Zrovna to naslouchani uzivatelu znelo hodne slibne. Bohuzel to dopadlo jak dopadlo. Takze jsme zase u vyrobcu, kteri si jdou svoji cestou bez ohledu nebo dokonce proti uzivatelum.
+1
-2
-1
Je komentář přínosný?
Zrovna to naslouchani
Noxik https://cdr.cz/autor/noxik
29. 5. 2013 - 19:09https://cdr.cz/clanek/zivot-s-ceskym-smartphonem-verzo-kinzo-jak-nevyrobit-telefon/diskuseZrovna to naslouchani uzivatelu znelo hodne slibne. Bohuzel to dopadlo jak dopadlo. Takze jsme zase u vyrobcu, kteri si jdou svoji cestou bez ohledu nebo dokonce proti uzivatelum.https://cdr.cz/clanek/zivot-s-ceskym-smartphonem-verzo-kinzo-jak-nevyrobit-telefon/diskuse#comment-655633
+
Staci se podivat na stranky spolecnosti, ktera za tim stoji. Certus mercatus se specializuje na import zbozi z ciny a taiwanu... Uz od zacatku asi vedeli, ze nedokazou ovlivnovat vyvoj SW a pres to na tom postavili marketing.
Nyni prodavaji cinske repro pro mobily se zahadne povedomym nazvem :) www.verszo.cz/
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
Staci se podivat na stranky
giff https://cdr.cz/profil/giff
29. 5. 2013 - 20:19https://cdr.cz/clanek/zivot-s-ceskym-smartphonem-verzo-kinzo-jak-nevyrobit-telefon/diskuseStaci se podivat na stranky spolecnosti, ktera za tim stoji. Certus mercatus se specializuje na import zbozi z ciny a taiwanu... Uz od zacatku asi vedeli, ze nedokazou ovlivnovat vyvoj SW a pres to na tom postavili marketing.
Nyni prodavaji cinske repro pro mobily se zahadne povedomym nazvem :) www.verszo.cz/https://cdr.cz/clanek/zivot-s-ceskym-smartphonem-verzo-kinzo-jak-nevyrobit-telefon/diskuse#comment-655637
+
aspoň to nebylo zařízení za desetitisíce. Není nic lepšího, než když si člověk koupí něco za 55000Kč a výrobce zkrachuje, takže support nulový, opravy atp. řešit raději svépomocí jinak je velká pravděpodobnost, že už jim to zůstane. Také potěší, že se pak nedají sehnat originální díly, příslušenství, nebo náhradní baterka.
Přesně tohle se mi kdysi stalo s OQO 01+
+1
-9
-1
Je komentář přínosný?
aspoň to nebylo zařízení za
George eLzyx https://cdr.cz/profil/elzyx
29. 5. 2013 - 21:20https://cdr.cz/clanek/zivot-s-ceskym-smartphonem-verzo-kinzo-jak-nevyrobit-telefon/diskuseaspoň to nebylo zařízení za desetitisíce. Není nic lepšího, než když si člověk koupí něco za 55000Kč a výrobce zkrachuje, takže support nulový, opravy atp. řešit raději svépomocí jinak je velká pravděpodobnost, že už jim to zůstane. Také potěší, že se pak nedají sehnat originální díly, příslušenství, nebo náhradní baterka.
Přesně tohle se mi kdysi stalo s OQO 01+https://cdr.cz/clanek/zivot-s-ceskym-smartphonem-verzo-kinzo-jak-nevyrobit-telefon/diskuse#comment-655649
+
Takový výrobce by zasloužil pověsit za "něco" do průvanu. To že to stojí pouhé 3000,- není omluvou, že neposkytuje žádnou podporu.
Ve firmě ve které dělám vyrábíme měřící přístroje i v podobné cenové kategorii. Poskytujeme podporu přístrojům starým klidně i 15 let. Nedávno jsem vydali kompletně nový firmware se spoustou nových funkcí i pro přístroje z roku 2007.
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
Takový výrobce by zasloužil
J D https://cdr.cz/profil/hnz
29. 5. 2013 - 21:50https://cdr.cz/clanek/zivot-s-ceskym-smartphonem-verzo-kinzo-jak-nevyrobit-telefon/diskuseTakový výrobce by zasloužil pověsit za "něco" do průvanu. To že to stojí pouhé 3000,- není omluvou, že neposkytuje žádnou podporu.
Ve firmě ve které dělám vyrábíme měřící přístroje i v podobné cenové kategorii. Poskytujeme podporu přístrojům starým klidně i 15 let. Nedávno jsem vydali kompletně nový firmware se spoustou nových funkcí i pro přístroje z roku 2007.https://cdr.cz/clanek/zivot-s-ceskym-smartphonem-verzo-kinzo-jak-nevyrobit-telefon/diskuse#comment-655658
+
nechci to vztahovat k tomuto případu, ale někdy si za to ti lidé/prodejci můžou sami.
