Wow, dalsi modern FPS picovina na obzoru ..... kdo se vsadi, ze pujde o megafail? Nezname datum vydani, znacka legendy, megalomanske video, beta za predobednavku jineho pokracovani legendy (z ktereho se dle ocekavani vyklubala megapicovina ala modern FPS) ...... to vse jsou znaky, ktere jsme tu meli relativne nedavno .... doom 4 zavani podobnym exafailem zasahujicim do dvou tisicileti, jakym byl duke nukem forever .......
Tak nejake sazky?:o)
Jinak musi byt potesujici, ze si nekdo koupil noveho wolfensteina/picovinu a doufal, ze bude mit betu dooma ...... no a nikdo ted ani nevi, kdy/jestli bude:o))))) Pocitam, ze to bude podobne demo jak u DNF .... tyden pred vydanim, aby neodradilo chuje, co si to predobednali, jelikoz po demu si to uz nikdo nekoupil:)
Rad bych se u dooma 4 mylil ..... ale vse nasvedcuje tomu, ze to opet dopadne jako "moderni" FPS .... cili snaha o realisticnost, jednoduchost, rozumejme: nulova hratelnost a zadna zabava .....
+1
-14
-1
Je komentář přínosný?
Wow, dalsi modern FPS
BTJ https://cdr.cz/profil/btj
11. 6. 2014 - 10:43https://cdr.cz/clanek/zpravy-doom-4/diskuseWow, dalsi modern FPS picovina na obzoru ..... kdo se vsadi, ze pujde o megafail? Nezname datum vydani, znacka legendy, megalomanske video, beta za predobednavku jineho pokracovani legendy (z ktereho se dle ocekavani vyklubala megapicovina ala modern FPS) ...... to vse jsou znaky, ktere jsme tu meli relativne nedavno .... doom 4 zavani podobnym exafailem zasahujicim do dvou tisicileti, jakym byl duke nukem forever .......
Tak nejake sazky?:o)
Jinak musi byt potesujici, ze si nekdo koupil noveho wolfensteina/picovinu a doufal, ze bude mit betu dooma ...... no a nikdo ted ani nevi, kdy/jestli bude:o))))) Pocitam, ze to bude podobne demo jak u DNF .... tyden pred vydanim, aby neodradilo chuje, co si to predobednali, jelikoz po demu si to uz nikdo nekoupil:)
Rad bych se u dooma 4 mylil ..... ale vse nasvedcuje tomu, ze to opet dopadne jako "moderni" FPS .... cili snaha o realisticnost, jednoduchost, rozumejme: nulova hratelnost a zadna zabava .....https://cdr.cz/clanek/zpravy-doom-4/diskuse#comment-709763
+
S cim to porovnavas ? S Doomem I a II ? Vzdyt to byl jen engine + mapy + par staticky rozmistenych potvor. U tehle her bylo naprosto jasne, ze vzdy najdes vse na stejnem miste a znacnou cast casu jsi stravil hledanim nejakych klicu, aby ta hra byla o neco delsi.
Udelat zabavnou singleplayer hru je dneska pnekud slozitejsi nez nakreslit par chodeb zleva doprava a myslet si ze se lidi posadi nazadek jako v roce 1994.
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
S cim to porovnavas ? S
petr22 https://cdr.cz/profil/petr22
13. 6. 2014 - 14:55https://cdr.cz/clanek/zpravy-doom-4/diskuseS cim to porovnavas ? S Doomem I a II ? Vzdyt to byl jen engine + mapy + par staticky rozmistenych potvor. U tehle her bylo naprosto jasne, ze vzdy najdes vse na stejnem miste a znacnou cast casu jsi stravil hledanim nejakych klicu, aby ta hra byla o neco delsi.
Udelat zabavnou singleplayer hru je dneska pnekud slozitejsi nez nakreslit par chodeb zleva doprava a myslet si ze se lidi posadi nazadek jako v roce 1994.https://cdr.cz/clanek/zpravy-doom-4/diskuse#comment-710236
+
Tohuzel je ....... tak proc to v 1994 slo a dnes se tomu ani nepriblizujou???
