Tak treba v parizi je pujcovna kol. A kdyz si kolo chcete pujcit, obvykle tam neni. Kdyz nekam kolem prijedete, stojan je plny, a musite najit dalsi stojan, kde ho lze vratit, cimz se vratite odkud jste vyjeli ... Nastesti udelali aplikaci do mobilu ukazujici soucasny stav daneho stojanu.
+1
+12
-1
Je komentář přínosný?
Tak treba v parizi je
John Douberro https://cdr.cz/profil/john-douberro
22. 9. 2014 - 08:22https://cdr.cz/clanek/toyota-ma-ve-francii-prvni-pujcovnu-elektromobilu-trikolek/diskuseTak treba v parizi je pujcovna kol. A kdyz si kolo chcete pujcit, obvykle tam neni. Kdyz nekam kolem prijedete, stojan je plny, a musite najit dalsi stojan, kde ho lze vratit, cimz se vratite odkud jste vyjeli ... Nastesti udelali aplikaci do mobilu ukazujici soucasny stav daneho stojanu.https://cdr.cz/clanek/toyota-ma-ve-francii-prvni-pujcovnu-elektromobilu-trikolek/diskuse#comment-733959
+
Jak Velorex na baterky, místo plátna plasty, o něco barevnější, méně dobrodružné.
Btw... to s tím ježděním na zavolání je hádám jen otázka času. Jakmile Google více pokročí s automatickým řízením, tak si dovedu představit, že kurýři a taxi budou další ohroženou profesí.
+1
-38
-1
Je komentář přínosný?
Jak Velorex na baterky, místo
zx cygnus https://cdr.cz/profil/cygnus
22. 9. 2014 - 10:48https://cdr.cz/clanek/toyota-ma-ve-francii-prvni-pujcovnu-elektromobilu-trikolek/diskuseJak Velorex na baterky, místo plátna plasty, o něco barevnější, méně dobrodružné.
Btw... to s tím ježděním na zavolání je hádám jen otázka času. Jakmile Google více pokročí s automatickým řízením, tak si dovedu představit, že kurýři a taxi budou další ohroženou profesí.https://cdr.cz/clanek/toyota-ma-ve-francii-prvni-pujcovnu-elektromobilu-trikolek/diskuse#comment-733989
+
Tříkolka mi dost připomíná jeden projekt z osmdesátých let citygo. Nejvyšší rychlost elektromobilu činí 45 km/h. Dojezd 50km. Motor 4kW. Tehdy šlo sehnat použité za 70000kč. Tohle má stát v japonsku asi 230 000 nové.
+1
-20
-1
Je komentář přínosný?
Tříkolka mi dost připomíná
DRK https://cdr.cz/profil/drk22
22. 9. 2014 - 14:37https://cdr.cz/clanek/toyota-ma-ve-francii-prvni-pujcovnu-elektromobilu-trikolek/diskuseTříkolka mi dost připomíná jeden projekt z osmdesátých let citygo. Nejvyšší rychlost elektromobilu činí 45 km/h. Dojezd 50km. Motor 4kW. Tehdy šlo sehnat použité za 70000kč. Tohle má stát v japonsku asi 230 000 nové.https://cdr.cz/clanek/toyota-ma-ve-francii-prvni-pujcovnu-elektromobilu-trikolek/diskuse#comment-734031
+
Tak treba v parizi je pujcovna kol. A kdyz si kolo chcete pujcit, obvykle tam neni. Kdyz nekam kolem prijedete, stojan je plny, a musite najit dalsi stojan, kde ho lze vratit, cimz se vratite odkud jste vyjeli ... Nastesti udelali aplikaci do mobilu ukazujici soucasny stav daneho stojanu.
Jak Velorex na baterky, místo plátna plasty, o něco barevnější, méně dobrodružné.
Btw... to s tím ježděním na zavolání je hádám jen otázka času. Jakmile Google více pokročí s automatickým řízením, tak si dovedu představit, že kurýři a taxi budou další ohroženou profesí.
Tříkolka mi dost připomíná jeden projekt z osmdesátých let citygo. Nejvyšší rychlost elektromobilu činí 45 km/h. Dojezd 50km. Motor 4kW. Tehdy šlo sehnat použité za 70000kč. Tohle má stát v japonsku asi 230 000 nové.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.