U klasického spalováku není nikdy dost čidel na to, aby bylo poznat, kde je chyba.
I tak se ale mechanici v autorizákách většinou stávají jen hloupými vyměňovači dílů podle toho, co jim řekne diagnostika. Zákazník to zaplatí a problém to nemusí vyřešit.
Pravdou je, že EV je o něco jednodušší konstrukce a na automatickou diagnostiku problémů by mohlo být mnohem lépe připraveno a mohlo by to fungovat.
Mno, uvidíme.
Zdar Max
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
U klasického spalováku není
Max Devaine https://cdr.cz/profil/maxdevaine
10. 5. 2019 - 12:20https://cdr.cz/clanek/tesla-zamete-s-mazanymi-automechaniky-sama-si-objedna-vadne-dily-servis/diskuseU klasického spalováku není nikdy dost čidel na to, aby bylo poznat, kde je chyba.
I tak se ale mechanici v autorizákách většinou stávají jen hloupými vyměňovači dílů podle toho, co jim řekne diagnostika. Zákazník to zaplatí a problém to nemusí vyřešit.
Pravdou je, že EV je o něco jednodušší konstrukce a na automatickou diagnostiku problémů by mohlo být mnohem lépe připraveno a mohlo by to fungovat.
Mno, uvidíme.
Zdar Maxhttps://cdr.cz/clanek/tesla-zamete-s-mazanymi-automechaniky-sama-si-objedna-vadne-dily-servis/diskuse#comment-1254527
+
"Tesla zamete s mazanými automechaniky. Sama si objedná vadné díly a servis"
Tak to jo, do auta vám objednají vadné díly, abyste ho pak museli častěji opravovat v jejich servisech. Teď už chápu, jak se můžou dostat do zisku :-)
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
"Tesla zamete s mazanými
CCblue https://cdr.cz/profil/ccblue
10. 5. 2019 - 16:42https://cdr.cz/clanek/tesla-zamete-s-mazanymi-automechaniky-sama-si-objedna-vadne-dily-servis/diskuse"Tesla zamete s mazanými automechaniky. Sama si objedná vadné díly a servis"
Tak to jo, do auta vám objednají vadné díly, abyste ho pak museli častěji opravovat v jejich servisech. Teď už chápu, jak se můžou dostat do zisku :-)https://cdr.cz/clanek/tesla-zamete-s-mazanymi-automechaniky-sama-si-objedna-vadne-dily-servis/diskuse#comment-1254635
+
Když se rozbije objednávací modul, tak si rovnou zajede do servisu samo... a po totálce rovnou objedná nové auto. Umělá inteligence nebyla nikdy chytřejší :-D
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Když se rozbije objednávací
junk mail https://cdr.cz/profil/junk
10. 5. 2019 - 19:22https://cdr.cz/clanek/tesla-zamete-s-mazanymi-automechaniky-sama-si-objedna-vadne-dily-servis/diskuseKdyž se rozbije objednávací modul, tak si rovnou zajede do servisu samo... a po totálce rovnou objedná nové auto. Umělá inteligence nebyla nikdy chytřejší :-Dhttps://cdr.cz/clanek/tesla-zamete-s-mazanymi-automechaniky-sama-si-objedna-vadne-dily-servis/diskuse#comment-1254680
+
"a po totálce rovnou objedná nové auto"
Pokud "totálka" znamená nehodu jejíž výsledkem je nepoužitelný šrot, pak máte chybu v postupu objednávání. Nové auto bude objednáno těsně před havárií, kterou UI vyhodnotí jako devastující. (Po havárii to již jaksi nebude možné, že... Při nákupu prvního auta se pak kupující upíše k tomu, že v případě smrtelné nehody, nově objednané auto koupí pozůstalí.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
"a po totálce rovnou objedná
randomofamber https://cdr.cz/profil/randomofamber
16. 5. 2019 - 14:03https://cdr.cz/clanek/tesla-zamete-s-mazanymi-automechaniky-sama-si-objedna-vadne-dily-servis/diskuse"a po totálce rovnou objedná nové auto"
Pokud "totálka" znamená nehodu jejíž výsledkem je nepoužitelný šrot, pak máte chybu v postupu objednávání. Nové auto bude objednáno těsně před havárií, kterou UI vyhodnotí jako devastující. (Po havárii to již jaksi nebude možné, že... Při nákupu prvního auta se pak kupující upíše k tomu, že v případě smrtelné nehody, nově objednané auto koupí pozůstalí.https://cdr.cz/clanek/tesla-zamete-s-mazanymi-automechaniky-sama-si-objedna-vadne-dily-servis/diskuse#comment-1255952
+
Výrobce auta se opět pokouší zabránit neautorizovaným opravám? Majitel auta se opět dostává do role nájemníka, nebo snad dokonce uživatele licence k vozidlu, jak se to nedávno snažil prosazovat JohnDeere?
