CDR.cz - Vybráno z IT

Dead Space hibernuje, ale není mrtvý [GC 2014]

Visceral Games na své sci-fi hororové sérii ve stylu Horizontu události pracovali nepřetržitě dlouhou dobu a teď si dávají přestávku vývojem Battlefieldu Hardline. Jaká čeká nekromorfy a inženýra Isaaca Clarka budoucnost?

Gamescom Banner

„Je Dead Space mrtvý? Pro mě ne. Miluju ho, náš tým ho miluje,“ řekl generální manažer Visceralu Steve Papoutsis během interview pro Kotaku UK. „Ale makali jsme na něm sedm let a vyzkoušet něco jiného je pro nás dobrý způsob odpočinku.“

Jedním z důvodů, proč jsme se nedočkali čtvrtého dílu ihned, jsou nízké prodeje Dead Spacu 3, který je sice poměrně psycho, ale děs vyměnil za kooperativní řežbu ve dvou a fanoušky prvních dvou excelentních her už tolik neoslovil, na což doplatila montrealská pobočka studia zrušením. Teď se ale zdá, že se se zmutovanými vesmírnými nemrtváky setkáme znovu.

„Hodně lidí v EA je ze značky nadšených, takže myslím, že je pro společnost důležitá. Nikdy nevíte, kde skončí... Rozhodně bych se však těšil, jak bude vypadat na téhle generaci konzolí.“

Poslední věta je skoro ujišťující, že pokračování prostě bude. Zajímalo by vás, nebo byste raději dali přednost něčemu novému?

Za podporu během zpravodajství GamesCom 2014 děkujeme:

Redaktoři CDR.cz během zpravodajství používají výkonný Ultrabook™ Fujitsu T904.

Martin Paytok

Po přispívání do několika digitálních magazínů se v roce 2009 usadil jako redaktor na serveru RecenzeHer.eu, odkud později odešel na post zástupce šéfredaktora inGamer.cz. Ten se v roce 2014 stal součástí herní sekce CDR.cz. Vedle psaní o hrách se dlouhá léta věnoval recenzování filmů pro XB-1. V současnosti působí jako externí redaktor časopisu SCORE.

více článků, blogů a informací o autorovi

Diskuse ke článku Dead Space hibernuje, ale není mrtvý [GC 2014]

Žádné komentáře.