Pokud je na trhu výrobek od dlouholeté fungující společnosti za 3500Kč, tak proč riskovat vlastnictví výrobku za 3000Kč od někoho neznámého?
Přesně tohle znám z té druhé strany. Dělal jsem tech. support určité skupině výrobků, kdy, pro zjednodušení, výrobek A byl od české společnosti, kde nebyl problém s jakoukoliv sw úpravou, reklamace řešili bezplatně i pozáruční (5let stará vykopávka vyměněná za nový kus), u nových verzí jsme si mohli diktovat co to bude nebo nebude umět, dokumentace byla prakticky na výrobní úrovni, přenosové protokoly podrobně posány ... A pak byl výrobek B, vyráběný v Číně, přeprodávaný přes tři společnosti, uzavřený blackbox, dokumentaci jsme si k tomu museli vymyslet sami, protokol uzavřený - data nám posílali ve formě zpracovaných balíčků (super na hledání problému), reklamace prakticky neuznávali ani záruční, funkčnost a spolehlivost mizerná (několik zařízení shořelo přímo na stole při předprodejní konfiguraci - což u zařízení, na kterém můžou záviset lidské životy asi není nejlepší vlastnost). Cena? O mizerných 10% nižší.
Kolikrát jsem zákazníkům radil - kupte si raději to dražší zařízení, ve výsledku bude mnohem levnější. Poslechli? Ne. Pak následovalo dvouleté neustálé reklamační řízení, až se to po záruce prohlásilo za neopravitelné. Rád bych jim pomohl, ale dokopat číňany k lepšímu FW bylo nereálné. A o výměně za lepší HW, byť s doplatkem, musel být souhlas od našeho ředitele. A to dával jen u těch velkých zákazníků.
+1
-8
-1
Je komentář přínosný?
nechci to vztahovat k tomuto
George eLzyx https://cdr.cz/profil/elzyx
29. 5. 2013 - 22:34https://cdr.cz/clanek/zivot-s-ceskym-smartphonem-verzo-kinzo-jak-nevyrobit-telefon/diskusenechci to vztahovat k tomuto případu, ale někdy si za to ti lidé/prodejci můžou sami.
Pokud je na trhu výrobek od dlouholeté fungující společnosti za 3500Kč, tak proč riskovat vlastnictví výrobku za 3000Kč od někoho neznámého?
Přesně tohle znám z té druhé strany. Dělal jsem tech. support určité skupině výrobků, kdy, pro zjednodušení, výrobek A byl od české společnosti, kde nebyl problém s jakoukoliv sw úpravou, reklamace řešili bezplatně i pozáruční (5let stará vykopávka vyměněná za nový kus), u nových verzí jsme si mohli diktovat co to bude nebo nebude umět, dokumentace byla prakticky na výrobní úrovni, přenosové protokoly podrobně posány ... A pak byl výrobek B, vyráběný v Číně, přeprodávaný přes tři společnosti, uzavřený blackbox, dokumentaci jsme si k tomu museli vymyslet sami, protokol uzavřený - data nám posílali ve formě zpracovaných balíčků (super na hledání problému), reklamace prakticky neuznávali ani záruční, funkčnost a spolehlivost mizerná (několik zařízení shořelo přímo na stole při předprodejní konfiguraci - což u zařízení, na kterém můžou záviset lidské životy asi není nejlepší vlastnost). Cena? O mizerných 10% nižší.
Kolikrát jsem zákazníkům radil - kupte si raději to dražší zařízení, ve výsledku bude mnohem levnější. Poslechli? Ne. Pak následovalo dvouleté neustálé reklamační řízení, až se to po záruce prohlásilo za neopravitelné. Rád bych jim pomohl, ale dokopat číňany k lepšímu FW bylo nereálné. A o výměně za lepší HW, byť s doplatkem, musel být souhlas od našeho ředitele. A to dával jen u těch velkých zákazníků.https://cdr.cz/clanek/zivot-s-ceskym-smartphonem-verzo-kinzo-jak-nevyrobit-telefon/diskuse#comment-655670
+
Asi si ho koupím.
Mám rád divoké výzvy typu "stabilní" HP/ Palm WebOS 2.4.4
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
Asi si ho koupím.
Mám rád
John Doe https://cdr.cz/profil/kernel
29. 5. 2013 - 23:51https://cdr.cz/clanek/zivot-s-ceskym-smartphonem-verzo-kinzo-jak-nevyrobit-telefon/diskuseAsi si ho koupím.
