V podstatě někdo vzal Sinclair C-5, otočil ho o 180 stupňů, přidal kabinu a pár hi-tech vymožeností a máme i-Road :-)
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
V podstatě někdo vzal
logout https://cdr.cz/autor/logout
11. 2. 2014 - 08:53https://cdr.cz/clanek/toyota-i-road-unikatni-elektrovozitko-do-mesta/diskuseV podstatě někdo vzal Sinclair C-5, otočil ho o 180 stupňů, přidal kabinu a pár hi-tech vymožeností a máme i-Road :-)https://cdr.cz/clanek/toyota-i-road-unikatni-elektrovozitko-do-mesta/diskuse#comment-687197
+
300Kg na tak maly vozitko??? V roce 2014??? To je prisernost. Jestli to ma mit uspech, tak to musi byt z uhlikovych kompozitu, vazit max 200, ale spis 150-170kg, max rychlost 70 (aby to nebrzdilo okolni provoz) a dojezd aspon 100km. Pak to muze mit uspech, jinak bych to nebral.
+1
-15
-1
Je komentář přínosný?
300Kg na tak maly vozitko???
rman https://cdr.cz/profil/r-man
11. 2. 2014 - 09:47https://cdr.cz/clanek/toyota-i-road-unikatni-elektrovozitko-do-mesta/diskuse300Kg na tak maly vozitko??? V roce 2014??? To je prisernost. Jestli to ma mit uspech, tak to musi byt z uhlikovych kompozitu, vazit max 200, ale spis 150-170kg, max rychlost 70 (aby to nebrzdilo okolni provoz) a dojezd aspon 100km. Pak to muze mit uspech, jinak bych to nebral.https://cdr.cz/clanek/toyota-i-road-unikatni-elektrovozitko-do-mesta/diskuse#comment-687204
+
Jo, a pak zafouká vítr a někoho to trefí do hlavy :)
+1
-8
-1
Je komentář přínosný?
Jo, a pak zafouká vítr a
WIFT https://cdr.cz/autor/wift
11. 2. 2014 - 13:05https://cdr.cz/clanek/toyota-i-road-unikatni-elektrovozitko-do-mesta/diskuseJo, a pak zafouká vítr a někoho to trefí do hlavy :)https://cdr.cz/clanek/toyota-i-road-unikatni-elektrovozitko-do-mesta/diskuse#comment-687284
+
vitr to asi nesfoukne ani kdyby to melo jen 50kg, ty dve kolecka to podle me udrzi dost stabilne. Motorka je na tohle nachylnejsi, to jo.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
vitr to asi nesfoukne ani
rman https://cdr.cz/profil/r-man
11. 2. 2014 - 15:43https://cdr.cz/clanek/toyota-i-road-unikatni-elektrovozitko-do-mesta/diskusevitr to asi nesfoukne ani kdyby to melo jen 50kg, ty dve kolecka to podle me udrzi dost stabilne. Motorka je na tohle nachylnejsi, to jo.https://cdr.cz/clanek/toyota-i-road-unikatni-elektrovozitko-do-mesta/diskuse#comment-687344
+
Presne to isté som chcel napísať aj ja. 300kg je jednoducho priveľa. 180kg je akceptovateľné maximum, ak to má mať celokovovú kapotáž. Maximálna rýchlosť by ma až tak netrápila, ale fakt by to mohli dvihnúť aspoň na takých 50~60km/h. Dojazd 50km na jedno nabitie by stačil, na dochádzanie do práce v rámci veľkomesta tak akurát.
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Presne to isté som chcel
kypec https://cdr.cz/profil/kypec
11. 2. 2014 - 13:30https://cdr.cz/clanek/toyota-i-road-unikatni-elektrovozitko-do-mesta/diskusePresne to isté som chcel napísať aj ja. 300kg je jednoducho priveľa. 180kg je akceptovateľné maximum, ak to má mať celokovovú kapotáž. Maximálna rýchlosť by ma až tak netrápila, ale fakt by to mohli dvihnúť aspoň na takých 50~60km/h. Dojazd 50km na jedno nabitie by stačil, na dochádzanie do práce v rámci veľkomesta tak akurát.https://cdr.cz/clanek/toyota-i-road-unikatni-elektrovozitko-do-mesta/diskuse#comment-687293
+
No prave, tech 50km je tak akorat. Jenze kdyz se prihodi, ze zavola kamos, jestli bych se za nim stavil a pak treba jeste potrebuju po praci nekam zajet, tak uz by to najednou nestacilo. Proto by se mi libilo tech 100km dojezd, aby tam byla trosku rezerva. A aby se dalo jet treba v lete mimo mesto na lom na koupacku...nebo malej vylet nekam...
