Mě na ME nejvíc štval systém DLC. Už od vydání hry byli avizovány dodatky ve formě postav a dalších věcí a přitom bylo na hře vidět, že s těma dodatkama počítá, že tam budou. Prostě se udělá hra, pak se vyndají nějaké věci a začne se to za další peníze postupně prodávat. Prostě fuj.
+1
-19
-1
Je komentář přínosný?
Mě na ME nejvíc štval systém
Tarman https://cdr.cz/profil/tarman
10. 6. 2014 - 12:14https://cdr.cz/clanek/zprava-mass-effect-4-e3-2014/diskuseMě na ME nejvíc štval systém DLC. Už od vydání hry byli avizovány dodatky ve formě postav a dalších věcí a přitom bylo na hře vidět, že s těma dodatkama počítá, že tam budou. Prostě se udělá hra, pak se vyndají nějaké věci a začne se to za další peníze postupně prodávat. Prostě fuj.https://cdr.cz/clanek/zprava-mass-effect-4-e3-2014/diskuse#comment-709574
+
tak myšlenka DLC by se dala ještě přežít.
"Dohráli jste hru a nudíte se? Po pár měsících si stáhněte nějaké DLC a běžte hrát znovu."
ale ten bordel s Mass Effect 3, kdy už v momentě vydání bylo v prodeji velké DLC (From Ashes) ? Aby jste si plně vychutnal hru, tak musíte v momentě vydání zaplatit 2x. To už fakt přehnali.
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
tak myšlenka DLC by se dala
Psycho Mantis https://cdr.cz/profil/psycho-mantis
10. 6. 2014 - 22:10https://cdr.cz/clanek/zprava-mass-effect-4-e3-2014/diskusetak myšlenka DLC by se dala ještě přežít.
"Dohráli jste hru a nudíte se? Po pár měsících si stáhněte nějaké DLC a běžte hrát znovu."
ale ten bordel s Mass Effect 3, kdy už v momentě vydání bylo v prodeji velké DLC (From Ashes) ? Aby jste si plně vychutnal hru, tak musíte v momentě vydání zaplatit 2x. To už fakt přehnali.https://cdr.cz/clanek/zprava-mass-effect-4-e3-2014/diskuse#comment-709691
+
Myslím, že ME uškodily dvě věci - zaprvé určitě konec trojky, který dává asi takový smysl, jako manuál k japonskému videu, ale to už je proprané téma. Druhá věc mě ale iritovala ještě víc. Přestože postava Sheparda vykonala za všechny díly docela zásadní změnu - z nuly, kterou poslali zemřít do první linie, na intergalaktického lumena a největšího maséra mimozemštanek všech dob, nikde se to v herních mechanismech neprojevuje. Furt člověk kupuje lepší kvér za vlastní (!) kredity, furt chodí na stejné mise, kde na něj skáče hromada zombíků a jiné havěti, které musí vykostit stejnou flintou a stejným způsobem, jako ten noob z jedničky. Kolikrát jsem si říkal - už tam konečně hoďte pořádnou dávku nějakého vesmírného kryptonapalmu, ať tam nemusím chodit a všechny pokosit pomalu holýma rukama. Taky se moc nedaří nastolit atmosféru teroru - že se spustil největší galaktický konflikt za posledních 50 000 let je znázorněno tím, že v Citadele leží a sténá v nemocnici asi 15 lidí a emzáků.
Prostě to znázornění a odvykládání příběhu se od dvojky dařilo čím dál méně, ME fungoval pro příběh typu "nula cestuje po galaxii", ne pro znázornění galaktického konfliktu nevyššího řádu. Pokud zahodí hlavní postavu a bude to celé úplně někde jinde zase od začátku, jdu do toho, ale jestli bude Shepard pokračovat ve své misi stát se už konečně bohem, tak ať se mnou nepočítají.
+1
+17
-1
Je komentář přínosný?