Mám rád divoké výzvy typu "stabilní" HP/ Palm WebOS 2.4.4https://cdr.cz/clanek/zivot-s-ceskym-smartphonem-verzo-kinzo-jak-nevyrobit-telefon/diskuse#comment-655678
+
HP Pre3? Jo s WebOS si také užívám, byť jen s jedničkovým Palm Pre
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
HP Pre3? Jo s WebOS si také
George eLzyx https://cdr.cz/profil/elzyx
29. 5. 2013 - 23:54https://cdr.cz/clanek/zivot-s-ceskym-smartphonem-verzo-kinzo-jak-nevyrobit-telefon/diskuseHP Pre3? Jo s WebOS si také užívám, byť jen s jedničkovým Palm Prehttps://cdr.cz/clanek/zivot-s-ceskym-smartphonem-verzo-kinzo-jak-nevyrobit-telefon/diskuse#comment-655679
+
Jenom jsem viděl stupidní reklamní články na všech IT webech, zdůrazňujicí českost a komunitu, a věděl že to bude s největší pravděpodobností průšvih.
Sociálně zdatní sociopati rádi nahání lidi do houfu, tam se s nimi dá dobře manipulovat.
+1
-6
-1
Je komentář přínosný?
Jenom jsem viděl stupidní
Ashoka https://cdr.cz/profil/poool
1. 6. 2013 - 11:52https://cdr.cz/clanek/zivot-s-ceskym-smartphonem-verzo-kinzo-jak-nevyrobit-telefon/diskuseJenom jsem viděl stupidní reklamní články na všech IT webech, zdůrazňujicí českost a komunitu, a věděl že to bude s největší pravděpodobností průšvih.
Sociálně zdatní sociopati rádi nahání lidi do houfu, tam se s nimi dá dobře manipulovat.https://cdr.cz/clanek/zivot-s-ceskym-smartphonem-verzo-kinzo-jak-nevyrobit-telefon/diskuse#comment-655962
+
Na obrázcích hezké, ale když jsem jej v Alze chytil do ruky bylo mi jasné, že je to jen pěkně zabalený krám. Na svou velikost lehká, jako by byl prázdná na dotyk laciná krabice.
+1
-7
-1
Je komentář přínosný?
Na obrázcích hezké, ale když
Noby https://cdr.cz/profil/noby
3. 6. 2013 - 13:00https://cdr.cz/clanek/zivot-s-ceskym-smartphonem-verzo-kinzo-jak-nevyrobit-telefon/diskuseNa obrázcích hezké, ale když jsem jej v Alze chytil do ruky bylo mi jasné, že je to jen pěkně zabalený krám. Na svou velikost lehká, jako by byl prázdná na dotyk laciná krabice.https://cdr.cz/clanek/zivot-s-ceskym-smartphonem-verzo-kinzo-jak-nevyrobit-telefon/diskuse#comment-656124
+
Nechci se té firmy zastávat, ale já tady vidím v prvé řadě těžkou naivitu zákazníka. Chápal bych nářky těch pár jedinců, co za to zaplatili 10 000,-. Tady to pomalu hraničí s podvodem.
Když se to začalo vyprodávat za skoro čtvrtinu původní ceny, tak muselo byt každému alespoň trošku soudnému jedinci jasné, že z původních slibů nebude nic a firma se jen snaží neprodělat kalhoty. Jestli to prodali v lepším případě za výrobní náklady, tak zmizl zisk, který měl dále financovat i vývojáře. Tedy samozřejmě za předpokladu, že to celé nebyl záměr a jeden luxusní podvůdek.
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
Nechci se té firmy zastávat,
brk https://cdr.cz/profil/brk
4. 6. 2013 - 19:55https://cdr.cz/clanek/zivot-s-ceskym-smartphonem-verzo-kinzo-jak-nevyrobit-telefon/diskuseNechci se té firmy zastávat, ale já tady vidím v prvé řadě těžkou naivitu zákazníka. Chápal bych nářky těch pár jedinců, co za to zaplatili 10 000,-. Tady to pomalu hraničí s podvodem.
Když se to začalo vyprodávat za skoro čtvrtinu původní ceny, tak muselo byt každému alespoň trošku soudnému jedinci jasné, že z původních slibů nebude nic a firma se jen snaží neprodělat kalhoty. Jestli to prodali v lepším případě za výrobní náklady, tak zmizl zisk, který měl dále financovat i vývojáře. Tedy samozřejmě za předpokladu, že to celé nebyl záměr a jeden luxusní podvůdek.
https://cdr.cz/clanek/zivot-s-ceskym-smartphonem-verzo-kinzo-jak-nevyrobit-telefon/diskuse#comment-656406
+
Zrovna to naslouchani uzivatelu znelo hodne slibne. Bohuzel to dopadlo jak dopadlo. Takze jsme zase u vyrobcu, kteri si jdou svoji cestou bez ohledu nebo dokonce proti uzivatelum.
