Hezká recenze, jen bych se vyjádřil k "Umělá inteligence si rozhodně nebude hrát na uchazeče o Nobelovu cenu. Tvůrci naskriptují pro každý typ monstra specifický a jednoduchý typ chování."
Narozdíl od konkurence to nebude jen o nascriptování pohybů, ale dle ostatních recenzí mají obludy skákat, šplhat a schovávat se a to v rozsahu dle nastavené obtížnosti.
+1
-8
-1
Je komentář přínosný?
Hezká recenze, jen bych se
Jan Novák https://cdr.cz/profil/pozitkarzgmailcom
26. 6. 2015 - 11:01https://cdr.cz/clanek/preview-hry-doom/diskuseHezká recenze, jen bych se vyjádřil k "Umělá inteligence si rozhodně nebude hrát na uchazeče o Nobelovu cenu. Tvůrci naskriptují pro každý typ monstra specifický a jednoduchý typ chování."
Narozdíl od konkurence to nebude jen o nascriptování pohybů, ale dle ostatních recenzí mají obludy skákat, šplhat a schovávat se a to v rozsahu dle nastavené obtížnosti.https://cdr.cz/clanek/preview-hry-doom/diskuse#comment-798329
+
Mam celkom obavy, ze to nebude az take dobre ... Doom1,2 a ich modifikacie mam rad a zahram si ich aj dnes. Novy doom bude jednoznacne pekne brutalny, ale to dobru hru nerobi. A prave videa z gameplay ma moc nezaujali. Uvidime
+1
+1
-1
Je komentář přínosný?
Mam celkom obavy, ze to
Fip666 https://cdr.cz/profil/pif666
26. 6. 2015 - 11:25https://cdr.cz/clanek/preview-hry-doom/diskuseMam celkom obavy, ze to nebude az take dobre ... Doom1,2 a ich modifikacie mam rad a zahram si ich aj dnes. Novy doom bude jednoznacne pekne brutalny, ale to dobru hru nerobi. A prave videa z gameplay ma moc nezaujali. Uvidimehttps://cdr.cz/clanek/preview-hry-doom/diskuse#comment-798347
+
A teď to nejpodstatnější .... bude podporovat klasickou LAN? Trochu se bojím, že ne.... ale mohli by překvapit pak by to možná i překonalo ;)
+1
+5
-1
Je komentář přínosný?
A teď to nejpodstatnější ....
Jenda https://cdr.cz/profil/jan-semansky
26. 6. 2015 - 12:18https://cdr.cz/clanek/preview-hry-doom/diskuseA teď to nejpodstatnější .... bude podporovat klasickou LAN? Trochu se bojím, že ne.... ale mohli by překvapit pak by to možná i překonalo ;)https://cdr.cz/clanek/preview-hry-doom/diskuse#comment-798393
+
Podle tech videi OK ........ ale to byl i Duke Nukem Forever ..... takze radeji neocekavam VUBEC NIC!
A co se tyce dooma 3, ten mi prisel hodne dobry, takovy hororovy .... takova ta velka rezba tam nebyla, ale to uz asi nebude nikdy ...
Da 4ka mi prijde taky moc tmava, aby mohla byt nejaka velka rezba ..... navic hodne komplikovane, hodne urovni, same potrubi, clovek se blbe orientuje ..... i ty trhani srdci mi prijde jako totalni uchylarna, viz mortal kombat 10 .... myslete si co chcete, ale 320x200 melo svoje kouzlo ... v prve rade to vypadalo nerealne (coz neralne opravdova hra vypadat ma) a clovek si mohl spoustu veci domyslet .... proc ma takovy uspech minecraft? W8 rozhrani? proc proste vsechno vede designove ke zjednoduseni? Protoze je to ve vysledku lepsi .... ja osobne bych vynechal 3/4 efektu, skakani kdesi po trubkach a 10x zvysil jas a vypadal by novy doom nadejne. Pamatujete na ty prostory vesmirnych lodi nebo velke prostory v dukovi? Takova ta neopakovatelna atmosfera .... na cloveka to uplne dychlo ... stalo se to nekdy nekomu v hypermoderni hre za poslednich 15 let? Ja si myslim, ze to bylo tou "nedokonalou" grafikou .... je prosty fakt, ze realisticnost proste brani predstavivosti, kdyz hra vypada realne, uz to neni hra ..... uz to proste neni zabava.
