10. 6. 2014 - 22:40https://cdr.cz/clanek/zprava-witcher-3-wild-hunt-e3-2014/diskusezatím to vypadá dobře =)https://cdr.cz/clanek/zprava-witcher-3-wild-hunt-e3-2014/diskuse#comment-709697
+
Já se bojím jen optimalizačního průseru. Když to shrnu..:
První díl zahájil vývoj někdy kolem roku 04-05 a dokončili ho v 07. Přepsali skoro celej engine a když jsem si ho před půlrokem zahrál, tak jsem měl propady i na HD6870. CPU část byla v pohodě, ale srovnejte si tuhle kartu např. s X1900XT, která byla hi-end roku 06.
Druhý díl je přeci jen trochu blíže, optimalizace na GPU už nebyla tak nevyvážená, ale naopak mě naštval kozolovostí, krásnými loading screeny a následnými pády s nimi spojených. Pokud jste to hráli jako já ze steamu, tak vám to srazilo i steam a tak na opětovné spuštění hry jste čekali asi 3 minuty. Když vám to takto spadne asi 10× za hodinu, tak už vás to opravdu na...štve.
Doufám že se poučí. Snad ještě jedné věci se obávám, konzolovostí hry, kdy ta hra podle mě zapadá mezi hromadu neustále generovaných assassins creedů. Škoda, první díl mi přišel zajímavější (i příběhově).
+1
-1
-1
Je komentář přínosný?
Já se bojím jen
Artael https://cdr.cz/profil/artael
13. 6. 2014 - 09:33https://cdr.cz/clanek/zprava-witcher-3-wild-hunt-e3-2014/diskuseJá se bojím jen optimalizačního průseru. Když to shrnu..:
První díl zahájil vývoj někdy kolem roku 04-05 a dokončili ho v 07. Přepsali skoro celej engine a když jsem si ho před půlrokem zahrál, tak jsem měl propady i na HD6870. CPU část byla v pohodě, ale srovnejte si tuhle kartu např. s X1900XT, která byla hi-end roku 06.
Druhý díl je přeci jen trochu blíže, optimalizace na GPU už nebyla tak nevyvážená, ale naopak mě naštval kozolovostí, krásnými loading screeny a následnými pády s nimi spojených. Pokud jste to hráli jako já ze steamu, tak vám to srazilo i steam a tak na opětovné spuštění hry jste čekali asi 3 minuty. Když vám to takto spadne asi 10× za hodinu, tak už vás to opravdu na...štve.
Doufám že se poučí. Snad ještě jedné věci se obávám, konzolovostí hry, kdy ta hra podle mě zapadá mezi hromadu neustále generovaných assassins creedů. Škoda, první díl mi přišel zajímavější (i příběhově).https://cdr.cz/clanek/zprava-witcher-3-wild-hunt-e3-2014/diskuse#comment-710111
+
zatím to vypadá dobře =)
Já se bojím jen optimalizačního průseru. Když to shrnu..:
První díl zahájil vývoj někdy kolem roku 04-05 a dokončili ho v 07. Přepsali skoro celej engine a když jsem si ho před půlrokem zahrál, tak jsem měl propady i na HD6870. CPU část byla v pohodě, ale srovnejte si tuhle kartu např. s X1900XT, která byla hi-end roku 06.
Druhý díl je přeci jen trochu blíže, optimalizace na GPU už nebyla tak nevyvážená, ale naopak mě naštval kozolovostí, krásnými loading screeny a následnými pády s nimi spojených. Pokud jste to hráli jako já ze steamu, tak vám to srazilo i steam a tak na opětovné spuštění hry jste čekali asi 3 minuty. Když vám to takto spadne asi 10× za hodinu, tak už vás to opravdu na...štve.
Doufám že se poučí. Snad ještě jedné věci se obávám, konzolovostí hry, kdy ta hra podle mě zapadá mezi hromadu neustále generovaných assassins creedů. Škoda, první díl mi přišel zajímavější (i příběhově).
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.