. Já o nich četl už u nás za socialismu - tehdy sice ČSLA takovéhle věci asi řešila na PMDčkách (aspoň tohle ten text naznačoval), takže musely být primitivní, ale co, teorie her se dá studovat i na osmibitech.https://cdr.cz/clanek/respawn-resi-cheatery-v-titanfallu-nuti-je-hrat-proti-sobe/diskuse#comment-699102
+
Já nemám na mysli samotné simulace, ale sběr dat/informací o tom jak hrají živí hráči a jejich následné vyhodnocování. Moderní bojové hry jsou na toto ideálním nástrojem už jen pro obrovský počet hrajících. Teorie her se dá studovat i "na papíru", ale základy dnes již zajímají akorát studenty... Takový "hacker", který by chtěl udělat plně autonomního bota, tak aby nebylo ze samotného hraní snadné či přímo možné poznat, zda hraje člověk musí jít už poměrně do hloubky a přiblížit se "vojákům", kteří pracují na vývoji autonomního bojového stroje... Pokud by chtěl udělat "jen" aimbota, pak je nutné zahrnout chybovost a omezit počet "headshotů" (když má někdo vysoký počet přesných zásahů, je to více než podezřelé a to už nemluvím o reakční době, která sic ovlivněna pingem nemůže být také extra krátká...). Problém je, že "hacker" neví jaká všechna data se na serverech skladují a co vše se vyhodnocuje...
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Já nemám na mysli samotné
randomofamber https://cdr.cz/profil/randomofamber
28. 3. 2014 - 11:49https://cdr.cz/clanek/respawn-resi-cheatery-v-titanfallu-nuti-je-hrat-proti-sobe/diskuseJá nemám na mysli samotné simulace, ale sběr dat/informací o tom jak hrají živí hráči a jejich následné vyhodnocování. Moderní bojové hry jsou na toto ideálním nástrojem už jen pro obrovský počet hrajících. Teorie her se dá studovat i "na papíru", ale základy dnes již zajímají akorát studenty... Takový "hacker", který by chtěl udělat plně autonomního bota, tak aby nebylo ze samotného hraní snadné či přímo možné poznat, zda hraje člověk musí jít už poměrně do hloubky a přiblížit se "vojákům", kteří pracují na vývoji autonomního bojového stroje... Pokud by chtěl udělat "jen" aimbota, pak je nutné zahrnout chybovost a omezit počet "headshotů" (když má někdo vysoký počet přesných zásahů, je to více než podezřelé a to už nemluvím o reakční době, která sic ovlivněna pingem nemůže být také extra krátká...). Problém je, že "hacker" neví jaká všechna data se na serverech skladují a co vše se vyhodnocuje...https://cdr.cz/clanek/respawn-resi-cheatery-v-titanfallu-nuti-je-hrat-proti-sobe/diskuse#comment-699141
+
"Já nemám na mysli samotné simulace, ale sběr dat/informací o tom jak hrají živí hráči a jejich následné vyhodnocování. Moderní bojové hry jsou na toto ideálním nástrojem už jen pro obrovský počet hrajících"
To sice ano, ale nechce se mi věřit, že třeba US Army tohle nedělá už od dob, co jim Bohemia Interactive někdy kolem 2001 dodala první "military-grade" pěchotní gamesku. Oni nemusejí sbírat data o chování uhrovatých pařanů, co skáčou jako zběsilí v CSku, prostě k simulátoru posadí vojáky po základním výcviku.
+1
-22
-1
Je komentář přínosný?
"Já nemám na mysli samotné
Gath G https://cdr.cz/profil/ggeal
28. 3. 2014 - 12:12https://cdr.cz/clanek/respawn-resi-cheatery-v-titanfallu-nuti-je-hrat-proti-sobe/diskuse"Já nemám na mysli samotné simulace, ale sběr dat/informací o tom jak hrají živí hráči a jejich následné vyhodnocování. Moderní bojové hry jsou na toto ideálním nástrojem už jen pro obrovský počet hrajících"
To sice ano, ale nechce se mi věřit, že třeba US Army tohle nedělá už od dob, co jim Bohemia Interactive někdy kolem 2001 dodala první "military-grade" pěchotní gamesku. Oni nemusejí sbírat data o chování uhrovatých pařanů, co skáčou jako zběsilí v CSku, prostě k simulátoru posadí vojáky po základním výcviku.https://cdr.cz/clanek/respawn-resi-cheatery-v-titanfallu-nuti-je-hrat-proti-sobe/diskuse#comment-699150
+
Jenže sledovat vojáky, kteří jsou ovlivněni drilem nemusí dát požadované výsledky. Lidé neovlivněni vojenským způsobem myšlení se chovají jinak. Například jak se lidi chovají při kooperaci. Hraji např. Planetside 2. Nejsem s nikým v týmu, vezmu si technika, vyhledám hráče s bojovým oblekem MAX a snažím se mu dělat support. Z 60-80% si toho dotyčný vůbec nevšímá a jak může tak uteče a nechá se rozstřílet... Proč? Vždyť z hlediska teorie her nahraje víc bodů když bude spolupracovat, byť jen v týmu o dvou lidech... Tohle by voják neudělal. Nebo jiný příklad. Skupina 10-20 nesourodých hráčů (nejsou v týmu, přesto společně) útočí na nějaký bod, situace je ovšem patová a tak se samozřejmě nakonec najde někdo, kdo skupinu opustí a zkouší to obchvatem (asi elektrikář, proud teče nejmenším odporem :-) ), což protivníci často nečekají, protože se soustředí na hlavní směr útoku... a podobně. Prostě sledování "nezaujatého" zdroje může vykázat zcela jiné a někdy i podnětné výsledky.