+1
+4
-1
Je komentář přínosný?
Tohuzel je ....... tak proc
BTJ https://cdr.cz/profil/btj
13. 6. 2014 - 15:28https://cdr.cz/clanek/zpravy-doom-4/diskuseTohuzel je ....... tak proc to v 1994 slo a dnes se tomu ani nepriblizujou???https://cdr.cz/clanek/zpravy-doom-4/diskuse#comment-710244
+
"Zní to jako klasický scénář, co už tu byl třikrát, takže doufáme v trochu propracovanější pojetí." Neviem, ale zrovna u dooma je prepracovany scenar a pribeh to posledne, co od toho cakat :D Uz davnejsie sa niekto v ID vyjadril, ze by sa chceli vratit spat do cias doomu 1 a 2, t.j. prec od temneho hororu aky bol Doom 3 ku poriadnej akcii aka bola v povodnom doome(tony zbrani a hordy nepriatelov). Ja len dufam, ze sa im to podari...
+1
-11
-1
Je komentář přínosný?
"Zní to jako klasický scénář,
a a https://cdr.cz/profil/richard7854
11. 6. 2014 - 12:21https://cdr.cz/clanek/zpravy-doom-4/diskuse"Zní to jako klasický scénář, co už tu byl třikrát, takže doufáme v trochu propracovanější pojetí." Neviem, ale zrovna u dooma je prepracovany scenar a pribeh to posledne, co od toho cakat :D Uz davnejsie sa niekto v ID vyjadril, ze by sa chceli vratit spat do cias doomu 1 a 2, t.j. prec od temneho hororu aky bol Doom 3 ku poriadnej akcii aka bola v povodnom doome(tony zbrani a hordy nepriatelov). Ja len dufam, ze sa im to podari... https://cdr.cz/clanek/zpravy-doom-4/diskuse#comment-709782
+
Engine + mapy + par potvor stacilo pred 20 lety, dneska musi byt hra ponekud slozitejsi aby mela komercni uspech. S jednoduchou hrou si lze vystacit u multiplayeru. Singleplayer hra musi byt uplne jina.
+1
+10
-1
Je komentář přínosný?
Engine + mapy + par potvor
petr22 https://cdr.cz/profil/petr22
13. 6. 2014 - 14:58https://cdr.cz/clanek/zpravy-doom-4/diskuseEngine + mapy + par potvor stacilo pred 20 lety, dneska musi byt hra ponekud slozitejsi aby mela komercni uspech. S jednoduchou hrou si lze vystacit u multiplayeru. Singleplayer hra musi byt uplne jina.https://cdr.cz/clanek/zpravy-doom-4/diskuse#comment-710238
+
Potom co tak nějak rámcově sleduju dění kolem Johna Carmacka a ID Software si s tím Doomem 4 nejsem vůbec jist. Podle indicií to zavání tím mega průserem, takže pokud se do ID Software víc nevangažuje majitel (Zenimax) potažmo někdo schopný z Betheshdy, tak R.I.P. starý dobrý ID Software a tvoje legendární hry. Tady jedna zajímavost na přečtení proč to zavání tím megaprůserem: http://www.glassdoor.com/Reviews/Employee-Review-id-Software-RVW4012058.htm
+1
-10
-1
Je komentář přínosný?
Potom co tak nějak rámcově
JAMes https://cdr.cz/profil/james
11. 6. 2014 - 15:39https://cdr.cz/clanek/zpravy-doom-4/diskusePotom co tak nějak rámcově sleduju dění kolem Johna Carmacka a ID Software si s tím Doomem 4 nejsem vůbec jist. Podle indicií to zavání tím mega průserem, takže pokud se do ID Software víc nevangažuje majitel (Zenimax) potažmo někdo schopný z Betheshdy, tak R.I.P. starý dobrý ID Software a tvoje legendární hry. Tady jedna zajímavost na přečtení proč to zavání tím megaprůserem: http://www.glassdoor.com/Reviews/Employee-Review-id-Software-RVW4012058.htm https://cdr.cz/clanek/zpravy-doom-4/diskuse#comment-709841
+
Bethesda se do toho naštěstí vložila hodně, proto taky ty neustálé předělávky. Id zůstalo zaseknuté v minulosti (což je krásně vidět na Rage) a bylo na vydavateli, aby je nakopnul. Uvidíme, jaký bude výsledek.