10. 5. 2019 - 19:34https://cdr.cz/clanek/tesla-zamete-s-mazanymi-automechaniky-sama-si-objedna-vadne-dily-servis/diskuseVýrobce auta se opět pokouší zabránit neautorizovaným opravám? Majitel auta se opět dostává do role nájemníka, nebo snad dokonce uživatele licence k vozidlu, jak se to nedávno snažil prosazovat JohnDeere?
https://www.root.cz/zpravicky/farmari-nemohou-opravit-sve-traktory-kvuli-copyrightu/
A něco málo o řídících jednotkách v Teslách (úvodní 3/4minutový blábol si přeskočte)
https://www.youtube.com/watch?v=o-7b1waoj9Qhttps://cdr.cz/clanek/tesla-zamete-s-mazanymi-automechaniky-sama-si-objedna-vadne-dily-servis/diskuse#comment-1254683
+
pokud je mi známo, tak Teslu nelze servisovat mimo autorizák a to z jednoho prostého důvodu. Nejsou na ni díly. Na Teslu seženete v síti náhradních dílů maximálně brzdové destičky a kotouče, ložiska kol a stěrače.
Havarovanou Teslu Vám nikdo jiný, než Tesla neopraví. A pokud Tesla rozhodne, že je neopravitelná, tak máte smůlu. Leda ji opravit za použití dílů z jiných vraků. Ale i tak mám za to, že Tesla deaktivuje u takového kusu možnost dobíjení na SC, stopne updaty SW atp.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
pokud je mi známo, tak Teslu
George eLzyx https://cdr.cz/profil/elzyx
13. 5. 2019 - 22:39https://cdr.cz/clanek/tesla-zamete-s-mazanymi-automechaniky-sama-si-objedna-vadne-dily-servis/diskusepokud je mi známo, tak Teslu nelze servisovat mimo autorizák a to z jednoho prostého důvodu. Nejsou na ni díly. Na Teslu seženete v síti náhradních dílů maximálně brzdové destičky a kotouče, ložiska kol a stěrače.
Havarovanou Teslu Vám nikdo jiný, než Tesla neopraví. A pokud Tesla rozhodne, že je neopravitelná, tak máte smůlu. Leda ji opravit za použití dílů z jiných vraků. Ale i tak mám za to, že Tesla deaktivuje u takového kusu možnost dobíjení na SC, stopne updaty SW atp. https://cdr.cz/clanek/tesla-zamete-s-mazanymi-automechaniky-sama-si-objedna-vadne-dily-servis/diskuse#comment-1255181
+
Mně to přijde spíš, že se snaží co jenvíc "podojit" zákazníka který by si to snad smankote mohl i nechat někde opravit levněji... jako pozitivní funkci bych to brak kdyby mu to prostě jen nahlásilo problém a zeptalo se ho to jestli to chce řešit sám nebo u nich automaticky.
+1
+3
-1
Je komentář přínosný?
Mně to přijde spíš, že se
DRK https://cdr.cz/profil/drk22
11. 5. 2019 - 13:27https://cdr.cz/clanek/tesla-zamete-s-mazanymi-automechaniky-sama-si-objedna-vadne-dily-servis/diskuseMně to přijde spíš, že se snaží co jenvíc "podojit" zákazníka který by si to snad smankote mohl i nechat někde opravit levněji... jako pozitivní funkci bych to brak kdyby mu to prostě jen nahlásilo problém a zeptalo se ho to jestli to chce řešit sám nebo u nich automaticky.https://cdr.cz/clanek/tesla-zamete-s-mazanymi-automechaniky-sama-si-objedna-vadne-dily-servis/diskuse#comment-1254815
+
Uklepal se drat v konektoru = komplet vymena kabelovych svazku, desetina ceny auta :D :D :D :D
Nevymyslis :D a jeste kdyz to samo objedna a zaplati z kreditky
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Uklepal se drat v konektoru =
НКВД https://cdr.cz/profil/neni-potreba
12. 5. 2019 - 09:33https://cdr.cz/clanek/tesla-zamete-s-mazanymi-automechaniky-sama-si-objedna-vadne-dily-servis/diskuseUklepal se drat v konektoru = komplet vymena kabelovych svazku, desetina ceny auta :D :D :D :D
Nevymyslis :D a jeste kdyz to samo objedna a zaplati z kreditkyhttps://cdr.cz/clanek/tesla-zamete-s-mazanymi-automechaniky-sama-si-objedna-vadne-dily-servis/diskuse#comment-1254899
+
13. 5. 2019 - 12:11https://cdr.cz/clanek/tesla-zamete-s-mazanymi-automechaniky-sama-si-objedna-vadne-dily-servis/diskuseVážně si myslíte, že jsou tak hloupí?
