radši ať se to zavře jako stíhačka a dají tam i tu páku
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
radši ať se to zavře jako
Max Power https://cdr.cz/profil/zee
7. 11. 2013 - 13:47https://cdr.cz/clanek/toyota-fv2-futuristicke-vozitko-rizene-pohybem-tela/diskuseradši ať se to zavře jako stíhačka a dají tam i tu pákuhttps://cdr.cz/clanek/toyota-fv2-futuristicke-vozitko-rizene-pohybem-tela/diskuse#comment-672923
+
Presne tak. A displeje na kolesách a polovici karosérie si tiež môžu odpustiť. Zbytočné a veľké výrobné náklady navyše.
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
Presne tak. A displeje na
kypec https://cdr.cz/profil/kypec
7. 11. 2013 - 14:20https://cdr.cz/clanek/toyota-fv2-futuristicke-vozitko-rizene-pohybem-tela/diskusePresne tak. A displeje na kolesách a polovici karosérie si tiež môžu odpustiť. Zbytočné a veľké výrobné náklady navyše.https://cdr.cz/clanek/toyota-fv2-futuristicke-vozitko-rizene-pohybem-tela/diskuse#comment-672934
+
Blby totalne neergonomicky napad. Taky motorovy krizenec skateboardu a surfu. Keby sa dalo aspon niecoho chytit rukami. Bezdrzania to nikoho nebude bavit viac ako 1 kilometer.
+1
-9
-1
Je komentář přínosný?
Blby totalne neergonomicky
AndyF1 https://cdr.cz/profil/andyf1
7. 11. 2013 - 14:28https://cdr.cz/clanek/toyota-fv2-futuristicke-vozitko-rizene-pohybem-tela/diskuseBlby totalne neergonomicky napad. Taky motorovy krizenec skateboardu a surfu. Keby sa dalo aspon niecoho chytit rukami. Bezdrzania to nikoho nebude bavit viac ako 1 kilometer.https://cdr.cz/clanek/toyota-fv2-futuristicke-vozitko-rizene-pohybem-tela/diskuse#comment-672936
+
Jeste stesti, ze presne takovy koncepty se nikdy nedostanou na trh. Je to zivotu nebezpecny a uzivatelsky nepohodlny. Zadny bezpecnostni pasy, zadny madlo pro chyceni pri prudkym brzdeni nebo ostrejsim prujezdu zatackou, zadna konstrukce chranici ridice pri prevraceni ... a uz vidim jak se bude chtit lidem hodinu stat v podrepu. Ale tak aspon by treba po case meli poradny svaly na nohach. Je fakt ze v dnesni dobe sedave prace je kazda fyzicky namahava cinnost (jako treba pouzivani dotykovych displayu na ntb a monitoru ke stolnim pocitacum nebo dotykovych AIO) uzitecna a prospesna. :-D
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Jeste stesti, ze presne
Jakub Rydlo https://cdr.cz/profil/jjrydlo
8. 11. 2013 - 08:34https://cdr.cz/clanek/toyota-fv2-futuristicke-vozitko-rizene-pohybem-tela/diskuseJeste stesti, ze presne takovy koncepty se nikdy nedostanou na trh. Je to zivotu nebezpecny a uzivatelsky nepohodlny. Zadny bezpecnostni pasy, zadny madlo pro chyceni pri prudkym brzdeni nebo ostrejsim prujezdu zatackou, zadna konstrukce chranici ridice pri prevraceni ... a uz vidim jak se bude chtit lidem hodinu stat v podrepu. Ale tak aspon by treba po case meli poradny svaly na nohach. Je fakt ze v dnesni dobe sedave prace je kazda fyzicky namahava cinnost (jako treba pouzivani dotykovych displayu na ntb a monitoru ke stolnim pocitacum nebo dotykovych AIO) uzitecna a prospesna. :-Dhttps://cdr.cz/clanek/toyota-fv2-futuristicke-vozitko-rizene-pohybem-tela/diskuse#comment-673052
+
Já bych tomu kdo ten koncept navrhl, aby se za trest postavil do podřepu v tramvaji. Uvidíme jak dlouho by tam vydržel jízdu bez držení a změny pozice "podřep" a to prosím čelem (ne bokem) ke směru jízdy... No a to by byla jízda po relativně klidných kolejích. Dejme tomu, že jízda po "novém" asfaltu by také byla "klidná", ale známe to... Kolik takových krásných, časem, počasím a náklaďáky nezničených silnic je? "...co to tam na té silnici přede mnou je?... to je, to je, to je kanááááááál !!!"
Jó, budoucnost je na papíře krásná, papír statně snese hodně...
+1
-3
-1
Je komentář přínosný?
