Konfiguraci řeší PS4 ;). Battlefield šablona se SW universem na scénu podruhé ....
Multiplayer jedničky až moc schyzofrenní .Nebýt módů (... v čele s heroickým , kdy hrajete s ikonickými postavami SW universa) tak o ničem .
DICE po kopírovaném Battlefieldu 3,4 neúspěšném Hardline a scifi Battlefieldu 1 prostě pro EA musí opět vsadit na jistotu. Bohužel ...teď třeba hráči dostanou i hruhru, protože multiplayer je profláklý.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Konfiguraci řeší PS4 ;).
Xspy https://cdr.cz/profil/xspy
28. 9. 2017 - 16:51https://cdr.cz/clanek/zname-oficialni-hw-pozadavky-star-wars-battlefront-2/diskuseKonfiguraci řeší PS4 ;). Battlefield šablona se SW universem na scénu podruhé ....
Multiplayer jedničky až moc schyzofrenní .Nebýt módů (... v čele s heroickým , kdy hrajete s ikonickými postavami SW universa) tak o ničem .
DICE po kopírovaném Battlefieldu 3,4 neúspěšném Hardline a scifi Battlefieldu 1 prostě pro EA musí opět vsadit na jistotu. Bohužel ...teď třeba hráči dostanou i hruhru, protože multiplayer je profláklý.https://cdr.cz/clanek/zname-oficialni-hw-pozadavky-star-wars-battlefront-2/diskuse#comment-1078950
+
28. 9. 2017 - 20:06https://cdr.cz/clanek/zname-oficialni-hw-pozadavky-star-wars-battlefront-2/diskuseHra od EA? Ne díky, už ani zadarmo.https://cdr.cz/clanek/zname-oficialni-hw-pozadavky-star-wars-battlefront-2/diskuse#comment-1078959
+
Utáhne? A musí??
Jak je možné že u prastarého kostkovaného River raidu na osmi bitech někteří hráči v absolutním zaujetí málem padali ze židle, jak vybírali zatáčky? A že celé davy dnešních gamblerů jsou nezřídka znechucené z graficky x-násobně dokonalejších her? Stále nahrazujeme kvalitu kvantitou? Čím víc pixlíků a serepetiček, tím víc kůl?
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Utáhne? A musí??
Zabahaz https://cdr.cz/profil/zabal-hazar
30. 9. 2017 - 12:38https://cdr.cz/clanek/zname-oficialni-hw-pozadavky-star-wars-battlefront-2/diskuseUtáhne? A musí??
Jak je možné že u prastarého kostkovaného River raidu na osmi bitech někteří hráči v absolutním zaujetí málem padali ze židle, jak vybírali zatáčky? A že celé davy dnešních gamblerů jsou nezřídka znechucené z graficky x-násobně dokonalejších her? Stále nahrazujeme kvalitu kvantitou? Čím víc pixlíků a serepetiček, tím víc kůl?https://cdr.cz/clanek/zname-oficialni-hw-pozadavky-star-wars-battlefront-2/diskuse#comment-1079487
+
Zkus si dnes ten River raid zahrát - pokud k tomu nemáš citový vztah, tak si řekneš, že i pitomý flappybird je zajímavější hra.
A to říkám ne proto, že bych nevyrostl na 8-bitech, ale proto, že herní svět je dnes o kus dál.
To dnešní znechucení není jen z nekvality (i když je částečně pravda, že kvalita je dnes horší), ale taky z přesycení. Hry jsou málo obtížné, dají se dohrát za pár hodin a hlavně nemají žádný "reward." Dříve jsme se na automatech předháněli, kdo se dostane se svou 3-písmennou zkratkou/nickem v top-ten co nejvýše (samozřejmě do zavření, protože pak automaty vypli a druhý den se jelo nanovo) a každý si opatřoval při nahrání vysokého score alespoň 3-4 "svědky" aby mu dosvědčili výši score.