Zdar Maxhttps://cdr.cz/clanek/tesla-zamete-s-mazanymi-automechaniky-sama-si-objedna-vadne-dily-servis/diskuse#comment-1255049
+
Při pohledu do "designed in california" výrobků jsem ztratil iluze o lidstvu )) neschopnost tři roky za sebou posílit kondenzátor 33nF ve zdroji pro čip řídící 3.3VDC u Apple notebooků, což způsobilo časté umírání a "apple ekologickou" výměnu logic boardu. A tři modely za sebou, každý rok nový, stejný problém. I když toto bylo známé již po první vadné řadě. Víc / přesnější info až nebudu řídit )) ale když tohle dokáže Apple, proč by ne Tesla? I když ono to není ani tak "hloupost" jako spíš "obchodní model"
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Při pohledu do "designed in
НКВД https://cdr.cz/profil/neni-potreba
13. 5. 2019 - 12:18https://cdr.cz/clanek/tesla-zamete-s-mazanymi-automechaniky-sama-si-objedna-vadne-dily-servis/diskusePři pohledu do "designed in california" výrobků jsem ztratil iluze o lidstvu )) neschopnost tři roky za sebou posílit kondenzátor 33nF ve zdroji pro čip řídící 3.3VDC u Apple notebooků, což způsobilo časté umírání a "apple ekologickou" výměnu logic boardu. A tři modely za sebou, každý rok nový, stejný problém. I když toto bylo známé již po první vadné řadě. Víc / přesnější info až nebudu řídit )) ale když tohle dokáže Apple, proč by ne Tesla? I když ono to není ani tak "hloupost" jako spíš "obchodní model"https://cdr.cz/clanek/tesla-zamete-s-mazanymi-automechaniky-sama-si-objedna-vadne-dily-servis/diskuse#comment-1255055
+
Nedávno někdo Teslu rootnul, tak se to prostě vypne a je to.
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Nedávno někdo Teslu rootnul,
Karel 999 https://cdr.cz/profil/daikatana
12. 5. 2019 - 14:07https://cdr.cz/clanek/tesla-zamete-s-mazanymi-automechaniky-sama-si-objedna-vadne-dily-servis/diskuseNedávno někdo Teslu rootnul, tak se to prostě vypne a je to.https://cdr.cz/clanek/tesla-zamete-s-mazanymi-automechaniky-sama-si-objedna-vadne-dily-servis/diskuse#comment-1254914
+
Nemyslím si. Člověk potřebuje aktualizace i servis. Ani jedno rootnutí neřeší a je to jen dočasná věc, která po update (pokud se tím neznefunkční) nebude dát zopakovat, než se nenajde nějaká další skulinka v zabezpečení.
Rootnutí vidím zatím jen pro hračičky obdobně jako třeba jailbreak u iPhone.
Zdar Max
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Nemyslím si. Člověk potřebuje
Max Devaine https://cdr.cz/profil/maxdevaine
13. 5. 2019 - 12:14https://cdr.cz/clanek/tesla-zamete-s-mazanymi-automechaniky-sama-si-objedna-vadne-dily-servis/diskuseNemyslím si. Člověk potřebuje aktualizace i servis. Ani jedno rootnutí neřeší a je to jen dočasná věc, která po update (pokud se tím neznefunkční) nebude dát zopakovat, než se nenajde nějaká další skulinka v zabezpečení.
Rootnutí vidím zatím jen pro hračičky obdobně jako třeba jailbreak u iPhone.