Já bych tomu kdo ten koncept
randomofamber https://cdr.cz/profil/randomofamber
8. 11. 2013 - 09:29https://cdr.cz/clanek/toyota-fv2-futuristicke-vozitko-rizene-pohybem-tela/diskuseJá bych tomu kdo ten koncept navrhl, aby se za trest postavil do podřepu v tramvaji. Uvidíme jak dlouho by tam vydržel jízdu bez držení a změny pozice "podřep" a to prosím čelem (ne bokem) ke směru jízdy... No a to by byla jízda po relativně klidných kolejích. Dejme tomu, že jízda po "novém" asfaltu by také byla "klidná", ale známe to... Kolik takových krásných, časem, počasím a náklaďáky nezničených silnic je? "...co to tam na té silnici přede mnou je?... to je, to je, to je kanááááááál !!!"
Jó, budoucnost je na papíře krásná, papír statně snese hodně...https://cdr.cz/clanek/toyota-fv2-futuristicke-vozitko-rizene-pohybem-tela/diskuse#comment-673066
+
Tak nejak. Vymoly, kanaly, koleje ... to je idealni pro takovy stroj. :-D Ale tak to vite. Oni ti pani vyzkumnici tohle testuji na uzavrenych testovacich okruzich, ktery jsou pravidelne udrzovany, nejsou tam ani kanaly ani koleje a vymoly se hlidaji a opravuji. Tam jim to nevadi. Vsak jen at to zacnou prodavat. Aspon se dostanou rychle na dlazbu a vickrat uz to nezopakujou. :-D
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Tak nejak. Vymoly, kanaly,
Jakub Rydlo https://cdr.cz/profil/jjrydlo
8. 11. 2013 - 17:07https://cdr.cz/clanek/toyota-fv2-futuristicke-vozitko-rizene-pohybem-tela/diskuseTak nejak. Vymoly, kanaly, koleje ... to je idealni pro takovy stroj. :-D Ale tak to vite. Oni ti pani vyzkumnici tohle testuji na uzavrenych testovacich okruzich, ktery jsou pravidelne udrzovany, nejsou tam ani kanaly ani koleje a vymoly se hlidaji a opravuji. Tam jim to nevadi. Vsak jen at to zacnou prodavat. Aspon se dostanou rychle na dlazbu a vickrat uz to nezopakujou. :-Dhttps://cdr.cz/clanek/toyota-fv2-futuristicke-vozitko-rizene-pohybem-tela/diskuse#comment-673130
+
To že takovou s dovolením "hovadinu" vymyslí někdo jako "dyzajnovou" práci bych ještě chápal, ale že se tím chlubí velká automobilka?
Pokud chtějí něco revolučního prosadit, tak ať se věnují malým jenomístným vozítkům s malou spotřebou a nízkou cenou, co nebudou žrát 6-20 litrů paliva na 100km půjdou snadno řídit, vejde se tam běžný nákup a nebude problém s nimi parkovat ve městě...
Něco jako dotažené citigo.
Jo a ještě jedna maličkost nesmí to stát jako normální auto, ale tak maximálně třetinu/polovinu....
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
To že takovou s dovolením
DRK https://cdr.cz/profil/drk22
8. 11. 2013 - 09:24https://cdr.cz/clanek/toyota-fv2-futuristicke-vozitko-rizene-pohybem-tela/diskuseTo že takovou s dovolením "hovadinu" vymyslí někdo jako "dyzajnovou" práci bych ještě chápal, ale že se tím chlubí velká automobilka?
Pokud chtějí něco revolučního prosadit, tak ať se věnují malým jenomístným vozítkům s malou spotřebou a nízkou cenou, co nebudou žrát 6-20 litrů paliva na 100km půjdou snadno řídit, vejde se tam běžný nákup a nebude problém s nimi parkovat ve městě...
Něco jako dotažené citigo.
Jo a ještě jedna maličkost nesmí to stát jako normální auto, ale tak maximálně třetinu/polovinu....https://cdr.cz/clanek/toyota-fv2-futuristicke-vozitko-rizene-pohybem-tela/diskuse#comment-673064
+
Japonsko je ine, pre Europna tazko pochopitelne. Asi nikto necaka uspech tychto hraciek mimo Japonska a ani v Japonsku tu nebude masovka. Ja to beriem ako technologicke demo, len na prezentaciu technoogii a skor ich stretnes v areali niektorych firiem ako v meste.
A co sa tyka malych a lacnych aut. Japonci maju kategoriu lightcars. Co su auta do 660ccm a maju predpisane maximalne rozmery. Su lacne, su za nizsie poplatky a ako presuvatko po meste viac ako dostacujuce. Lenze v nasich koncinach kde si kazdy musi dvihat ego velkym autom je to uplne nepredajne.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Japonsko je ine, pre Europna
ASD_SK https://cdr.cz/profil/asdsk
8. 11. 2013 - 11:02https://cdr.cz/clanek/toyota-fv2-futuristicke-vozitko-rizene-pohybem-tela/diskuseJaponsko je ine, pre Europna tazko pochopitelne. Asi nikto necaka uspech tychto hraciek mimo Japonska a ani v Japonsku tu nebude masovka. Ja to beriem ako technologicke demo, len na prezentaciu technoogii a skor ich stretnes v areali niektorych firiem ako v meste.
