Sierra se vrací po šesti letech. Zaměří se na indie hry
V roce 2008 byla společnost Sierra Entertainment uzavřena jako výsledek fúze mezi mateřskou společností Vivendi a Activision, které společně utvořily holdingovou společnost Activision Blizzard. Uzavření bylo logickým rozhodnutím po převzetí veškerých práv společností Activision a dalším krokem k budoucímu potenciálnímu prodeji Sierry. NIcméně i rozhodnutí se po čase mohou změnit, a tak se značka Sierra znovu vrací jako součást Activision Publishing.
"Sierra si klade za cíl najít a pracovat s nadanými indie vývojáři pracujících na svých vlastních úžasných projektech nebo nadšeně zainteresované do velkého Sierra IP a nabídnout jim naše odborné znalosti, které jim pomohou přenést zábavné a vzrušující zážitky směrem k hráčům na zřejmé vědomé úrovni, kterou si zaslouží," řekl Bob Loya, ředitel pro vnější rozvoj v tiskové zprávě. "Kromě Lucid Games a pánů z The Odd jsme v jednání s velkým počtem jiných nezávislých vývojářů a nemůžeme se dočkat, až budeme moci prozradit více detailů našim fanouškům.“
Ve velmi kraťoučkém videu z minulého týdne (viz níže) upozorňuje Sierra na svůj návrat a lehce nastiňuje, do čeho prvního se pustí. Těšit se tak můžeme na aktualizovaný Kings Quest a nový Geometry Wars. Právě Kings Quest by měl být připraven k vydání už v příštím roce, dle slov vývojářů půjde o kompletní "reimaged" hry, nikoliv jen o "remake". Sierra Entertainment nadále slibuje, že hráči přinese "okouzlující nové dobrodružství s ohromujícím uměleckým stylem, poutavé hádanky a podivuhodný interaktivní příběh plný humoru".
Naproti tomu volné pokračování Geometry Wars s přídomkem Dimensions je naplánováno ještě na konec tohoto léta, což z něj dělá vůbec první titul po reinkarnaci vývojářského studia Sierra. Hra bude plně 3D a nabídne hned v základu jak kooperativní, tak i kompetitivní multiplayer.