Zdar Maxhttps://cdr.cz/clanek/tesla-zamete-s-mazanymi-automechaniky-sama-si-objedna-vadne-dily-servis/diskuse#comment-1255052
+
U klasického spalováku není nikdy dost čidel na to, aby bylo poznat, kde je chyba.
I tak se ale mechanici v autorizákách většinou stávají jen hloupými vyměňovači dílů podle toho, co jim řekne diagnostika. Zákazník to zaplatí a problém to nemusí vyřešit.
Pravdou je, že EV je o něco jednodušší konstrukce a na automatickou diagnostiku problémů by mohlo být mnohem lépe připraveno a mohlo by to fungovat.
Mno, uvidíme.
Zdar Max
"Tesla zamete s mazanými automechaniky. Sama si objedná vadné díly a servis"
Tak to jo, do auta vám objednají vadné díly, abyste ho pak museli častěji opravovat v jejich servisech. Teď už chápu, jak se můžou dostat do zisku :-)
Když se rozbije objednávací modul, tak si rovnou zajede do servisu samo... a po totálce rovnou objedná nové auto. Umělá inteligence nebyla nikdy chytřejší :-D
"a po totálce rovnou objedná nové auto"
Pokud "totálka" znamená nehodu jejíž výsledkem je nepoužitelný šrot, pak máte chybu v postupu objednávání. Nové auto bude objednáno těsně před havárií, kterou UI vyhodnotí jako devastující. (Po havárii to již jaksi nebude možné, že... Při nákupu prvního auta se pak kupující upíše k tomu, že v případě smrtelné nehody, nově objednané auto koupí pozůstalí.
Výrobce auta se opět pokouší zabránit neautorizovaným opravám? Majitel auta se opět dostává do role nájemníka, nebo snad dokonce uživatele licence k vozidlu, jak se to nedávno snažil prosazovat JohnDeere?
https://www.root.cz/zpravicky/farmari-nemohou-opravit-sve-traktory-kvuli...
A něco málo o řídících jednotkách v Teslách (úvodní 3/4minutový blábol si přeskočte)
https://www.youtube.com/watch?v=o-7b1waoj9Q
pokud je mi známo, tak Teslu nelze servisovat mimo autorizák a to z jednoho prostého důvodu. Nejsou na ni díly. Na Teslu seženete v síti náhradních dílů maximálně brzdové destičky a kotouče, ložiska kol a stěrače.
Havarovanou Teslu Vám nikdo jiný, než Tesla neopraví. A pokud Tesla rozhodne, že je neopravitelná, tak máte smůlu. Leda ji opravit za použití dílů z jiných vraků. Ale i tak mám za to, že Tesla deaktivuje u takového kusu možnost dobíjení na SC, stopne updaty SW atp.
Mně to přijde spíš, že se snaží co jenvíc "podojit" zákazníka který by si to snad smankote mohl i nechat někde opravit levněji... jako pozitivní funkci bych to brak kdyby mu to prostě jen nahlásilo problém a zeptalo se ho to jestli to chce řešit sám nebo u nich automaticky.
Uklepal se drat v konektoru = komplet vymena kabelovych svazku, desetina ceny auta :D :D :D :D
Nevymyslis :D a jeste kdyz to samo objedna a zaplati z kreditky
Vážně si myslíte, že jsou tak hloupí?
Zdar Max
Při pohledu do "designed in california" výrobků jsem ztratil iluze o lidstvu )) neschopnost tři roky za sebou posílit kondenzátor 33nF ve zdroji pro čip řídící 3.3VDC u Apple notebooků, což způsobilo časté umírání a "apple ekologickou" výměnu logic boardu. A tři modely za sebou, každý rok nový, stejný problém. I když toto bylo známé již po první vadné řadě. Víc / přesnější info až nebudu řídit )) ale když tohle dokáže Apple, proč by ne Tesla? I když ono to není ani tak "hloupost" jako spíš "obchodní model"
Nedávno někdo Teslu rootnul, tak se to prostě vypne a je to.
Nemyslím si. Člověk potřebuje aktualizace i servis. Ani jedno rootnutí neřeší a je to jen dočasná věc, která po update (pokud se tím neznefunkční) nebude dát zopakovat, než se nenajde nějaká další skulinka v zabezpečení.
Rootnutí vidím zatím jen pro hračičky obdobně jako třeba jailbreak u iPhone.
Zdar Max
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.