Staci se podivat na stranky spolecnosti, ktera za tim stoji. Certus mercatus se specializuje na import zbozi z ciny a taiwanu... Uz od zacatku asi vedeli, ze nedokazou ovlivnovat vyvoj SW a pres to na tom postavili marketing.
Nyni prodavaji cinske repro pro mobily se zahadne povedomym nazvem :) www.verszo.cz/
aspoň to nebylo zařízení za desetitisíce. Není nic lepšího, než když si člověk koupí něco za 55000Kč a výrobce zkrachuje, takže support nulový, opravy atp. řešit raději svépomocí jinak je velká pravděpodobnost, že už jim to zůstane. Také potěší, že se pak nedají sehnat originální díly, příslušenství, nebo náhradní baterka.
Přesně tohle se mi kdysi stalo s OQO 01+
Takový výrobce by zasloužil pověsit za "něco" do průvanu. To že to stojí pouhé 3000,- není omluvou, že neposkytuje žádnou podporu.
Ve firmě ve které dělám vyrábíme měřící přístroje i v podobné cenové kategorii. Poskytujeme podporu přístrojům starým klidně i 15 let. Nedávno jsem vydali kompletně nový firmware se spoustou nových funkcí i pro přístroje z roku 2007.
nechci to vztahovat k tomuto případu, ale někdy si za to ti lidé/prodejci můžou sami.
Pokud je na trhu výrobek od dlouholeté fungující společnosti za 3500Kč, tak proč riskovat vlastnictví výrobku za 3000Kč od někoho neznámého?
Přesně tohle znám z té druhé strany. Dělal jsem tech. support určité skupině výrobků, kdy, pro zjednodušení, výrobek A byl od české společnosti, kde nebyl problém s jakoukoliv sw úpravou, reklamace řešili bezplatně i pozáruční (5let stará vykopávka vyměněná za nový kus), u nových verzí jsme si mohli diktovat co to bude nebo nebude umět, dokumentace byla prakticky na výrobní úrovni, přenosové protokoly podrobně posány ... A pak byl výrobek B, vyráběný v Číně, přeprodávaný přes tři společnosti, uzavřený blackbox, dokumentaci jsme si k tomu museli vymyslet sami, protokol uzavřený - data nám posílali ve formě zpracovaných balíčků (super na hledání problému), reklamace prakticky neuznávali ani záruční, funkčnost a spolehlivost mizerná (několik zařízení shořelo přímo na stole při předprodejní konfiguraci - což u zařízení, na kterém můžou záviset lidské životy asi není nejlepší vlastnost). Cena? O mizerných 10% nižší.
Kolikrát jsem zákazníkům radil - kupte si raději to dražší zařízení, ve výsledku bude mnohem levnější. Poslechli? Ne. Pak následovalo dvouleté neustálé reklamační řízení, až se to po záruce prohlásilo za neopravitelné. Rád bych jim pomohl, ale dokopat číňany k lepšímu FW bylo nereálné. A o výměně za lepší HW, byť s doplatkem, musel být souhlas od našeho ředitele. A to dával jen u těch velkých zákazníků.
Asi si ho koupím.
Mám rád divoké výzvy typu "stabilní" HP/ Palm WebOS 2.4.4
HP Pre3? Jo s WebOS si také užívám, byť jen s jedničkovým Palm Pre
Jenom jsem viděl stupidní reklamní články na všech IT webech, zdůrazňujicí českost a komunitu, a věděl že to bude s největší pravděpodobností průšvih.
Sociálně zdatní sociopati rádi nahání lidi do houfu, tam se s nimi dá dobře manipulovat.
Ten konektor sluchátek na boku nechápu.
Na obrázcích hezké, ale když jsem jej v Alze chytil do ruky bylo mi jasné, že je to jen pěkně zabalený krám. Na svou velikost lehká, jako by byl prázdná na dotyk laciná krabice.
Nechci se té firmy zastávat, ale já tady vidím v prvé řadě těžkou naivitu zákazníka. Chápal bych nářky těch pár jedinců, co za to zaplatili 10 000,-. Tady to pomalu hraničí s podvodem.
Když se to začalo vyprodávat za skoro čtvrtinu původní ceny, tak muselo byt každému alespoň trošku soudnému jedinci jasné, že z původních slibů nebude nic a firma se jen snaží neprodělat kalhoty. Jestli to prodali v lepším případě za výrobní náklady, tak zmizl zisk, který měl dále financovat i vývojáře. Tedy samozřejmě za předpokladu, že to celé nebyl záměr a jeden luxusní podvůdek.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.