Myslím, že ME uškodily dvě
xvasek https://cdr.cz/profil/xvasek
10. 6. 2014 - 12:15https://cdr.cz/clanek/zprava-mass-effect-4-e3-2014/diskuseMyslím, že ME uškodily dvě věci - zaprvé určitě konec trojky, který dává asi takový smysl, jako manuál k japonskému videu, ale to už je proprané téma. Druhá věc mě ale iritovala ještě víc. Přestože postava Sheparda vykonala za všechny díly docela zásadní změnu - z nuly, kterou poslali zemřít do první linie, na intergalaktického lumena a největšího maséra mimozemštanek všech dob, nikde se to v herních mechanismech neprojevuje. Furt člověk kupuje lepší kvér za vlastní (!) kredity, furt chodí na stejné mise, kde na něj skáče hromada zombíků a jiné havěti, které musí vykostit stejnou flintou a stejným způsobem, jako ten noob z jedničky. Kolikrát jsem si říkal - už tam konečně hoďte pořádnou dávku nějakého vesmírného kryptonapalmu, ať tam nemusím chodit a všechny pokosit pomalu holýma rukama. Taky se moc nedaří nastolit atmosféru teroru - že se spustil největší galaktický konflikt za posledních 50 000 let je znázorněno tím, že v Citadele leží a sténá v nemocnici asi 15 lidí a emzáků.
Prostě to znázornění a odvykládání příběhu se od dvojky dařilo čím dál méně, ME fungoval pro příběh typu "nula cestuje po galaxii", ne pro znázornění galaktického konfliktu nevyššího řádu. Pokud zahodí hlavní postavu a bude to celé úplně někde jinde zase od začátku, jdu do toho, ale jestli bude Shepard pokračovat ve své misi stát se už konečně bohem, tak ať se mnou nepočítají.https://cdr.cz/clanek/zprava-mass-effect-4-e3-2014/diskuse#comment-709575
+
Shepard sa neobjavi to bolo myslim avizovane uz davnejsie
+1
+14
-1
Je komentář přínosný?
Shepard sa neobjavi to bolo
Fakovnik https://cdr.cz/profil/withint
10. 6. 2014 - 14:02https://cdr.cz/clanek/zprava-mass-effect-4-e3-2014/diskuseShepard sa neobjavi to bolo myslim avizovane uz davnejsiehttps://cdr.cz/clanek/zprava-mass-effect-4-e3-2014/diskuse#comment-709602
+
tak Mass Effect a Mass Effect 2 byly perfektní.... ale u Mass Effect 3 to vše šlo z kopce.
"konec, který dává asi takový smysl, jako manuál k japonskému videu"
haha, přesně :D
a k tomu hernímu stylu. Ano, bylo tam dost cítít, že si Bioware ukouslo přílíš velké sousto.
"Ohromná genocida všech organiků ve vesmíru" a vy lítáte osvobozovat těžební základny někde na kraji galaxie, které napadlo 10 zlých vojáků... a samozřejmě jediný, kdo dokáže těch 10 nepřátel zabít, je velký Shepard!!!! Opravdu "skvělá práce" Bioware :D
i když tam pár světlých momentů bylo...ale to pak pohřbil ten "umělecký" konec.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
a jako kdyby zprasení Mass Effect nestačilo, tak Bioware ještě postupně přetváří skvělou RPG sérii Dragon Age na primitivní klikačku.
+1
-4
-1
Je komentář přínosný?
tak Mass Effect a Mass Effect
Psycho Mantis https://cdr.cz/profil/psycho-mantis
10. 6. 2014 - 22:35https://cdr.cz/clanek/zprava-mass-effect-4-e3-2014/diskusetak Mass Effect a Mass Effect 2 byly perfektní.... ale u Mass Effect 3 to vše šlo z kopce.
"konec, který dává asi takový smysl, jako manuál k japonskému videu"
haha, přesně :D
a k tomu hernímu stylu. Ano, bylo tam dost cítít, že si Bioware ukouslo přílíš velké sousto.