A co sa tyka malych a lacnych aut. Japonci maju kategoriu lightcars. Co su auta do 660ccm a maju predpisane maximalne rozmery. Su lacne, su za nizsie poplatky a ako presuvatko po meste viac ako dostacujuce. Lenze v nasich koncinach kde si kazdy musi dvihat ego velkym autom je to uplne nepredajne.https://cdr.cz/clanek/toyota-fv2-futuristicke-vozitko-rizene-pohybem-tela/diskuse#comment-673092
+
Uprime doufam, ze to mysleli jako nahradu toho segwaye nebo motorky a ne jako nahradu auta.
+1
-8
-1
Je komentář přínosný?
Uprime doufam, ze to mysleli
HKMaly https://cdr.cz/profil/hkmaly
8. 11. 2013 - 17:31https://cdr.cz/clanek/toyota-fv2-futuristicke-vozitko-rizene-pohybem-tela/diskuseUprime doufam, ze to mysleli jako nahradu toho segwaye nebo motorky a ne jako nahradu auta.https://cdr.cz/clanek/toyota-fv2-futuristicke-vozitko-rizene-pohybem-tela/diskuse#comment-673138
+
radši ať se to zavře jako stíhačka a dají tam i tu páku
Presne tak. A displeje na kolesách a polovici karosérie si tiež môžu odpustiť. Zbytočné a veľké výrobné náklady navyše.
Blby totalne neergonomicky napad. Taky motorovy krizenec skateboardu a surfu. Keby sa dalo aspon niecoho chytit rukami. Bezdrzania to nikoho nebude bavit viac ako 1 kilometer.
Jeste stesti, ze presne takovy koncepty se nikdy nedostanou na trh. Je to zivotu nebezpecny a uzivatelsky nepohodlny. Zadny bezpecnostni pasy, zadny madlo pro chyceni pri prudkym brzdeni nebo ostrejsim prujezdu zatackou, zadna konstrukce chranici ridice pri prevraceni ... a uz vidim jak se bude chtit lidem hodinu stat v podrepu. Ale tak aspon by treba po case meli poradny svaly na nohach. Je fakt ze v dnesni dobe sedave prace je kazda fyzicky namahava cinnost (jako treba pouzivani dotykovych displayu na ntb a monitoru ke stolnim pocitacum nebo dotykovych AIO) uzitecna a prospesna. :-D
Já bych tomu kdo ten koncept navrhl, aby se za trest postavil do podřepu v tramvaji. Uvidíme jak dlouho by tam vydržel jízdu bez držení a změny pozice "podřep" a to prosím čelem (ne bokem) ke směru jízdy... No a to by byla jízda po relativně klidných kolejích. Dejme tomu, že jízda po "novém" asfaltu by také byla "klidná", ale známe to... Kolik takových krásných, časem, počasím a náklaďáky nezničených silnic je? "...co to tam na té silnici přede mnou je?... to je, to je, to je kanááááááál !!!"
Jó, budoucnost je na papíře krásná, papír statně snese hodně...
Tak nejak. Vymoly, kanaly, koleje ... to je idealni pro takovy stroj. :-D Ale tak to vite. Oni ti pani vyzkumnici tohle testuji na uzavrenych testovacich okruzich, ktery jsou pravidelne udrzovany, nejsou tam ani kanaly ani koleje a vymoly se hlidaji a opravuji. Tam jim to nevadi. Vsak jen at to zacnou prodavat. Aspon se dostanou rychle na dlazbu a vickrat uz to nezopakujou. :-D
To že takovou s dovolením "hovadinu" vymyslí někdo jako "dyzajnovou" práci bych ještě chápal, ale že se tím chlubí velká automobilka?
Pokud chtějí něco revolučního prosadit, tak ať se věnují malým jenomístným vozítkům s malou spotřebou a nízkou cenou, co nebudou žrát 6-20 litrů paliva na 100km půjdou snadno řídit, vejde se tam běžný nákup a nebude problém s nimi parkovat ve městě...
Něco jako dotažené citigo.
Jo a ještě jedna maličkost nesmí to stát jako normální auto, ale tak maximálně třetinu/polovinu....
Japonsko je ine, pre Europna tazko pochopitelne. Asi nikto necaka uspech tychto hraciek mimo Japonska a ani v Japonsku tu nebude masovka. Ja to beriem ako technologicke demo, len na prezentaciu technoogii a skor ich stretnes v areali niektorych firiem ako v meste.
A co sa tyka malych a lacnych aut. Japonci maju kategoriu lightcars. Co su auta do 660ccm a maju predpisane maximalne rozmery. Su lacne, su za nizsie poplatky a ako presuvatko po meste viac ako dostacujuce. Lenze v nasich koncinach kde si kazdy musi dvihat ego velkym autom je to uplne nepredajne.
Uprime doufam, ze to mysleli jako nahradu toho segwaye nebo motorky a ne jako nahradu auta.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.