+1
-18
-1
Je komentář přínosný?
No prave, tech 50km je tak
rman https://cdr.cz/profil/r-man
11. 2. 2014 - 15:42https://cdr.cz/clanek/toyota-i-road-unikatni-elektrovozitko-do-mesta/diskuseNo prave, tech 50km je tak akorat. Jenze kdyz se prihodi, ze zavola kamos, jestli bych se za nim stavil a pak treba jeste potrebuju po praci nekam zajet, tak uz by to najednou nestacilo. Proto by se mi libilo tech 100km dojezd, aby tam byla trosku rezerva. A aby se dalo jet treba v lete mimo mesto na lom na koupacku...nebo malej vylet nekam...https://cdr.cz/clanek/toyota-i-road-unikatni-elektrovozitko-do-mesta/diskuse#comment-687342
+
S uvedenými parametry je to naprosto neprodejná hovadina, bez ohledu na cenu. Možná tak pro děti na hraní.
+1
-9
-1
Je komentář přínosný?
S uvedenými parametry je to
maruširi https://cdr.cz/profil/marusiri
11. 2. 2014 - 10:26https://cdr.cz/clanek/toyota-i-road-unikatni-elektrovozitko-do-mesta/diskuseS uvedenými parametry je to naprosto neprodejná hovadina, bez ohledu na cenu. Možná tak pro děti na hraní.https://cdr.cz/clanek/toyota-i-road-unikatni-elektrovozitko-do-mesta/diskuse#comment-687218
+
Ehm revoluce? To "si děláte kozy" ne?
Je to už drahně let co se prodávaly elektromobily s podobnými parametry... Ojeté vozítlo šlo pořídít asi za 70000kč.
Viz. heslo v google "cityel".
Všechly tyhle vozítka mají problém s tím, že v tom v zimě zmrznete. Jinak je to zajímavá věc.
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
Ehm revoluce? To "si děláte
DRK https://cdr.cz/profil/drk22
11. 2. 2014 - 16:35https://cdr.cz/clanek/toyota-i-road-unikatni-elektrovozitko-do-mesta/diskuseEhm revoluce? To "si děláte kozy" ne?
Je to už drahně let co se prodávaly elektromobily s podobnými parametry... Ojeté vozítlo šlo pořídít asi za 70000kč.
Viz. heslo v google "cityel".
Všechly tyhle vozítka mají problém s tím, že v tom v zimě zmrznete. Jinak je to zajímavá věc.
https://cdr.cz/clanek/toyota-i-road-unikatni-elektrovozitko-do-mesta/diskuse#comment-687372
+
Opravy:
Mezi hodnotou a jednotkou se píše mezera, tedy ne "... 300kg ..." ale 300 kg.
Jednotku kůň si používejte tak možná ve spojených státech amerických nebo burmě, všude jinde na světě je základní jednotka výkonu Watt. Argument že u automobilů se používají koně je nesmyslný, je to problém jen novinářů (obzvláště těch lenivých při překládání zahraničních článků), v technickém průkazu všichni mají W nebo kW.
+1
-11
-1
Je komentář přínosný?
Opravy:
John Douberro https://cdr.cz/profil/john-douberro
12. 2. 2014 - 08:42https://cdr.cz/clanek/toyota-i-road-unikatni-elektrovozitko-do-mesta/diskuseOpravy:
Mezi hodnotou a jednotkou se píše mezera, tedy ne "... 300kg ..." ale 300 kg.
Jednotku kůň si používejte tak možná ve spojených státech amerických nebo burmě, všude jinde na světě je základní jednotka výkonu Watt. Argument že u automobilů se používají koně je nesmyslný, je to problém jen novinářů (obzvláště těch lenivých při překládání zahraničních článků), v technickém průkazu všichni mají W nebo kW.https://cdr.cz/clanek/toyota-i-road-unikatni-elektrovozitko-do-mesta/diskuse#comment-687512
+
Chtěl jsem vám říct, že na chybu můžete upozornit i přímo autora, když označíte chybný text článku a dáte Ctrl+Enter (nebo ikonu Nahlásit chybu), ale koukám, že v redesignu tahle funkce asi zmizela. Škoda, bylo to šikovné, CDR jsem všude jinde dával za příklad a např. na CT24.cz tuhle funkci taky obšlehli :)
U těch koní je to ještě složitější, těch převodů je víc, takže pokud je znám jen zdrojový údaj v "hp" a není jisté, ze které jednotky se vycházelo, má převod na Watty rozptyl. Nicméně kdybyste měl zájem o auta, s jednotkou koní byste se setkával běžně a vytýkat její uvádění zrovna u dopravního prostředku je podle mě zbytečné rýpání.