Nejlepsi hru za poslednich 20 let, co jsem hral byl 3D duke s 3D modelama, efektnejsi krvi atd ... ale furt to byl duke:) Naprosta bomba, ultimatni hratelnost i v singleplayeru .... tim, ze byla grafika jednoducha, mohly byt i hadanky logicke a vtipne ..... dnes? Dnes to resi glowingem a idealne jeste hintem, protoze v pretexturovanem a prepolygonovanem levelu by nikdo nevedel, co ma delat ....
Dokazal bych si predstavit takovou hru s jednoduchyma SVETLYMA texturama, klidne at jsou tam veci jakoze pro RPGcku se odloupne zed, to je v cajku! Klidne vydarene super modely! Klidne at jsou tam turrety! Ale hlavne at to je svetle, pekne, rychle! Ja bych klidne prezil snad i castecny autoheal nebo checkpointy, hlavne at tam kuwa nejsou nepreskocitelne naskriptovane sceny, tmave textury, picicandy jako lustry, pohazene bedny a dalsi chujoviny!
Nechapu, ze v dobe univerzalnich enginu, nikdo nic takoveho neudela ..... tenkrat bylo programovani enginu snad 90% .... 9 % level design a 1% textury ..... dnes je to 99% nesmyslne textury, modely nesmyslnych picicand a naskriptovane sceny a 0.9% programovani a 0.1% level design .... TO JE NA DNESNICH STRILECKACH SPATNE, UZ TO NEJSOU FPS!
+1
+2
-1
Je komentář přínosný?
Podle tech videi OK ........
BTJ https://cdr.cz/profil/btj
26. 6. 2015 - 15:36https://cdr.cz/clanek/preview-hry-doom/diskusePodle tech videi OK ........ ale to byl i Duke Nukem Forever ..... takze radeji neocekavam VUBEC NIC!
A co se tyce dooma 3, ten mi prisel hodne dobry, takovy hororovy .... takova ta velka rezba tam nebyla, ale to uz asi nebude nikdy ...
Da 4ka mi prijde taky moc tmava, aby mohla byt nejaka velka rezba ..... navic hodne komplikovane, hodne urovni, same potrubi, clovek se blbe orientuje ..... i ty trhani srdci mi prijde jako totalni uchylarna, viz mortal kombat 10 .... myslete si co chcete, ale 320x200 melo svoje kouzlo ... v prve rade to vypadalo nerealne (coz neralne opravdova hra vypadat ma) a clovek si mohl spoustu veci domyslet .... proc ma takovy uspech minecraft? W8 rozhrani? proc proste vsechno vede designove ke zjednoduseni? Protoze je to ve vysledku lepsi .... ja osobne bych vynechal 3/4 efektu, skakani kdesi po trubkach a 10x zvysil jas a vypadal by novy doom nadejne. Pamatujete na ty prostory vesmirnych lodi nebo velke prostory v dukovi? Takova ta neopakovatelna atmosfera .... na cloveka to uplne dychlo ... stalo se to nekdy nekomu v hypermoderni hre za poslednich 15 let? Ja si myslim, ze to bylo tou "nedokonalou" grafikou .... je prosty fakt, ze realisticnost proste brani predstavivosti, kdyz hra vypada realne, uz to neni hra ..... uz to proste neni zabava.
Nejlepsi hru za poslednich 20 let, co jsem hral byl 3D duke s 3D modelama, efektnejsi krvi atd ... ale furt to byl duke:) Naprosta bomba, ultimatni hratelnost i v singleplayeru .... tim, ze byla grafika jednoducha, mohly byt i hadanky logicke a vtipne ..... dnes? Dnes to resi glowingem a idealne jeste hintem, protoze v pretexturovanem a prepolygonovanem levelu by nikdo nevedel, co ma delat ....
Dokazal bych si predstavit takovou hru s jednoduchyma SVETLYMA texturama, klidne at jsou tam veci jakoze pro RPGcku se odloupne zed, to je v cajku! Klidne vydarene super modely! Klidne at jsou tam turrety! Ale hlavne at to je svetle, pekne, rychle! Ja bych klidne prezil snad i castecny autoheal nebo checkpointy, hlavne at tam kuwa nejsou nepreskocitelne naskriptovane sceny, tmave textury, picicandy jako lustry, pohazene bedny a dalsi chujoviny!
