CDR.cz - Vybráno z IT

Sviťte úsporně díky novým LED žárovkám od Panasonic

PR článek
panasonic-perex
Kratší dny a delší noci doprovázené přechodem na zimní čas s sebou bezpochyby přináší větší energetickou spotřebu a vzrůstající náročnost na osvětlení. To se samozřejmě podepisuje negativně na finanční stránce zvedáním nákladů. Nové LED žárovky od společnosti Panasonic však mohou přinést úsporu až 83 %.

Jako odpověď na čím dál větší nároky spotřebitelů, společnost Panasonic uvedla žárovku E27 LED (v provedení 32, 40 a 60 W), jež se řadí do A třídy v energetické účinnosti. Poskytuje tak kvalitní osvětlení, vysoký a stabilní tok, přičemž vydrží svítit až 25 000 hodin (zhruba 25 let při běžném svícení). Díky tomu splňuje hlavní kritérium cenově naprosto dostupné, úsporné a kvalitně svítící žárovky. Model E27 6 W představuje náhradu za klasickou 40W žárovku s wolframovým vláknem, přičemž má svítivost 470 lumenů, barevnou teplotu světla 2700 K, ale spotřeba je pouze 6,4 W, nikoliv 40 W.

Panasonic posiluje svou pozici na evropském trhu také díky modelu E14 s designem svíčky a bodových (reflektorových) světel GU10  a GU5.3. Všechny tyto modely jsou v úspornosti rovněž zařazeny mezi typy A, díky čemuž poskytují plnohodnotnou a úspornou alternativu.

svicka-01-panasonicNostalgicClear-01-PanasonicNostalgicClear-02-Panasonic

Dále byla představena dvojice nových žárovek do známého portfolia designu Nostalgic Clear; obohaceno bylo o 60W a matnou 55W LED žárovku. Oba tyto modely předčí tradiční 60W žárovku v úspornosti o 83 %. Jejich životnost následně také dosahuje 25 000 hodin.

Celkově se řada Nostalgic Clear díky své technologii Centre-Mount, což znamená vytvoření atmosféry jako za běžných “Edisonek“ (žárovek s wolframovým vláknem), řadí mezi celosvětově úspěšné a oblíbené ze strany zákazníků. Dokazuje to také několikero ocenění, jež se jí podařilo získat. Největším z nich byla bezpochyby zlatá cena iF (International Forum Design) v Hannoveru.

zarovka-panasonic-promo

zarovka-panasonic-promo-s

 „Naše kvalitní inovativní zářivky mají stejný vzhled, poskytují stejný pocit a světelný tok jako tradiční žárovka se všemi výhodami LED. Firmy i spotřebitelé tak dosáhnou úspory nákladů s vědomím menšího dopadu jejich osvětlení na životní prostředí,“ uvedl Jan Hastík, produktový manažer společnosti Panasonic.