+1
-14
-1
Je komentář přínosný?
Bethesda se do toho naštěstí
Martin Paytok https://cdr.cz/autor/martin-paytok
15. 6. 2014 - 12:21https://cdr.cz/clanek/zpravy-doom-4/diskuseBethesda se do toho naštěstí vložila hodně, proto taky ty neustálé předělávky. Id zůstalo zaseknuté v minulosti (což je krásně vidět na Rage) a bylo na vydavateli, aby je nakopnul. Uvidíme, jaký bude výsledek.https://cdr.cz/clanek/zpravy-doom-4/diskuse#comment-710476
+
To sice jo a určitě to je na vydavateli, aby si pohlídal svoji investici, akorát z těch reakcí současných i minulých zaměstnanců na aktuální dění, mi přijde, že si uvnitř víc politikaří a dělají interní špínu, než aby z toho přešlapování se už konečně pohli nějakým rozumným směrem. Když současní zaměstnanci na celou interní situaci reagují, že by práci svým kamarádům v ID Software nedoporučovali a že s Johnem Carmackem odešlo skoro kompletní osazení technologického oddělení, tak na tom bude víc než je vidět a dost to zavání. Je to škoda jestli ID kvůli tomu zařve, rád bych od nich viděl ještě nějaké povedené hry. Na druhou stranu jestli to potřebují, aby to vnitřně vyhnilo a vybudovalo se nové ID Software, tak ať už se teda konečně něco děje. Od dokončení RAGE což jestli se nemýlím bude na podzim 3 roky, vlastně nic neudělali.
+1
-15
-1
Je komentář přínosný?
To sice jo a určitě to je na
JAMes https://cdr.cz/profil/james
19. 6. 2014 - 16:33https://cdr.cz/clanek/zpravy-doom-4/diskuseTo sice jo a určitě to je na vydavateli, aby si pohlídal svoji investici, akorát z těch reakcí současných i minulých zaměstnanců na aktuální dění, mi přijde, že si uvnitř víc politikaří a dělají interní špínu, než aby z toho přešlapování se už konečně pohli nějakým rozumným směrem. Když současní zaměstnanci na celou interní situaci reagují, že by práci svým kamarádům v ID Software nedoporučovali a že s Johnem Carmackem odešlo skoro kompletní osazení technologického oddělení, tak na tom bude víc než je vidět a dost to zavání. Je to škoda jestli ID kvůli tomu zařve, rád bych od nich viděl ještě nějaké povedené hry. Na druhou stranu jestli to potřebují, aby to vnitřně vyhnilo a vybudovalo se nové ID Software, tak ať už se teda konečně něco děje. Od dokončení RAGE což jestli se nemýlím bude na podzim 3 roky, vlastně nic neudělali.https://cdr.cz/clanek/zpravy-doom-4/diskuse#comment-711612
+
Wow, dalsi modern FPS picovina na obzoru ..... kdo se vsadi, ze pujde o megafail? Nezname datum vydani, znacka legendy, megalomanske video, beta za predobednavku jineho pokracovani legendy (z ktereho se dle ocekavani vyklubala megapicovina ala modern FPS) ...... to vse jsou znaky, ktere jsme tu meli relativne nedavno .... doom 4 zavani podobnym exafailem zasahujicim do dvou tisicileti, jakym byl duke nukem forever .......
