Tesla hlavně stále dokola řeší problémy, které vznikly jejich pokrokovým netestováním prototypů. Simulace opravdu nestačí.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Tesla hlavně stále dokola
Vojtech Nekvapil https://cdr.cz/profil/woyta
1. 8. 2024 - 09:37https://cdr.cz/clanek/tesla-svolava-18-milionu-vozu-kvuli-riziku-otevreni-kapoty-za-jizdy/diskuseTesla hlavně stále dokola řeší problémy, které vznikly jejich pokrokovým netestováním prototypů. Simulace opravdu nestačí.https://cdr.cz/clanek/tesla-svolava-18-milionu-vozu-kvuli-riziku-otevreni-kapoty-za-jizdy/diskuse#comment-1466523
+
Ono je to až neskutečné, že nám EU zdražuje benzín kvůli požadavku na elektromobilitu, ale přitom neexistuje jediné normální bezporuchové EV.
Tesla furt nějaké problémy a zbytek jsou všechno těžké neekologické SUV nebo auta s dojezdem okolo 150 km, což je prostě tragédie, kterou označovat jako auto je výsměch.
Jsem přitom člověk elektromobilům nakloněný, byl bych ochoten jít i do dražšího EV s leasingem, ale reálně nic není. Přemýšlim tak o úsporném benzínovém Fordu Focus v MHEV provedení.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Ono je to až neskutečné, že
RedMaX https://cdr.cz/profil/redmarx
1. 8. 2024 - 10:11https://cdr.cz/clanek/tesla-svolava-18-milionu-vozu-kvuli-riziku-otevreni-kapoty-za-jizdy/diskuseOno je to až neskutečné, že nám EU zdražuje benzín kvůli požadavku na elektromobilitu, ale přitom neexistuje jediné normální bezporuchové EV.
Tesla furt nějaké problémy a zbytek jsou všechno těžké neekologické SUV nebo auta s dojezdem okolo 150 km, což je prostě tragédie, kterou označovat jako auto je výsměch.
Jsem přitom člověk elektromobilům nakloněný, byl bych ochoten jít i do dražšího EV s leasingem, ale reálně nic není. Přemýšlim tak o úsporném benzínovém Fordu Focus v MHEV provedení.https://cdr.cz/clanek/tesla-svolava-18-milionu-vozu-kvuli-riziku-otevreni-kapoty-za-jizdy/diskuse#comment-1466534
+
"ale přitom neexistuje jediné normální bezporuchové EV."
Ono někdy existovalo nějaké bezporuchové auto? :D
Při tom mrdání, které provází všechny a všude kolem anti emisních systémů (nová auta už mají problém i s první STK) tak EV bude vysvobozením.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Ono někdy existovalo nějaké
r23 https://cdr.cz/profil/r23
1. 8. 2024 - 11:59https://cdr.cz/clanek/tesla-svolava-18-milionu-vozu-kvuli-riziku-otevreni-kapoty-za-jizdy/diskuse"ale přitom neexistuje jediné normální bezporuchové EV."
Ono někdy existovalo nějaké bezporuchové auto? :D
Při tom mrdání, které provází všechny a všude kolem anti emisních systémů (nová auta už mají problém i s první STK) tak EV bude vysvobozením.https://cdr.cz/clanek/tesla-svolava-18-milionu-vozu-kvuli-riziku-otevreni-kapoty-za-jizdy/diskuse#comment-1466561
+
No, Tesla má teda těch svolávaček docela dost. A jinak teda nevim. Ionic s jeho vypadáváním motoru taky ne, Dacia Spring extrémně malé auto, pár dalších malých a dojezdově směšných aut, takže zbývají jen obludy typu SUV, které jsou šíleně velké a těžké.
Normální auta normální velikosti jako je Hyundai i30, Kia Ceed, Ford Focus, Mazda 3 mezi EV nenajdeš. Vyjímkou může být Opel Astra Electric s docela napálenou cenou, na to by mi nedali ani leasing, ale hlavně bych EV, které sdílí platformu s benzíňákem nechtěl. K čemu to je dobrý elektro s problémama spalovacích platforem. Fakt hrůza!
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
No, Tesla má teda těch
RedMaX https://cdr.cz/profil/redmarx
1. 8. 2024 - 12:36https://cdr.cz/clanek/tesla-svolava-18-milionu-vozu-kvuli-riziku-otevreni-kapoty-za-jizdy/diskuseNo, Tesla má teda těch svolávaček docela dost. A jinak teda nevim. Ionic s jeho vypadáváním motoru taky ne, Dacia Spring extrémně malé auto, pár dalších malých a dojezdově směšných aut, takže zbývají jen obludy typu SUV, které jsou šíleně velké a těžké.
