Kingdom Come: Deliverance odsunuto na příští rok, vývojáři mění původní plány
Warhorse Studius včera vydali nové, již desáté, video mapující jejich cestu při vývoji Kingdom Come: Deliverance. V dlouhých osmnácti minutách představili novinky, které čerstvě implementují do příští technické alfa verze. Tu si přispěvatelé budou moci zahrát do tří měsíců (údajně v termínu konání E3 veletrhu).
Obsahovat bude už většinu herních mechanik a klíčových funkcí. Můžeme se těšit zejména na očekávané souboje, jízdu na koních, plížení a páčení zámků. Také se podíváme do větší lokace, než minule, kde nás čeká nový úkol.
Pokud jste sledovali náš předposlední CDR Play, ve kterém jsme tehdejší technickou alfu zkoušeli, mohli jste si všimnout němých tváří. Mezi novinky v příští verzi se řadí konečně (anglický) dabing, který je ale čistě provizorní. Hlasy obstarali tři dabéři, jejichž hlasy jsou ovšem poměrně povedené a ve finální hře by vůbec nemusely znít špatně.
S českým dabingem je to ale stále nejisté. Warhorse cílí více na zahraniční publikum než na domácí.
Po vydání této technické alfy bychom se dalších verzí měli dočkat někdy během léta a poté v prosinci. Prosinec byl původně plánovaný termín vydání hry, to se nově mění. Vývojáři se rozhodli následovat čím dál tím více populární cestu Steam Early Access titulů, kdy je nejprve zpřístupněna nekompletní hra, kterou je ovšem možné zakoupit a hrát (v jakémkoliv stavu). Skrze aktualizace je poté čas od času dolaďována, dokud se nedočká vysněného vydání v plné formě.
Způsob přidávání obsahu má být podobného ražení jako v případě Wasteland 2, tedy uvolnění nejprve malého kousku hry (konkrétně okolo 20 % herního obsahu), který bude postupně doplňován. Ve své podstatě se nejedná o zásadní změnu oproti současnému předběžnému přístupu k alfa verzi, pouze si tak autoři zajistí přítomnost na Steamu, kde hra může získat nové příznivce.
Oficiální datum vydání plné hry je tedy nově stanoveno na léto 2016. Warhorse Studios začali zjišťovat, že potřebují více času, než se domnívali. Některé aspekty hry nepostupují dostatečně rychle - zejména práce na questech/úkolech vyžaduje více času, jelikož jich do hry plánují implementovat daleko více.
Tento odsun se dal očekávat. Během kickstarterové kampaně, která v závěru vybrala £1 106 371 (tedy téměř čtyřnásobek původně požadované částky), vypsali autoři mnoho tzv. „stretch goals“. Jedná se o sliby, které autoři do svých projektů na Kickstarteru implementují za předpokladu, že se vybere určitá částka. S těmi navíc Warhorse neskončili ani po konci kampaně – na jejich oficiálních stránkách lze přispívat dodnes. Každou stanovenou hranici zatím přispěvatelé úspěšně pokořili.
S množstvím bonusového obsahu, který leží nad rámcem původních plánů, je jen pochopitelné, že se nedá vše vtěsnat do stejného časového okna.