tato gamesa je EXTREMNE zavisla od roznych nastaveni!!! :) ja ju hram 2tyzdne, zatial len FormulaA, 2tyzdne som nedokazal vyladit auto, pouzival som Clutched LSD, a skakalo to na kazdom hrbole, az som skusil tento diff vypnut :) a zapol som iba VIskozny na 250 :) a urobil som AI100% o 1sekundu. Rovnako ked som vypol viskozny a zapol Geared LSD 4/2.5. Takze na Formulu A pouzivam Viskozny + Geared LSD a je to uplne ina hra aj odozva na FFB. Dam do pozornosti utilitky ako: FOV Calculator, SUSPENSION Calculator, Differantial Calculator, a pre FFB: Jack Spade Custom FFB files. Inak suhlasim s tym ze pri brzdeni necitim odozvu, ale ono s to mozno da vyladit -neviem, s tym Custom FFB sa este pohram ked budem mat casu...
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
tato gamesa ne EXTREMNE
Exhumanizator https://cdr.cz/profil/fero77ke
27. 10. 2017 - 09:13https://cdr.cz/clanek/tema-srovnavame-nejlepsi-zavodni-simulatory-saha-jim-project-cars-2-po-kolena/diskusetato gamesa je EXTREMNE zavisla od roznych nastaveni!!! :) ja ju hram 2tyzdne, zatial len FormulaA, 2tyzdne som nedokazal vyladit auto, pouzival som Clutched LSD, a skakalo to na kazdom hrbole, az som skusil tento diff vypnut :) a zapol som iba VIskozny na 250 :) a urobil som AI100% o 1sekundu. Rovnako ked som vypol viskozny a zapol Geared LSD 4/2.5. Takze na Formulu A pouzivam Viskozny + Geared LSD a je to uplne ina hra aj odozva na FFB. Dam do pozornosti utilitky ako: FOV Calculator, SUSPENSION Calculator, Differantial Calculator, a pre FFB: Jack Spade Custom FFB files. Inak suhlasim s tym ze pri brzdeni necitim odozvu, ale ono s to mozno da vyladit -neviem, s tym Custom FFB sa este pohram ked budem mat casu...https://cdr.cz/clanek/tema-srovnavame-nejlepsi-zavodni-simulatory-saha-jim-project-cars-2-po-kolena/diskuse#comment-1087027
+
pozor na nastavenie deadzone/fall off v tychto suboroch na konci, podla volantu, ja mam na G29 0.15/0.01 vid: #Deadzone Removal as pCARS 1 - deadzone/fall off
(output (tighten output 0.15 0.01)), viac o tom je na forach
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
pozor na nastavenie deadzone
Exhumanizator https://cdr.cz/profil/fero77ke
27. 10. 2017 - 11:31https://cdr.cz/clanek/tema-srovnavame-nejlepsi-zavodni-simulatory-saha-jim-project-cars-2-po-kolena/diskusepozor na nastavenie deadzone/fall off v tychto suboroch na konci, podla volantu, ja mam na G29 0.15/0.01 vid: #Deadzone Removal as pCARS 1 - deadzone/fall off
(output (tighten output 0.15 0.01)), viac o tom je na forachhttps://cdr.cz/clanek/tema-srovnavame-nejlepsi-zavodni-simulatory-saha-jim-project-cars-2-po-kolena/diskuse#comment-1087078
+
Dik za recenziu. Realisticke simulatory nehram, ale vzdy som chcel vidiet takyto pohlad hardcore hraca a cim sa to lisi od arkadovejsich zavodov.
Tiez by ma vsak zaujimalo, ak s tym ma niekto skusenosti, ci je Project Cars 1/2 hratelny s nejakym nastavenim i na klavesnici, ked uz je to pre masy. Lebo 1 som skusal so zakladnym nastavenim, len som prepinal asistencie na dobrzdovanie ci trakcnu kontrolu a mal som pocit ze nieco ako kontrolovany smyk som tam nevidel. Bud auto drzi alebo prekrocis hranicu a spravi nekontrolovany smyk, co v mojom pripade bolo velmi neprijemne, nezaujimave, az nehratelne.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Dik za recenziu. Realisticke
l0rdh4d3s (neověřeno) https://cdr.cz
28. 10. 2017 - 17:52https://cdr.cz/clanek/tema-srovnavame-nejlepsi-zavodni-simulatory-saha-jim-project-cars-2-po-kolena/diskuseDik za recenziu. Realisticke simulatory nehram, ale vzdy som chcel vidiet takyto pohlad hardcore hraca a cim sa to lisi od arkadovejsich zavodov.
Tiez by ma vsak zaujimalo, ak s tym ma niekto skusenosti, ci je Project Cars 1/2 hratelny s nejakym nastavenim i na klavesnici, ked uz je to pre masy. Lebo 1 som skusal so zakladnym nastavenim, len som prepinal asistencie na dobrzdovanie ci trakcnu kontrolu a mal som pocit ze nieco ako kontrolovany smyk som tam nevidel. Bud auto drzi alebo prekrocis hranicu a spravi nekontrolovany smyk, co v mojom pripade bolo velmi neprijemne, nezaujimave, az nehratelne.https://cdr.cz/clanek/tema-srovnavame-nejlepsi-zavodni-simulatory-saha-jim-project-cars-2-po-kolena/diskuse#comment-1087408
+
tato gamesa je EXTREMNE zavisla od roznych nastaveni!!! :) ja ju hram 2tyzdne, zatial len FormulaA, 2tyzdne som nedokazal vyladit auto, pouzival som Clutched LSD, a skakalo to na kazdom hrbole, az som skusil tento diff vypnut :) a zapol som iba VIskozny na 250 :) a urobil som AI100% o 1sekundu. Rovnako ked som vypol viskozny a zapol Geared LSD 4/2.5. Takze na Formulu A pouzivam Viskozny + Geared LSD a je to uplne ina hra aj odozva na FFB. Dam do pozornosti utilitky ako: FOV Calculator, SUSPENSION Calculator, Differantial Calculator, a pre FFB: Jack Spade Custom FFB files. Inak suhlasim s tym ze pri brzdeni necitim odozvu, ale ono s to mozno da vyladit -neviem, s tym Custom FFB sa este pohram ked budem mat casu...
pozor na nastavenie deadzone/fall off v tychto suboroch na konci, podla volantu, ja mam na G29 0.15/0.01 vid: #Deadzone Removal as pCARS 1 - deadzone/fall off
(output (tighten output 0.15 0.01)), viac o tom je na forach
Dik za recenziu. Realisticke simulatory nehram, ale vzdy som chcel vidiet takyto pohlad hardcore hraca a cim sa to lisi od arkadovejsich zavodov.
Tiez by ma vsak zaujimalo, ak s tym ma niekto skusenosti, ci je Project Cars 1/2 hratelny s nejakym nastavenim i na klavesnici, ked uz je to pre masy. Lebo 1 som skusal so zakladnym nastavenim, len som prepinal asistencie na dobrzdovanie ci trakcnu kontrolu a mal som pocit ze nieco ako kontrolovany smyk som tam nevidel. Bud auto drzi alebo prekrocis hranicu a spravi nekontrolovany smyk, co v mojom pripade bolo velmi neprijemne, nezaujimave, az nehratelne.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.