V Rise of The Tomb Raider bude mnohem propracovanější motion capture [GC 2014]
Nový díl série, s názvem Rise of The Tomb Raider, vsází na velkolepé animace. A tentokrát mnohem víc, než kdy před tím v celé dlouhé historii značky. A využije k tomu propracovanějších technologií pro snímání herců pomocí motion capture.
Představitelka hlavní hrdinky hry, Lary Croft, prozradila, že v minulosti měla na tváři 90 snímatelných bodů, v novém zpracování hry je jich podstatně víc, neuvěřitelných 7 tisíc, za pomoci technologie Mova, která snímá mimiku ze stop fluorescenčního spreje. Docílit by se tak pochopitelně mělo mnohem realističtějších pohybů, v případě obličeje respektive gestikulace.
Square Enix Rise of The Tomb Raider oznámil letos v červnu v rámci Microsoft konference na Electronic Entertainment Expo, kde hra přítomné novináře veskrze zaujala. O titulu zatím nemáme podrobnější informace, víme jen, že bude dostupná pro next-gen platformu Xbox One a vyjde o prázdninách roku 2015.
Za podporu během zpravodajství GamesCom 2014 děkujeme: |
---|
Redaktoři CDR.cz během zpravodajství používají výkonný Ultrabook™ Fujitsu T904.