Killing Floor 2 přinese animace ve 200 FPS. Zachycen má být každý detail střelby
Americké studio Tripwire Interactive se honosí portfoliem velmi kvalitních multiplayerových stříleček. Rising Storm, Red Orchestra a Killing Floor mají své fanoušky po celém světě. Právě pro poslední jmenovaný titul chystají pokračování. Vývojáři přinesou zase skvělou kooperativní akci, tisíce zombie k zastřelení, zpomalování času, kvanta zbraní a extrémně návykovou hratelnost, která srazí na kolena i legendu v žánru jako Left 4 Dead.
V novém vývojářské deníčku se tvůrci zaměřili na pokračování vyprávění o zbraňovém arzenálu. Díky zpomalování času (tzv. Z.E.D. time) nebyli tvůrci spokojeni s ostrými přechody animací při střelbě a přebíjení zbraní. Rozanimovali je tedy ne na standardních 30 snímků za vteřinu, ale rovnou na 200. Při klasickém plenění zástupu nemrtvých tedy animace vypadají velmi plynule a při zpomaleném času si zase užijete nádheru každého sebemenšího detailu na dané zbrani.
Dalším vylepšením oproti prvnímu dílu je levelovací systém a perky. Hráči již nezačínají pouze s nožem a pistolí, ale každý ihned dostane zbraň adekvátní k jeho třídě. Také vás obtěžovalo zdlouhavé levelování? Nyní se již člověk nemusí belhat po šesti stupíncích, ale po pětadvaceti, což napomůže k daleko častějšímu zvyšování úrovně postavy. S tímto postupem se nebudou získávat jen lepší statistiky jako doposud, ale půjdou pořizovat klasické perky. Například rychlé přebíjení (které se projeví i vizuálně), noční vidění nebo větší kapacita zásobníku.
Titul vyjde během tohoto roku pro počítače na operační systém Windows, Steam OS (pravděpodobně tedy i Ubuntu či Linux Mint) a konzoli PlayStation 4. Těšíte se na Killing Floor 2 nebo vám zabíjení zombie nic neříká? Hráli jste první díl?