Normální auta normální velikosti jako je Hyundai i30, Kia Ceed, Ford Focus, Mazda 3 mezi EV nenajdeš. Vyjímkou může být Opel Astra Electric s docela napálenou cenou, na to by mi nedali ani leasing, ale hlavně bych EV, které sdílí platformu s benzíňákem nechtěl. K čemu to je dobrý elektro s problémama spalovacích platforem. Fakt hrůza!https://cdr.cz/clanek/tesla-svolava-18-milionu-vozu-kvuli-riziku-otevreni-kapoty-za-jizdy/diskuse#comment-1466585
+
Spíš když má Tesla svolávačku, tak to je v každých novinách. Že jich Toyota měla 3x tolik se nikde nedočteš. A že jediná Tesla valnou většinu řeší jen aktualizací SW OTA, to taky nepíšou 😁
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Spíš když má Tesla svolávačku
Ondar https://cdr.cz/profil/ondar007
1. 8. 2024 - 13:33https://cdr.cz/clanek/tesla-svolava-18-milionu-vozu-kvuli-riziku-otevreni-kapoty-za-jizdy/diskuseSpíš když má Tesla svolávačku, tak to je v každých novinách. Že jich Toyota měla 3x tolik se nikde nedočteš. A že jediná Tesla valnou většinu řeší jen aktualizací SW OTA, to taky nepíšou 😁https://cdr.cz/clanek/tesla-svolava-18-milionu-vozu-kvuli-riziku-otevreni-kapoty-za-jizdy/diskuse#comment-1466601
+
Poslední dvě svolavačky u Cybertrucku byli doslova na zabití. Pedál plynu který se rozpadne a zasekne pod palubkou. Kryty kol, které po malém nájezdu probrousí bočnici pneu. Vyloženě věci které by se měli ukázat při testování prototypů.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Poslední dvě svolavačky u
Vojtech Nekvapil https://cdr.cz/profil/woyta
1. 8. 2024 - 20:27https://cdr.cz/clanek/tesla-svolava-18-milionu-vozu-kvuli-riziku-otevreni-kapoty-za-jizdy/diskusePoslední dvě svolavačky u Cybertrucku byli doslova na zabití. Pedál plynu který se rozpadne a zasekne pod palubkou. Kryty kol, které po malém nájezdu probrousí bočnici pneu. Vyloženě věci které by se měli ukázat při testování prototypů.https://cdr.cz/clanek/tesla-svolava-18-milionu-vozu-kvuli-riziku-otevreni-kapoty-za-jizdy/diskuse#comment-1466647
+
"svolává" u tesly je většinou (stejně jako tentokrát) pouze aktualizace SW, která se stejně děje automaticky každej měsíc (někdy i častěji)...
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
"svolává" u tesly je většinou
Ondar https://cdr.cz/profil/ondar007
1. 8. 2024 - 13:32https://cdr.cz/clanek/tesla-svolava-18-milionu-vozu-kvuli-riziku-otevreni-kapoty-za-jizdy/diskuse"svolává" u tesly je většinou (stejně jako tentokrát) pouze aktualizace SW, která se stejně děje automaticky každej měsíc (někdy i častěji)...https://cdr.cz/clanek/tesla-svolava-18-milionu-vozu-kvuli-riziku-otevreni-kapoty-za-jizdy/diskuse#comment-1466598
+
Co ty jejich aktualizace obsahují? Intuitivně bych čekal, že u věci jako automobil to jednou rozchodí a víc v tom radši nehrabat.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Co ty jejich aktualizace
pavell https://cdr.cz/profil/pavell
1. 8. 2024 - 19:28https://cdr.cz/clanek/tesla-svolava-18-milionu-vozu-kvuli-riziku-otevreni-kapoty-za-jizdy/diskuseCo ty jejich aktualizace obsahují? Intuitivně bych čekal, že u věci jako automobil to jednou rozchodí a víc v tom radši nehrabat.https://cdr.cz/clanek/tesla-svolava-18-milionu-vozu-kvuli-riziku-otevreni-kapoty-za-jizdy/diskuse#comment-1466639
+
Tesla hlavně stále dokola řeší problémy, které vznikly jejich pokrokovým netestováním prototypů. Simulace opravdu nestačí.
Ono je to až neskutečné, že nám EU zdražuje benzín kvůli požadavku na elektromobilitu, ale přitom neexistuje jediné normální bezporuchové EV.
Tesla furt nějaké problémy a zbytek jsou všechno těžké neekologické SUV nebo auta s dojezdem okolo 150 km, což je prostě tragédie, kterou označovat jako auto je výsměch.
Jsem přitom člověk elektromobilům nakloněný, byl bych ochoten jít i do dražšího EV s leasingem, ale reálně nic není. Přemýšlim tak o úsporném benzínovém Fordu Focus v MHEV provedení.
Já myslím, že bys měl počkat...
Taky myslim. :-)
"ale přitom neexistuje jediné normální bezporuchové EV."
Ono někdy existovalo nějaké bezporuchové auto? :D
Při tom mrdání, které provází všechny a všude kolem anti emisních systémů (nová auta už mají problém i s první STK) tak EV bude vysvobozením.
No, Tesla má teda těch svolávaček docela dost. A jinak teda nevim. Ionic s jeho vypadáváním motoru taky ne, Dacia Spring extrémně malé auto, pár dalších malých a dojezdově směšných aut, takže zbývají jen obludy typu SUV, které jsou šíleně velké a těžké.
Normální auta normální velikosti jako je Hyundai i30, Kia Ceed, Ford Focus, Mazda 3 mezi EV nenajdeš. Vyjímkou může být Opel Astra Electric s docela napálenou cenou, na to by mi nedali ani leasing, ale hlavně bych EV, které sdílí platformu s benzíňákem nechtěl. K čemu to je dobrý elektro s problémama spalovacích platforem. Fakt hrůza!
Spíš když má Tesla svolávačku, tak to je v každých novinách. Že jich Toyota měla 3x tolik se nikde nedočteš. A že jediná Tesla valnou většinu řeší jen aktualizací SW OTA, to taky nepíšou 😁
Poslední dvě svolavačky u Cybertrucku byli doslova na zabití. Pedál plynu který se rozpadne a zasekne pod palubkou. Kryty kol, které po malém nájezdu probrousí bočnici pneu. Vyloženě věci které by se měli ukázat při testování prototypů.
"svolává" u tesly je většinou (stejně jako tentokrát) pouze aktualizace SW, která se stejně děje automaticky každej měsíc (někdy i častěji)...
Co ty jejich aktualizace obsahují? Intuitivně bych čekal, že u věci jako automobil to jednou rozchodí a víc v tom radši nehrabat.
Usetrili 10 centu? :-)
Skvělá to firma
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.