CDR.cz - Vybráno z IT

Respawn řeší cheatery v Titanfallu, nutí je hrát proti sobě

nepřehlédněte
Kdo má nejlepší aimbot? Je to adekvátní? A co na to Jan Tleskač? Respawn Entertainment přichází s celkem zajímavým trestem pro lidi, kteří Titanfall nehrají poctivě.

Zasloužíte si jeden druhého – s takovou politikou vyrukovali bývalí tvůrci Call of Duty, kterým 12. března pod záštitou Electronic Arts vyšla multiplayerová akce Titanfall. Respawn během uplynulých dvou týdnů sbíral data uživatelů a minulý pátek konečně prostřednictvím anticheatovacího programu FairFight, jenž využívá také Battlefield 4 a některé další tituly EA, začal postihovat nečestné hráče. Místo rozdávání klasických banů však přišlo mnohem kreativnější řešení: Pokud jste cheatovali, zahrajete si už jenom s jinými cheatery.

Můžete hrát s ostatními potrestanými hráči v něčem, co připomíná wimbledonský turnaj aimbotů. Snad je ten, který jste si koupili, opravdu nejlepší, jinak pro vás tyhle zápasy budou frustrující,“ píše Respawn s chladným sarkasmem na svém webu. „Hodně štěstí.“

Pokud někdo použije zakázaný kód nebo externí program a FairFight to zjistí, v menu Titanfallu se mu zobrazí červené upozornění „Cheat detected“ a dotyčný má po ptákách. Do běžné hry už se nedostane, a to ani kdyby se třeba zkoušel připojit přes přítele na Originu. Jediné, v co vyústí přítomnost cheatera ve skupině je, že stáhne všechny členy s sebou do zápasu zabanovaných hráčů. Féroví uživatelé tím samozřejmě automaticky nezískají negativní nálepku, jakmile opustí partu, zase se budou moci vrátit k normálním matchům.

Ne všechny bany jsou zřejmě finální – pro případ, že by se někdo cítil potrestán neprávem, vývojáři zřídili speciální emailovou adresu, kam je možné se odvolat.

A jak se na problematiku díváte vy? Chtěli byste vidět utkání aimbotů v přímém přenosu? Připadá vám nápad Respawnu trefný a efektivní? Pobavil vás? Nebo s ním nesouhlasíte a napadá vás lepší způsob, jak se s cheatery vypořádat? Podělte se s námi o své názory a myšlenky v diskuzi a na Facebooku.

Martin Paytok

Po přispívání do několika digitálních magazínů se v roce 2009 usadil jako redaktor na serveru RecenzeHer.eu, odkud později odešel na post zástupce šéfredaktora inGamer.cz. Ten se v roce 2014 stal součástí herní sekce CDR.cz. Vedle psaní o hrách se dlouhá léta věnoval recenzování filmů pro XB-1. V současnosti působí jako externí redaktor časopisu SCORE.

více článků, blogů a informací o autorovi

Diskuse ke článku Respawn řeší cheatery v Titanfallu, nutí je hrát proti sobě

Pátek, 28 Březen 2014 - 15:02 | randomofamber | Jenže sledovat vojáky, kteří jsou ovlivněni...
Pátek, 28 Březen 2014 - 12:12 | Gath G | "Já nemám na mysli samotné simulace, ale...
Pátek, 28 Březen 2014 - 11:49 | randomofamber | Já nemám na mysli samotné simulace, ale sběr dat/...
Pátek, 28 Březen 2014 - 10:20 | Gath G | Jistě, herní simulace se v armádě používají už...
Pátek, 28 Březen 2014 - 09:51 | randomofamber | "... aimboty nerozpoznatelné od kvalitních...
Čtvrtek, 27 Březen 2014 - 23:29 | Gath G | Nebude, prostě někdo napíše aimboty...
Čtvrtek, 27 Březen 2014 - 18:18 | Martin Paytok | Všechno probíhá stejně jako při běžné hře, akorát...
Čtvrtek, 27 Březen 2014 - 17:10 | HKMaly | Z textu jsem nepochopil: to je nejake specialni...
Čtvrtek, 27 Březen 2014 - 16:17 | Psycho Mantis | Skvely napad. Clovek se fakt zasmeje jak uslysi...

Zobrazit diskusi