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Chtěl jsem vám říct, že na
Mem https://cdr.cz/profil/mem
13. 2. 2014 - 17:00https://cdr.cz/clanek/toyota-i-road-unikatni-elektrovozitko-do-mesta/diskuseChtěl jsem vám říct, že na chybu můžete upozornit i přímo autora, když označíte chybný text článku a dáte Ctrl+Enter (nebo ikonu Nahlásit chybu), ale koukám, že v redesignu tahle funkce asi zmizela. Škoda, bylo to šikovné, CDR jsem všude jinde dával za příklad a např. na CT24.cz tuhle funkci taky obšlehli :)
U těch koní je to ještě složitější, těch převodů je víc, takže pokud je znám jen zdrojový údaj v "hp" a není jisté, ze které jednotky se vycházelo, má převod na Watty rozptyl. Nicméně kdybyste měl zájem o auta, s jednotkou koní byste se setkával běžně a vytýkat její uvádění zrovna u dopravního prostředku je podle mě zbytečné rýpání.https://cdr.cz/clanek/toyota-i-road-unikatni-elektrovozitko-do-mesta/diskuse#comment-687879
+
V podstatě někdo vzal Sinclair C-5, otočil ho o 180 stupňů, přidal kabinu a pár hi-tech vymožeností a máme i-Road :-)
300Kg na tak maly vozitko??? V roce 2014??? To je prisernost. Jestli to ma mit uspech, tak to musi byt z uhlikovych kompozitu, vazit max 200, ale spis 150-170kg, max rychlost 70 (aby to nebrzdilo okolni provoz) a dojezd aspon 100km. Pak to muze mit uspech, jinak bych to nebral.
Jo, a pak zafouká vítr a někoho to trefí do hlavy :)
vitr to asi nesfoukne ani kdyby to melo jen 50kg, ty dve kolecka to podle me udrzi dost stabilne. Motorka je na tohle nachylnejsi, to jo.
Presne to isté som chcel napísať aj ja. 300kg je jednoducho priveľa. 180kg je akceptovateľné maximum, ak to má mať celokovovú kapotáž. Maximálna rýchlosť by ma až tak netrápila, ale fakt by to mohli dvihnúť aspoň na takých 50~60km/h. Dojazd 50km na jedno nabitie by stačil, na dochádzanie do práce v rámci veľkomesta tak akurát.
No prave, tech 50km je tak akorat. Jenze kdyz se prihodi, ze zavola kamos, jestli bych se za nim stavil a pak treba jeste potrebuju po praci nekam zajet, tak uz by to najednou nestacilo. Proto by se mi libilo tech 100km dojezd, aby tam byla trosku rezerva. A aby se dalo jet treba v lete mimo mesto na lom na koupacku...nebo malej vylet nekam...
S uvedenými parametry je to naprosto neprodejná hovadina, bez ohledu na cenu. Možná tak pro děti na hraní.
Ehm revoluce? To "si děláte kozy" ne?
Je to už drahně let co se prodávaly elektromobily s podobnými parametry... Ojeté vozítlo šlo pořídít asi za 70000kč.
Viz. heslo v google "cityel".
Všechly tyhle vozítka mají problém s tím, že v tom v zimě zmrznete. Jinak je to zajímavá věc.
Opravy:
Mezi hodnotou a jednotkou se píše mezera, tedy ne "... 300kg ..." ale 300 kg.
Jednotku kůň si používejte tak možná ve spojených státech amerických nebo burmě, všude jinde na světě je základní jednotka výkonu Watt. Argument že u automobilů se používají koně je nesmyslný, je to problém jen novinářů (obzvláště těch lenivých při překládání zahraničních článků), v technickém průkazu všichni mají W nebo kW.
Chtěl jsem vám říct, že na chybu můžete upozornit i přímo autora, když označíte chybný text článku a dáte Ctrl+Enter (nebo ikonu Nahlásit chybu), ale koukám, že v redesignu tahle funkce asi zmizela. Škoda, bylo to šikovné, CDR jsem všude jinde dával za příklad a např. na CT24.cz tuhle funkci taky obšlehli :)
U těch koní je to ještě složitější, těch převodů je víc, takže pokud je znám jen zdrojový údaj v "hp" a není jisté, ze které jednotky se vycházelo, má převod na Watty rozptyl. Nicméně kdybyste měl zájem o auta, s jednotkou koní byste se setkával běžně a vytýkat její uvádění zrovna u dopravního prostředku je podle mě zbytečné rýpání.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.