Tak nejake sazky?:o)
Jinak musi byt potesujici, ze si nekdo koupil noveho wolfensteina/picovinu a doufal, ze bude mit betu dooma ...... no a nikdo ted ani nevi, kdy/jestli bude:o))))) Pocitam, ze to bude podobne demo jak u DNF .... tyden pred vydanim, aby neodradilo chuje, co si to predobednali, jelikoz po demu si to uz nikdo nekoupil:)
Rad bych se u dooma 4 mylil ..... ale vse nasvedcuje tomu, ze to opet dopadne jako "moderni" FPS .... cili snaha o realisticnost, jednoduchost, rozumejme: nulova hratelnost a zadna zabava .....
Novy Wolfenstein sa nahodou podaril, oproti predoslemu dielu, konecne dostojne pokracovanie Return to Castle
S cim to porovnavas ? S Doomem I a II ? Vzdyt to byl jen engine + mapy + par staticky rozmistenych potvor. U tehle her bylo naprosto jasne, ze vzdy najdes vse na stejnem miste a znacnou cast casu jsi stravil hledanim nejakych klicu, aby ta hra byla o neco delsi.
Udelat zabavnou singleplayer hru je dneska pnekud slozitejsi nez nakreslit par chodeb zleva doprava a myslet si ze se lidi posadi nazadek jako v roce 1994.
Tohuzel je ....... tak proc to v 1994 slo a dnes se tomu ani nepriblizujou???
"Zní to jako klasický scénář, co už tu byl třikrát, takže doufáme v trochu propracovanější pojetí." Neviem, ale zrovna u dooma je prepracovany scenar a pribeh to posledne, co od toho cakat :D Uz davnejsie sa niekto v ID vyjadril, ze by sa chceli vratit spat do cias doomu 1 a 2, t.j. prec od temneho hororu aky bol Doom 3 ku poriadnej akcii aka bola v povodnom doome(tony zbrani a hordy nepriatelov). Ja len dufam, ze sa im to podari...
Engine + mapy + par potvor stacilo pred 20 lety, dneska musi byt hra ponekud slozitejsi aby mela komercni uspech. S jednoduchou hrou si lze vystacit u multiplayeru. Singleplayer hra musi byt uplne jina.
Potom co tak nějak rámcově sleduju dění kolem Johna Carmacka a ID Software si s tím Doomem 4 nejsem vůbec jist. Podle indicií to zavání tím mega průserem, takže pokud se do ID Software víc nevangažuje majitel (Zenimax) potažmo někdo schopný z Betheshdy, tak R.I.P. starý dobrý ID Software a tvoje legendární hry. Tady jedna zajímavost na přečtení proč to zavání tím megaprůserem: http://www.glassdoor.com/Reviews/Employee-Review-id-Software-RVW4012058.htm
Bethesda se do toho naštěstí vložila hodně, proto taky ty neustálé předělávky. Id zůstalo zaseknuté v minulosti (což je krásně vidět na Rage) a bylo na vydavateli, aby je nakopnul. Uvidíme, jaký bude výsledek.
To sice jo a určitě to je na vydavateli, aby si pohlídal svoji investici, akorát z těch reakcí současných i minulých zaměstnanců na aktuální dění, mi přijde, že si uvnitř víc politikaří a dělají interní špínu, než aby z toho přešlapování se už konečně pohli nějakým rozumným směrem. Když současní zaměstnanci na celou interní situaci reagují, že by práci svým kamarádům v ID Software nedoporučovali a že s Johnem Carmackem odešlo skoro kompletní osazení technologického oddělení, tak na tom bude víc než je vidět a dost to zavání. Je to škoda jestli ID kvůli tomu zařve, rád bych od nich viděl ještě nějaké povedené hry. Na druhou stranu jestli to potřebují, aby to vnitřně vyhnilo a vybudovalo se nové ID Software, tak ať už se teda konečně něco děje. Od dokončení RAGE což jestli se nemýlím bude na podzim 3 roky, vlastně nic neudělali.
Nejlegendarnejsi? A to řekl kdo?
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.