Vyšlo World of Warplanes 2.0, slibuje více přístupnosti, novou grafiku i obsah
World of Warplanes bylo od svého začátku příjemným leteckým simulátorem vzdůšných soubojů, leč oproti svému konkurentovi War Thunder možná příliš náročným k ovládání. Nový update si dal za cíl hratelnost ulehčit, ale aby si hra zasloužila přesunutí k vyššímu číslo, přidává mnoho nového obsahu.
Zaprvé přibyl úplně nový typ letadel: bombardéry. Mají velkou výdrž, doletí výš a přirozeně mají i mnoho prostoru pro bomby. Pro shazování bomb budou mít hráči přístup ke speciální kameře, jež jim umožní vidět cíle pod sebou a na základě toho upravit letovou dráhu. V současnosti jsou přístupné tři a zdarma k vyzkoušení budou až do 30. října.
Jsou zároveň i stavebními kameny nového Conquest modu, jež se snaží o přesunutí koncetrace z prostých vzdušných šarvátek na více taktickou úroveň. Slovy Michaela Zinchenka, provozního producenta: „…Conquest mód v WoWP 2.0 je zaměřený na ovládnutí a kontrolování jednotlivých teritorií vykonáváním specifických úkolů za využití k tomu určených strojů. Každé letadlo ve hře, včetně nových bombardérů má svou vlastní roli.“
Teritoria budou rozdělena podle důležitosti a podle té jsou taky bodově ohodnoceny: letiště, která umožňují obranu a výměnu letadel jsou tak důležitější než těžební stanice. Liší se i jejich obrana a k obsazení bude nutná vždy jiná sestava.
Kromě toho se vylepšila i grafika a nově se hráči mohou i respawnovat – jednou započatou bitvu je možné dovést do konce. Překopán byl i interface nyní ukazující pouze ty nejdůležitější informace, všechny ostatní lze zobrazit stisknutím přiděleného tlačítka.
World of Warplanes zůstává i nadále bezplatným titulem s mikrotransakcemi.