CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k Diablo 2 už tu s námi je 20 let a dosud nezemřelo. Kdo se ještě ke hře vracíte?

Na konci bylo diablo 2 už jen neustále opakované grindění posledního bose stovku "runů" za den...
A to jsem hrál hardcore verzi, to byl panečku pocit kdy vám postavička kterou si pipláte měsice nějakou chybičkou nebo díky výpadku internetu umře.... A znal jsem i člověka co takhle hrál několik instancí hry naráz (ovládal všecky postavy společně na jednom počítači) aby zvýšil šanci na "drop" a to vše u sebe v kanceláři v pracovní době :0)
A poskládat si unikátní věc z run byla vynikající myšlenka která D3 chybí...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

A co takhle Path of Exile?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Path of exile je docela zajímavé s tím kombinováním kamenů v itemech ale runová slova to nejsou a ta hra je navíc daleko víc monotónní až nudná. Na diablu 2 byl nejlepší ten pocit když něco vzácného padlo. Bylo to vlastně na konci něco jako zlatá horečka...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

V PoE 2 je přepracovaný systém gemů, který se mi zdá rozhodně lepší.
Pak představili ještě PoE Mobile, ale to myslím, že se spíš jedná o vtip a reakci na ohlášení DI.
Více informací o dvojce, pokud není známo, https://www.pathofexile.com/exilecon/one

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

PoE určitě dobrý, osobně mi na něm úplně nesedl ten jiný "negotický" svět, ale to jsem překousl, teď už ale nepřekousnu velmi nízký FOV na mém současném monitoru, vidím pár metrů kolem postavy a nejde to víc oddálit, to se nedá.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Hrajeme dodnes. Nejvíc mi vyhovuje distribuce hry, stáhni rozbal a hraj.
Nemá někdo funkční co by běžela aspoň ve FHD? Nějak jsem nesehnal :-(

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No, ani si nevzpomínám, kdy jsem ji naposledy zapnul. Diablo 1 ano, to je trochu jiná hra, ale od vydání D3 není moc důvodů D2 zapínat. Je to hodně podobné.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nemyslím si, že dvojka a trojka jsou si podobné. V čem byly komunity obou dílů za jedno, tak to bylo odsouzení nehorázného oznámení Diabla Immortal pro mobily, kdy zarytým PC hráčům přímo na podiu podali otázku:"Vy nemáte telefony?"

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ale jo, stále ho mám nainstalovaný, ale stejně mám raději D1, který super funguje i na nových strojích a různých OS díky devilutionX https://github.com/diasurgical/devilutionX

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Já se k D2 vrátil v 2012 po zklamání z Diablo 3 a po objevení MODu Median-XL jsem tomu propadl téměř stejně jako v 2000 (až na to, že času je méně) a díky aktivnímu vývoji hraji dodnes.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Mám to stejně. Diablo 3 mi nesedlo, takže jsem o to více procházel Diablo 2, ve kterém jsem navíc nedávno objevil, že u Vražedkyně lze jednotlivé nabíjející útoky (létající orby kolem pasu) kombinovat s dalšími (více létajících orbů kolem pasu). To jsem předtím nevěděl, jen to, že se může nabít útok a pak vybití třeba kopem.

Článek doplněn informací o buildu Pacifist.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

"Druhý díl Diabla vyšel 29. června 2000, tedy zhruba před 20 lety. Zavzpomínejme si na tento důležitý milník v historii počítačových her, který položil základy žánru akčních RPG."

Nebylo to Diablo a ne Diablo II?

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

No první bylo diablo, ale to nebylo v roce 2000 ale 1997. Taky to diablo II tak úplně není stejný typ hry i když vychází z podobného principu.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Špatně jsem se vyjádřil. Myslel jsem tím, že Diablo položil základy žánru akčních RPG a ne Diablo II.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Já beru Diablo jako hrubý náčrt toho, co se opravdu mohlo dokonale rozvinout v D2 a dalo vzniknout žánru "diablovka". D2 se prodalo asi sedmkrát více než prvního dílu, čímž si myslím, že až tehdy využili tvůrci naplno ten potenciál, který načrtl první díl.

A ještě doplním, že i tak v D2 je obsažen nevyužitý obsah, že toho měli nejspíš víc na srdci a podle mého úsudku byli připraveni zakončit příběh až šestým aktem.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

ty jo, můj nick je už 20let starý? To to letí

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ten pocit, když tvůj Nick je starší jak hráči dnešní generace, kteří věří že znají a viděli vše...

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Nojo D2 (plus později LOD), to byly tisíce hodin. Pamatuju, že do nějakého patche se to dalo hrát i s "Players 64", to byla teprve ta správná sranda, pak to ale zkrouhli na 8.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Ano, podobná omezení byla u dalších her. Například mě štval populační limit v Age of Empires, který byl jiný ve vytvořené hře přes editor a jiný než v příběhové kampani. Na druhou stranu, na tehdejší dobu bylo už na hraně pro PC ovládat maximální počet jednotek na herní ploše (8 hráčů * 50 nejvyšší počet jednotek). V AoE 2 byl ten limit zvednut na 200 a 75.
Ale i toto omezení šlo nějakým způsobem obejít, ale už to podle všeho nejde.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.