"Investice se zdá být pozoruhodná asi nejvíce proto, že Microsoft zároveň ohlásil hromadné propouštění, a to až 10 000 zaměstnanců v následujících měsících."
No, M$ jednoduše nahradí 10 tisíc zaměstnanců umělou inteligencí. Už dneska některý odpovědi korporátů zní jako kdyby je vygeneroval stroj, tak proč to nedělat rovnou a ušetřit? :D
+1
0
-1
Je komentář přínosný?
"Investice se zdá být
CyberAngel https://cdr.cz/profil/honza-pacuta
25. 1. 2023 - 11:19https://cdr.cz/clanek/microsoft-investuje-10-miliard-dolaru-do-openai-tvurce-chatgpt/diskuse"Investice se zdá být pozoruhodná asi nejvíce proto, že Microsoft zároveň ohlásil hromadné propouštění, a to až 10 000 zaměstnanců v následujících měsících."
No, M$ jednoduše nahradí 10 tisíc zaměstnanců umělou inteligencí. Už dneska některý odpovědi korporátů zní jako kdyby je vygeneroval stroj, tak proč to nedělat rovnou a ušetřit? :Dhttps://cdr.cz/clanek/microsoft-investuje-10-miliard-dolaru-do-openai-tvurce-chatgpt/diskuse#comment-1398769
+
S umělou inteligencí mám teď čerstvou zkušenost na lince O2, kde člověka automat nepustí k živému člověku, dokud mu volající neřekne, co má za problém. Pro jednoduché situace typu "vyúčtování, změna adresy, změna plateb" celkem asi fajn, ale jakmile je to složitější operace, tak umělá inteligence nerozumí a chce po člověku jméno a další údaje, než přesměruje. Je to hodně otravné, zvlášť když vyjádřim svou situaci a umělá inteligence na to řekne "mluvte prosím". :D
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
S umělou inteligencí mám teď
Sirik https://cdr.cz/autor/jiri-vlach
25. 1. 2023 - 11:41https://cdr.cz/clanek/microsoft-investuje-10-miliard-dolaru-do-openai-tvurce-chatgpt/diskuseS umělou inteligencí mám teď čerstvou zkušenost na lince O2, kde člověka automat nepustí k živému člověku, dokud mu volající neřekne, co má za problém. Pro jednoduché situace typu "vyúčtování, změna adresy, změna plateb" celkem asi fajn, ale jakmile je to složitější operace, tak umělá inteligence nerozumí a chce po člověku jméno a další údaje, než přesměruje. Je to hodně otravné, zvlášť když vyjádřim svou situaci a umělá inteligence na to řekne "mluvte prosím". :Dhttps://cdr.cz/clanek/microsoft-investuje-10-miliard-dolaru-do-openai-tvurce-chatgpt/diskuse#comment-1398772
+
"Investice se zdá být pozoruhodná asi nejvíce proto, že Microsoft zároveň ohlásil hromadné propouštění, a to až 10 000 zaměstnanců v následujících měsících."
No, M$ jednoduše nahradí 10 tisíc zaměstnanců umělou inteligencí. Už dneska některý odpovědi korporátů zní jako kdyby je vygeneroval stroj, tak proč to nedělat rovnou a ušetřit? :D
S umělou inteligencí mám teď čerstvou zkušenost na lince O2, kde člověka automat nepustí k živému člověku, dokud mu volající neřekne, co má za problém. Pro jednoduché situace typu "vyúčtování, změna adresy, změna plateb" celkem asi fajn, ale jakmile je to složitější operace, tak umělá inteligence nerozumí a chce po člověku jméno a další údaje, než přesměruje. Je to hodně otravné, zvlášť když vyjádřim svou situaci a umělá inteligence na to řekne "mluvte prosím". :D
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.