CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k Sony odhalilo dvě podoby Playstation 5 a zástup her, nechybí ani Horizon II

Nechybí v tom Gran Turismo 7 tak trochu fyzika? Auto co valí 250 km/h se teda reálně chová úplně jinak, tady je to jak když jede po másle ve vakuu :-(
Jinak jsem teda čekal vid. z her nikoliv sestřih upoutávek a videí.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Vis ono je neco jinyho jen 250 Skodovkou po D1 a jet 250 ve Ferrari po okruhu.
Vzhledem ke zkusenostem z predchozich dilu (GT5/6/Sport) hadam ze fyzika bude jako vzdy realna na max. Uz GT5 me odradilo projet si Nordschleife v realu na motorce. Mosteckej okruh v realu je proti tomu nuda.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

reálna fyzika v GT? To nemyslíš ako vážne. Reálna arkáda pre miliony konzolistov

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

hehe, vzdycky me pobavi, kdyz se lidi co GT nevideli ani z vlaku se takhle verjne ztrapnujou.
Vis GT je simulator, kterej Nissan vyuziva pro hledena novych talentu: https://en.wikipedia.org/wiki/GT_Academy
https://www.theguardian.com/technology/gamesblog/2014/apr/07/video-gamin...
GT je simulator, kde FIA porada officialni zavody: https://en.wikipedia.org/wiki/FIA-Certified_Gran_Turismo_Championships
GT je simulator, kde se automobilky predhanej kdo uvede ukaze lepsi prototyp: https://www.gran-turismo.com/us/vgt/
Okruhy v GT jsou velmi precizne skanovany laserem, aby kazdej hrbol byl cejtit. Na to samozrejme clovek potrebuje poradnej volant s force feedbackem. To pak clovek cejti i zmenu v hrubosti asfaltu. To je zvlast znat prave na ty zminovany Nordschleife. Projet dobre "kolotoc" je sakra tezky.
A GT je simulator, kde profesionalni zavodnici radej jak spravne projizdet zakerny useky znamych trati:
https://www.gran-turismo.com/us/news/00_3676549.html
Ne, skutecne GT neni a nikdy nebylo arkada :D.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Také to na mě dělalo dojem takhle, ale superspeciály či formule s monstrozníma závodníma pneumatikama se opravdu chovají hodně "akrádově" ve smyslu že to auto je doslova přilepený na vozovce. Takhle to bylo i v GT5 a GTS.

Za mě strašně slabá ukázka GT, těšil jsem se na víc. Víc záběrů aut (asi ještě nemají licence), více pohledů kamer, více okruhů. To snad vypadá, jako by začli v lednu...

+1
+2
-1
Je komentář přínosný?

už len to že gtčkový aston dobieha monštrum 917 hovorí o všetkom.......

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

Heh, ty asi o zavodeni moc nevis, co? To jaky ma auto vykon v seriovym provedeni vubec nic nevypovida o tom jak se bude chovat zavodni special. Nebo si snad smyslis, ze Skodovka vyhrava rally se seriovou Fabii :D

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

LOL
nie nič neviem o virtuálnom závodení. Až na to, že mám odjazdených stovky online závodov za 14 rokov na platforme rFactor/rFactor 2
preto sa dnešná 24 hodinov ka išla na tom tvojom " simulátore " a nie na rFctore 2

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ja nemluvil o virtualnim zavodeni ;)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

lol
hehe, vzdycky me pobavi, kdyz se lidi co GT nevideli ani z vlaku se takhle verjne ztrapnujou.
Vis GT je simulator, ..........a o čom teda točíš?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Mozna kdybys sis precet na co reagujes, tak by ti to doslo ;)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Napoveda: Slovo "virtualni" ani "GT", v tom prispevku vubec neni...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ty hry se lesknou jak psi kulky pred obchodem s neonama ... volne receno.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Bych radši přidal detaily a efekty než nějaký pitomý 4K/60Hz :) Ale hotl víc pruhů, víc adidas...

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Dal bych tomu čas :-) Zatím se většina her objeví na PS4+PS5, tak nemají vývojáři tolik volnou ruku a navíc se s vývojem na novou konzoli musí ještě naučit pracovat.
Když vycházela Playstation 4, tak také byl vidět velký rozdíl mezi hrami pro obě generace vs. jen pro novou generaci. Příkladem budiž Assassin's Creed: Black Flag (PS3+PS4) a Assassin's Creed: Unity (PS4, navzdory grafickým bugům vypadala a stále vypadá nádherně).

Také si ale myslím, že grafika her nepůjde tak rychle kupředu jako dříve. Už se narazilo na bod, od kterého se odrazit jen o pár procent stojí daleko více člověkohodin než dříve, takže si vývojáři dvakrát rozmyslí, kde se na téhle exponenciální křivce vyplatí zastavit.

+1
+3
-1
Je komentář přínosný?