+1
-14
-1
Je komentář přínosný?
Jenže sledovat vojáky, kteří
randomofamber https://cdr.cz/profil/randomofamber
28. 3. 2014 - 15:02https://cdr.cz/clanek/respawn-resi-cheatery-v-titanfallu-nuti-je-hrat-proti-sobe/diskuseJenže sledovat vojáky, kteří jsou ovlivněni drilem nemusí dát požadované výsledky. Lidé neovlivněni vojenským způsobem myšlení se chovají jinak. Například jak se lidi chovají při kooperaci. Hraji např. Planetside 2. Nejsem s nikým v týmu, vezmu si technika, vyhledám hráče s bojovým oblekem MAX a snažím se mu dělat support. Z 60-80% si toho dotyčný vůbec nevšímá a jak může tak uteče a nechá se rozstřílet... Proč? Vždyť z hlediska teorie her nahraje víc bodů když bude spolupracovat, byť jen v týmu o dvou lidech... Tohle by voják neudělal. Nebo jiný příklad. Skupina 10-20 nesourodých hráčů (nejsou v týmu, přesto společně) útočí na nějaký bod, situace je ovšem patová a tak se samozřejmě nakonec najde někdo, kdo skupinu opustí a zkouší to obchvatem (asi elektrikář, proud teče nejmenším odporem :-) ), což protivníci často nečekají, protože se soustředí na hlavní směr útoku... a podobně. Prostě sledování "nezaujatého" zdroje může vykázat zcela jiné a někdy i podnětné výsledky.https://cdr.cz/clanek/respawn-resi-cheatery-v-titanfallu-nuti-je-hrat-proti-sobe/diskuse#comment-699218
+
Z textu jsem nepochopil: to je nejake specialni misto pro cheatery, nebo proste existuji dva stejne virtualni svety, jeden pro "poctive" hrace a druhy pro cheatery? Druhou variantu bych jednoznacne podporil. Ba klidne bych i zavedl vic svetu pokud se objevi rozlisitelne a vyrazne odlisne metody cheatovani.
+1
-18
-1
Je komentář přínosný?
Z textu jsem nepochopil: to
HKMaly https://cdr.cz/profil/hkmaly
27. 3. 2014 - 17:10https://cdr.cz/clanek/respawn-resi-cheatery-v-titanfallu-nuti-je-hrat-proti-sobe/diskuseZ textu jsem nepochopil: to je nejake specialni misto pro cheatery, nebo proste existuji dva stejne virtualni svety, jeden pro "poctive" hrace a druhy pro cheatery? Druhou variantu bych jednoznacne podporil. Ba klidne bych i zavedl vic svetu pokud se objevi rozlisitelne a vyrazne odlisne metody cheatovani.https://cdr.cz/clanek/respawn-resi-cheatery-v-titanfallu-nuti-je-hrat-proti-sobe/diskuse#comment-698919
+
Všechno probíhá stejně jako při běžné hře, akorát týmy jsou složeny z prokázaných cheaterů, takže se klidně může stát, že na jedné mapě proti sobě stojí dvanáct lidí s aimbotem.
+1
-13
-1
Je komentář přínosný?
Všechno probíhá stejně jako
Martin Paytok https://cdr.cz/autor/martin-paytok
27. 3. 2014 - 18:18https://cdr.cz/clanek/respawn-resi-cheatery-v-titanfallu-nuti-je-hrat-proti-sobe/diskuseVšechno probíhá stejně jako při běžné hře, akorát týmy jsou složeny z prokázaných cheaterů, takže se klidně může stát, že na jedné mapě proti sobě stojí dvanáct lidí s aimbotem.https://cdr.cz/clanek/respawn-resi-cheatery-v-titanfallu-nuti-je-hrat-proti-sobe/diskuse#comment-698937
+
Skvely napad. Clovek se fakt zasmeje jak uslysi "nechť nejlepsi aimbot zvitezi" , ale bude to fungovat?
Cheating je na svete uz dlouho a at vyvojari delaji, co chteji, tak vzdy se nakonec nasel zpusob jak obejit anti-cheatingove programy.