Dnes sedí každý zavřený u sebe doma, hraje si "to svoje" a je otrávený, protože jeho úspěchy nikoho nezajímají. A proto, mj., dnes uspějí spíše MP hry a ze SP typicky RPG, jejichž hráči bývají spíše samotáři. Nedávný úspěch Minecraftu jde zařadit do podobného schématu.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
Zkus si dnes ten River raid
TyNyT https://cdr.cz/profil/tynyt
5. 10. 2017 - 10:44https://cdr.cz/clanek/zname-oficialni-hw-pozadavky-star-wars-battlefront-2/diskuseZkus si dnes ten River raid zahrát - pokud k tomu nemáš citový vztah, tak si řekneš, že i pitomý flappybird je zajímavější hra.
A to říkám ne proto, že bych nevyrostl na 8-bitech, ale proto, že herní svět je dnes o kus dál.
To dnešní znechucení není jen z nekvality (i když je částečně pravda, že kvalita je dnes horší), ale taky z přesycení. Hry jsou málo obtížné, dají se dohrát za pár hodin a hlavně nemají žádný "reward." Dříve jsme se na automatech předháněli, kdo se dostane se svou 3-písmennou zkratkou/nickem v top-ten co nejvýše (samozřejmě do zavření, protože pak automaty vypli a druhý den se jelo nanovo) a každý si opatřoval při nahrání vysokého score alespoň 3-4 "svědky" aby mu dosvědčili výši score.
Dnes sedí každý zavřený u sebe doma, hraje si "to svoje" a je otrávený, protože jeho úspěchy nikoho nezajímají. A proto, mj., dnes uspějí spíše MP hry a ze SP typicky RPG, jejichž hráči bývají spíše samotáři. Nedávný úspěch Minecraftu jde zařadit do podobného schématu.https://cdr.cz/clanek/zname-oficialni-hw-pozadavky-star-wars-battlefront-2/diskuse#comment-1080873
+
Konfiguraci řeší PS4 ;). Battlefield šablona se SW universem na scénu podruhé ....
Multiplayer jedničky až moc schyzofrenní .Nebýt módů (... v čele s heroickým , kdy hrajete s ikonickými postavami SW universa) tak o ničem .
DICE po kopírovaném Battlefieldu 3,4 neúspěšném Hardline a scifi Battlefieldu 1 prostě pro EA musí opět vsadit na jistotu. Bohužel ...teď třeba hráči dostanou i hruhru, protože multiplayer je profláklý.
Hra od EA? Ne díky, už ani zadarmo.
Utáhne? A musí??
Jak je možné že u prastarého kostkovaného River raidu na osmi bitech někteří hráči v absolutním zaujetí málem padali ze židle, jak vybírali zatáčky? A že celé davy dnešních gamblerů jsou nezřídka znechucené z graficky x-násobně dokonalejších her? Stále nahrazujeme kvalitu kvantitou? Čím víc pixlíků a serepetiček, tím víc kůl?
Zkus si dnes ten River raid zahrát - pokud k tomu nemáš citový vztah, tak si řekneš, že i pitomý flappybird je zajímavější hra.
A to říkám ne proto, že bych nevyrostl na 8-bitech, ale proto, že herní svět je dnes o kus dál.
To dnešní znechucení není jen z nekvality (i když je částečně pravda, že kvalita je dnes horší), ale taky z přesycení. Hry jsou málo obtížné, dají se dohrát za pár hodin a hlavně nemají žádný "reward." Dříve jsme se na automatech předháněli, kdo se dostane se svou 3-písmennou zkratkou/nickem v top-ten co nejvýše (samozřejmě do zavření, protože pak automaty vypli a druhý den se jelo nanovo) a každý si opatřoval při nahrání vysokého score alespoň 3-4 "svědky" aby mu dosvědčili výši score.
Dnes sedí každý zavřený u sebe doma, hraje si "to svoje" a je otrávený, protože jeho úspěchy nikoho nezajímají. A proto, mj., dnes uspějí spíše MP hry a ze SP typicky RPG, jejichž hráči bývají spíše samotáři. Nedávný úspěch Minecraftu jde zařadit do podobného schématu.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.