Assassin’s Creed Unity odhalilo svůj RPG systém. Konečně výzva? [GC 2014]
Série Assassin’s Creed získá se svým Unity konečně dávku RPG elementů, které dosud postrádala. Sice jsme si vždy mohli vybrat z několika různých typů zbrojí, které jsme mohli následně vylepšovat o různé prvky, ale s těmi většinou nemělo příliš cenu se zaobírat, jelikož jste v téměř každé situaci mohli předvést akční scénu Chucka Norrise i se začátečnickou výbavou.
Vývojáři Assassin’s Creed: Unity slibují náročnější souboje, které přimějí hráče se rozmyslet, zdali vymění kradmý postup za ten násilný. První screenshoty kustomizace naznačují, že by se tentokrát nemuselo jednat o plané řeči, jelikož má každé vybavení atributy hned v několika třídách – vražedná, nezpozorovatelná, obranná, hbitá.
Tyto prvky budou mít u každé zbroje jiné hodnoty, mezi než patří obrana proti útokům zblízka, z dálky, čas na splynutí v davu, doba splývání, doba k detekci v uzavřených oblastech a rádius vašeho maskování. S touto změnou se pojí i navýšení slotů vašeho vybavení.
Už nebudete mít na výběr jedině celou sadu oblečení, ale budete si moci volit jednotlivé části, jako v každém pořádném RPG. Bude tedy na každém hráči, jestli se nechá opět hýčkat možností hrát za nesmrtelného zabijáka, nebo dá přednost tichému vrahovi.
Za podporu během zpravodajství GamesCom 2014 děkujeme: |
---|
Redaktoři CDR.cz během zpravodajství používají výkonný Ultrabook™ Fujitsu T904.
Diskuse ke článku Assassin’s Creed Unity odhalilo svůj RPG systém. Konečně výzva? [GC 2014]