Nebude, prostě někdo napíše aimboty nerozpoznatelné od kvalitních hráčů. ;-) Ono je to stejně hloupé jako snaha o DRM, v tom nejhorším případě někdo překlene analogovou díru pomocí real-time computer vision a virtuálních HID zařízení, a jakýkoli client-side i server-side rozpoznávač se může jít klouzat.
"... aimboty nerozpoznatelné od kvalitních hráčů..."
Takže to bude jistě zahrnovat jistou chybovost zásahu a plánovaného umírání... Takový aimbot by musel samozřejmě sledovat statistiku, která by měla držet "skóre" úspěšnosti mírně nadprůměrnou (tak 55-60%) aby výsledky nebyli moc okaté... Samotný "hráč" by měl pak na starosti jen pobíhání po mapě, pokud by ovšem nevytvořil plnohodnotného bota, který by zvládal i pobíhání po mapě.
Jsou lidé, kteří přímo cíleně stojí o vývoj takové automatické entity (např. armáda) a tyto hry využívají nejen ke sledování chování hráčů, ale přímo je využívají coby pokusné králíky ve svých experimentech zaměřených na sledování zvolených strategií...
Jistě, herní simulace se v armádě používají už desítky let. Já o nich četl už u nás za socialismu - tehdy sice ČSLA takovéhle věci asi řešila na PMDčkách (aspoň tohle ten text naznačoval), takže musely být primitivní, ale co, teorie her se dá studovat i na osmibitech.
Já nemám na mysli samotné simulace, ale sběr dat/informací o tom jak hrají živí hráči a jejich následné vyhodnocování. Moderní bojové hry jsou na toto ideálním nástrojem už jen pro obrovský počet hrajících. Teorie her se dá studovat i "na papíru", ale základy dnes již zajímají akorát studenty... Takový "hacker", který by chtěl udělat plně autonomního bota, tak aby nebylo ze samotného hraní snadné či přímo možné poznat, zda hraje člověk musí jít už poměrně do hloubky a přiblížit se "vojákům", kteří pracují na vývoji autonomního bojového stroje... Pokud by chtěl udělat "jen" aimbota, pak je nutné zahrnout chybovost a omezit počet "headshotů" (když má někdo vysoký počet přesných zásahů, je to více než podezřelé a to už nemluvím o reakční době, která sic ovlivněna pingem nemůže být také extra krátká...). Problém je, že "hacker" neví jaká všechna data se na serverech skladují a co vše se vyhodnocuje...
"Já nemám na mysli samotné simulace, ale sběr dat/informací o tom jak hrají živí hráči a jejich následné vyhodnocování. Moderní bojové hry jsou na toto ideálním nástrojem už jen pro obrovský počet hrajících"
To sice ano, ale nechce se mi věřit, že třeba US Army tohle nedělá už od dob, co jim Bohemia Interactive někdy kolem 2001 dodala první "military-grade" pěchotní gamesku. Oni nemusejí sbírat data o chování uhrovatých pařanů, co skáčou jako zběsilí v CSku, prostě k simulátoru posadí vojáky po základním výcviku.
Jenže sledovat vojáky, kteří jsou ovlivněni drilem nemusí dát požadované výsledky. Lidé neovlivněni vojenským způsobem myšlení se chovají jinak. Například jak se lidi chovají při kooperaci. Hraji např. Planetside 2. Nejsem s nikým v týmu, vezmu si technika, vyhledám hráče s bojovým oblekem MAX a snažím se mu dělat support. Z 60-80% si toho dotyčný vůbec nevšímá a jak může tak uteče a nechá se rozstřílet... Proč? Vždyť z hlediska teorie her nahraje víc bodů když bude spolupracovat, byť jen v týmu o dvou lidech... Tohle by voják neudělal. Nebo jiný příklad. Skupina 10-20 nesourodých hráčů (nejsou v týmu, přesto společně) útočí na nějaký bod, situace je ovšem patová a tak se samozřejmě nakonec najde někdo, kdo skupinu opustí a zkouší to obchvatem (asi elektrikář, proud teče nejmenším odporem :-) ), což protivníci často nečekají, protože se soustředí na hlavní směr útoku... a podobně. Prostě sledování "nezaujatého" zdroje může vykázat zcela jiné a někdy i podnětné výsledky.
Z textu jsem nepochopil: to je nejake specialni misto pro cheatery, nebo proste existuji dva stejne virtualni svety, jeden pro "poctive" hrace a druhy pro cheatery? Druhou variantu bych jednoznacne podporil. Ba klidne bych i zavedl vic svetu pokud se objevi rozlisitelne a vyrazne odlisne metody cheatovani.
Všechno probíhá stejně jako při běžné hře, akorát týmy jsou složeny z prokázaných cheaterů, takže se klidně může stát, že na jedné mapě proti sobě stojí dvanáct lidí s aimbotem.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.