Tak na ten bod se narazilo uz u ty PS3. AC Black Flag sem hral jak PS3 tak PS4 a tam rozdily byli fakt jen v nekterych detailech, ale AC hry na to tradicne nejsou s detailama nak zvlast dobre. Unity mi prislo osklivejsi nez Black Flag, ale to je dany spis prostedim nez detailama.
Oproti tomu Horizon: Zero Dawn je jak kdyby to bezelo na uplne jinym HW. Ono jak pises nekteri vyvojari se s tim nauci po letech pracovat tak, ze si to clovek pri vydani novy generace ani nedovede predstavit. I kdyz ten Unreal Engine 5 vypada hodne slibne uz ted.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jako vážně? Volnou ruku vám sony nedalo za dobu své existence. Devkity už máme přesrok, jak dlouho se s tím chcete učit? Navíc zásadní změny v architektuře nejsou.
Kdy se prosím narazilo na ten bod? Hry dělám od roku 2001 a nějak mě to asi minulo. Btw pokud máte budget jaku třeba Guerilla games co si chcete rozmýšlet? Produkujete prostě to nejlepší na co máte lidi.
V Brně k tomu měl docela dobrou přednášku art director GOW.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ten bod existuje a bohužel lituji vývojáře co si ho nevšimli . Grafika už netáhne , lidé se vrací k retru , ne kvůli grafice která je stále náročnější na budget i zdroje , ale k hratelnosti , která ...v lepším případě stagnuje a AAA hry se začínají podobat vzájemné kopírce . Jde to poznat nejlépe na open world hrách ....takové "Just Cause" , viditelný kvalitativní rozdíl mezi jedničkou a dvojkou ....trojka , čtverka .Far Cry ....dvojka trojka ....., Assassin's Creed...Ubisoft celkově .
Kupodivu ty hry už opravdu nespasí jen všechno lepší a všeho víc ....tam chybí posun v hratelnosti a originalitě . Grafika je na vedlejší koleji ;)

+1
-1
-1
Je komentář přínosný?

to sa nezmení. Štúdia produkujú prachy. A ak hru urobíš reálnejšiu - ťažšiu, tak to oteckovia deťom asi nekúpia...prachy , prachy , prachy a nakoniec peníze vládnu svetu hier

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Těch bodů jsem už za svou kariéru zažil hodně. Pak vždycky přijde technologie nebo někdo kdo to posune. Vše představy jsou krásné bohužel v oblasti fantastiky. Čísla hovoří jasně. A taktéž požadavky producentů. Jakmile nejste čistě Indie tak je prostě vždy target aaa visual quality k datu vydání jako jedna z prvních podmínek. Je to mlýnek na love a bude hůř Ubisoft si najal manažery z EA.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

"Bych radši přidal detaily a efekty než nějaký pitomý 4K/60Hz :) Ale hotl víc pruhů, víc adidas..."

To já tiše děkuji bohu za to, že se standardem na PS stává 4k/60 a 1080/60+, protože u spousty her jsem 30fps limit vyloženě protrpěl se skřípěním zubů... A že je pitomý 4k? Kdo má trošku větší televizi, tak ten rozdíl je tam prostě dost vidět, navíc je to standard ve spoustě českých obýváků už několik let.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jako každou generaci. MS má lepší konzoli, lepší ovladač, ale stejně kvůli hrám koupíte Sony. Uvidíme jak se kluci japonští poprali s chlazením. PS4pro řve tak že to kazí požitek z hraní. U takového Death Stranding bylo vytí během animovaných sekvencí naprosto nesnesitelné.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

tak si jí vyčisti, ty chladiče se v prašném prostředí bez údržby strašně zasíraj. Já PS4pro v obýváku sotva slyším a to i u náročnějších her....

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Proč stále hodně webů píše Horizon 2? Vždyť to pojmenování hry (HZD) přímo vybízelo k pojmenováni Horizon Něco Jiného. A když to pak oznámí, tak stejnak píšete HZD 2. To je na hlavu :-)

Proč to zmiňuju? Líbí se mi, když jsou produkty (filmy, hry, trilogie) pojmenovány tak, že tam nejsou přímo číslovky. Tak jim (mi) to nekažte :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Čím dál víc začínám přicházet na praktičnost BOX konstrukce ....zavřete PS5 do klece nechť si tam řve :D Hoďte na ni deku ať ukáže jestli se zapotí i jinde než v animačkách ;)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ten design je hroznej... dokonce jsou už o PS5 vtipné memy.
- Nicméně i negativní reklama je reklama.

Vypadá to jak "něco černýho mezi dvěma vložkama".
Nechápu taky jak mohlil schváli bílou barvu pro gamepady... designeři asi neviděli bílou myš po půl roce používání. Bude to kentus!

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

hraju na bílých gamepadech (PS/XB) a jsou jak nový, manželka má už několik let bílou myš a je stále jak nová, asi bych chybu hledal jinde :)
Jinak designově mi to přijde povedený jak konzole tak ovladače, jen jí holt budu muset dát na výšku, protože na ležato to nevypadá moc dobře.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.