Tvůrci Devil May Cry odhalili novou značku, Hellblade [GC 2014]
Ačkoliv byl Hellblade představen po boku Sony, mělo by se, dle autorů, jednat o nezávislý titul působící AAA dojmem. Ninja Theory stále pracují s vydavateli, ale u této hry se chtěli vydat jinou cestou. Představení na této konferenci také nikterak nemíří k exkluzivitě, na konzoli PlayStation by se měl Hellblade údajně objevit přednostně, ale zbylé platformy na suchu nezůstanou.
Tvůrci svoji marketingovou cestu popsali následovně: „Vycházíme vstříc kreativnímu duchu, který se nese s nezávislou tvorbou, aniž bychom opouštěli oslňující produkční hodnoty, za které jsme známi. Nejedná se o indie, nejedná se o AAA. Jedná se o něco třetího, nezávislou AAA“. Jak by se takový trend mohl uchytit, je otázkou. Na toto téma doporučujeme přečíst náš nedávný článek o nesmyslnosti indie her jako takových.
Na stránkách PlayStation osvětlují Ninja Theory své rozhodnutí ve svém blogu takto: „Proč jsme se rozhodli vydat si tuto hru sami? Určité typy her těžce projdou AAA trhem, aniž by nebyly úplně spláchnuty či nepodstoupily některé kompromisy pro masové publikum. To je obzvláště pravda u sword-based her či u her se specifickým a netypickým stylem. Chceme vytvořit menší a specifičtější herní zážitek, který obsahuje nekompromisní souboje, umění a příběh a nabídnout jej za menší cestu na digitálním trhu.“
V traileru se setkáváme s Senuou, protagonistkou, která se chystá na pouť do podsvětí pekla. Svět Hellbladu by měl následovat keltské mýty a pověsti.
Za podporu během zpravodajství GamesCom 2014 děkujeme: |
---|
Redaktoři CDR.cz během zpravodajství používají výkonný Ultrabook™ Fujitsu T904.
Diskuse ke článku Tvůrci Devil May Cry odhalili novou značku, Hellblade [GC 2014]