Hideo Kojima o multiplayeru v MGS5: The Phantom Pain [E3 2014]
„Lidé, kteří si chtějí velmi detailně vybudovat domovskou bázi, toho mohou dosáhnout využitím chytrých zařízení [telefonů, tabletů],“ řekl legendární vývojář serveru CVG. „Nemůžu o tom moc mluvit, ale kdo byl na prezentaci [za zavřenými dveřmi], ví, že končí napadením základny. Lidé mohou útočit na vás a vy zase na ně.“
Zatím není jasné, zdali velín na moři, z něhož se budete vydávat na příběhově orientované mise, může být napaden v nepřítomnosti Big Bosse, čímž pádem byste museli pozdržet úkol a kvůli obraně se vrátit, nebo jestli funkci půjde deaktivovat, abyste mohli hrát nerušeně.
Podle uživatele Redditu s příhodným nickem BigBoss9293, jenž byl přítomen na zmíněné neveřejné ukázce titulu je báze přizpůsobitelná do nejmenších detailů a plně přístupná. Sami si prý můžeme nastavit podobu jednotlivých částí, barvu atd. S hlavním hrdinou se pak lze vydat na procházku a sledovat, jak se příslušníci Diamond Dogs věnují svým úkonům, salutují, když vás míjí, cvičí boj zblízka nebo se zbraněmi na střelnici.
Útoky mají nějakým způsobem ovlivňovat vaše činy v singleplayeru a dá se na ně údajně připravit pořízením automatických střílen, radarů a dalšího vybavení. Upozorňujeme, že tyto informace jsou však neoficiální a neověřené a výsledná podoba The Phantom Pain může vypadat úplně jinak.
Původní zpráva (9. června, 18:59)
S Big Bossem to jde z kopce v novém videu z MGS5: The Phantom Pain
Letošní E3 se nese v duchu předčasně uniklých videí. Tentokrát se nám do rukou dostal pětiminutový sestřih gameplay záběrů z poslední kapitoly špionážní série Metal Gear Solid, a jak jsme už zvyklí, je plný emotivních scén.
Trailer se nejdříve objevil na oficiálním kanálu Konami na YouTube, vydavatel ale očividně nezamýšlel ho zveřejnit ihned, protože ho ze služby brzo začal stahovat. Komunitě se však klasicky podařilo včas pořídit kopie, takže si své čerstvě zmrzačené hrdiny z Peace Walkeru, kteří se do pokračování vybavili umělými končetinami, můžete užít i vy. A klidně dvakrát.
The Phantom Pain jsme v pohybu naposledy viděli minulý čtvrtek jako součást livestreamu Hidea Kojimy. Datum vydání zatím nebylo oznámeno, renesanční vývojář by však podle vlastních slov nejraději počkal do doby, než se více rozšíří zájem o konzoli PlayStation 4.
Zpravodajství E3 2014 běží pod záštitou společnosti Intel Corporation |
---|
Děkujeme za zápůjčku výkonných Ultrabooků s procesory Intel Core.
Asus Taichi, Lenovo Yoga 13, Dell XPS 12