Mass Effect: Andromeda nad sebou láme hůl. Příběhové dodatky nebudou
Mass Effect: Andromeda po svém vydání dokázal, že není tak jednoduché navázat na úspěch jedné z nejúspěšnějších trilogií současnosti. Čtvrtý díl si prošel potížemi ve vývoji, uspěchaností a šitím horkou nití. Na výsledném produktu se problémy projevily zejména na animacích, které se staly terčem internetových memů.
Zanedlouho po svém vydání bylo sděleno, že Bioware Montreal snižuje své kapacity a stává se novou pomocnou silou při vývoji jiných titulů vydavatele Electronic Arts. Přesto se očekávalo, že zbytek týmu zůstane u dodatečného vývoje a podpory Mass Effectu Andromeda, respektive příběhové dodatky a opravné patche.
Ani jedno ze zmíněných se však konat nebude. Poslední aktualizace verze 1.10 bude tou poslední. Příběh původní hry zahrnoval několik mezer, které měly být právě osvětleny v některém dodatku. Jedinou přeživší součástí hry se stane multiplayer.
„Příběhy z galaxie Andromedy hodláme převyprávět skrze nadcházející komiksy a knihy, včetně osudu quarijanské archy,“ slibují vývojáři. Ačkoliv se tedy fanoušci nedočkají příběhových rozuzlení prostřednictvím hry, nebudou odkázáni pouze na fanfikci a teorie.
Ačkoliv je momentálně značka uložena k ledu, může se ještě jednoho dne vrátit.
Diskuse ke článku Mass Effect: Andromeda nad sebou láme hůl. Příběhové dodatky nebudou