"Ohromná genocida všech organiků ve vesmíru" a vy lítáte osvobozovat těžební základny někde na kraji galaxie, které napadlo 10 zlých vojáků... a samozřejmě jediný, kdo dokáže těch 10 nepřátel zabít, je velký Shepard!!!! Opravdu "skvělá práce" Bioware :D
i když tam pár světlých momentů bylo...ale to pak pohřbil ten "umělecký" konec.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
a jako kdyby zprasení Mass Effect nestačilo, tak Bioware ještě postupně přetváří skvělou RPG sérii Dragon Age na primitivní klikačku. https://cdr.cz/clanek/zprava-mass-effect-4-e3-2014/diskuse#comment-709696
+
Mě na ME nejvíc štval systém DLC. Už od vydání hry byli avizovány dodatky ve formě postav a dalších věcí a přitom bylo na hře vidět, že s těma dodatkama počítá, že tam budou. Prostě se udělá hra, pak se vyndají nějaké věci a začne se to za další peníze postupně prodávat. Prostě fuj.
tak myšlenka DLC by se dala ještě přežít.
"Dohráli jste hru a nudíte se? Po pár měsících si stáhněte nějaké DLC a běžte hrát znovu."
ale ten bordel s Mass Effect 3, kdy už v momentě vydání bylo v prodeji velké DLC (From Ashes) ? Aby jste si plně vychutnal hru, tak musíte v momentě vydání zaplatit 2x. To už fakt přehnali.
Myslím, že ME uškodily dvě věci - zaprvé určitě konec trojky, který dává asi takový smysl, jako manuál k japonskému videu, ale to už je proprané téma. Druhá věc mě ale iritovala ještě víc. Přestože postava Sheparda vykonala za všechny díly docela zásadní změnu - z nuly, kterou poslali zemřít do první linie, na intergalaktického lumena a největšího maséra mimozemštanek všech dob, nikde se to v herních mechanismech neprojevuje. Furt člověk kupuje lepší kvér za vlastní (!) kredity, furt chodí na stejné mise, kde na něj skáče hromada zombíků a jiné havěti, které musí vykostit stejnou flintou a stejným způsobem, jako ten noob z jedničky. Kolikrát jsem si říkal - už tam konečně hoďte pořádnou dávku nějakého vesmírného kryptonapalmu, ať tam nemusím chodit a všechny pokosit pomalu holýma rukama. Taky se moc nedaří nastolit atmosféru teroru - že se spustil největší galaktický konflikt za posledních 50 000 let je znázorněno tím, že v Citadele leží a sténá v nemocnici asi 15 lidí a emzáků.
Prostě to znázornění a odvykládání příběhu se od dvojky dařilo čím dál méně, ME fungoval pro příběh typu "nula cestuje po galaxii", ne pro znázornění galaktického konfliktu nevyššího řádu. Pokud zahodí hlavní postavu a bude to celé úplně někde jinde zase od začátku, jdu do toho, ale jestli bude Shepard pokračovat ve své misi stát se už konečně bohem, tak ať se mnou nepočítají.
Shepard sa neobjavi to bolo myslim avizovane uz davnejsie
tak Mass Effect a Mass Effect 2 byly perfektní.... ale u Mass Effect 3 to vše šlo z kopce.
"konec, který dává asi takový smysl, jako manuál k japonskému videu"
haha, přesně :D
a k tomu hernímu stylu. Ano, bylo tam dost cítít, že si Bioware ukouslo přílíš velké sousto.
"Ohromná genocida všech organiků ve vesmíru" a vy lítáte osvobozovat těžební základny někde na kraji galaxie, které napadlo 10 zlých vojáků... a samozřejmě jediný, kdo dokáže těch 10 nepřátel zabít, je velký Shepard!!!! Opravdu "skvělá práce" Bioware :D
i když tam pár světlých momentů bylo...ale to pak pohřbil ten "umělecký" konec.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
a jako kdyby zprasení Mass Effect nestačilo, tak Bioware ještě postupně přetváří skvělou RPG sérii Dragon Age na primitivní klikačku.
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.