Nechapu, ze v dobe univerzalnich enginu, nikdo nic takoveho neudela ..... tenkrat bylo programovani enginu snad 90% .... 9 % level design a 1% textury ..... dnes je to 99% nesmyslne textury, modely nesmyslnych picicand a naskriptovane sceny a 0.9% programovani a 0.1% level design .... TO JE NA DNESNICH STRILECKACH SPATNE, UZ TO NEJSOU FPS!https://cdr.cz/clanek/preview-hry-doom/diskuse#comment-798485
+
no ja doufam, ze odstrani ty lekarnicky co vypadavaji z nepratel ... wtf? zabiju jednoho a mam opet skoro plny zdravi? no to bude jako zahul, doufam, ze to pujde vypnout a po levelu budou rozhazeny lekarny ...
jinak podle toho 20 minutovyho videicka to ma do rychle akce klasickeho dooma hodne daleko, nepratel mnohem mene, pohyb nevypadal rychle, jako kdyz straferunem litam po levelu, atd atd ...
ja v tom proste vidim styl hrani doom3 ... a toho sem dohral jednou a uz me to vubec nelaka hrat znova, to spis ted stale hraju online coop dtwid, paradni serie pwadu s klasickou koncepci map presne jako v klasice, parada ...
@BTJ : ale tech 320x200 bylo tehda sakra realnych! :)
+1
-5
-1
Je komentář přínosný?
no ja doufam, ze odstrani ty
cyberreality https://cdr.cz/profil/cyberreality
26. 6. 2015 - 19:24https://cdr.cz/clanek/preview-hry-doom/diskuseno ja doufam, ze odstrani ty lekarnicky co vypadavaji z nepratel ... wtf? zabiju jednoho a mam opet skoro plny zdravi? no to bude jako zahul, doufam, ze to pujde vypnout a po levelu budou rozhazeny lekarny ...
jinak podle toho 20 minutovyho videicka to ma do rychle akce klasickeho dooma hodne daleko, nepratel mnohem mene, pohyb nevypadal rychle, jako kdyz straferunem litam po levelu, atd atd ...
ja v tom proste vidim styl hrani doom3 ... a toho sem dohral jednou a uz me to vubec nelaka hrat znova, to spis ted stale hraju online coop dtwid, paradni serie pwadu s klasickou koncepci map presne jako v klasice, parada ...
@BTJ : ale tech 320x200 bylo tehda sakra realnych! :)https://cdr.cz/clanek/preview-hry-doom/diskuse#comment-798565
+
Jo starej DooM a jeho more wadu a v podani "DOOM THE WAY ID DID" je to pro me proste Doom 3 v podani stare klasiky 3 epizody po 8 misich to je to jak to zname v Doom 1
+1
-9
-1
Je komentář přínosný?
Jo starej DooM a jeho more
JVc https://cdr.cz/profil/jvc
28. 6. 2015 - 12:24https://cdr.cz/clanek/preview-hry-doom/diskuseJo starej DooM a jeho more wadu a v podani "DOOM THE WAY ID DID" je to pro me proste Doom 3 v podani stare klasiky 3 epizody po 8 misich to je to jak to zname v Doom 1https://cdr.cz/clanek/preview-hry-doom/diskuse#comment-798833
+
Hezká recenze, jen bych se vyjádřil k "Umělá inteligence si rozhodně nebude hrát na uchazeče o Nobelovu cenu. Tvůrci naskriptují pro každý typ monstra specifický a jednoduchý typ chování."
Narozdíl od konkurence to nebude jen o nascriptování pohybů, ale dle ostatních recenzí mají obludy skákat, šplhat a schovávat se a to v rozsahu dle nastavené obtížnosti.
Mam celkom obavy, ze to nebude az take dobre ... Doom1,2 a ich modifikacie mam rad a zahram si ich aj dnes. Novy doom bude jednoznacne pekne brutalny, ale to dobru hru nerobi. A prave videa z gameplay ma moc nezaujali. Uvidime
A teď to nejpodstatnější .... bude podporovat klasickou LAN? Trochu se bojím, že ne.... ale mohli by překvapit pak by to možná i překonalo ;)
Podle tech videi OK ........ ale to byl i Duke Nukem Forever ..... takze radeji neocekavam VUBEC NIC!
A co se tyce dooma 3, ten mi prisel hodne dobry, takovy hororovy .... takova ta velka rezba tam nebyla, ale to uz asi nebude nikdy ...
Da 4ka mi prijde taky moc tmava, aby mohla byt nejaka velka rezba ..... navic hodne komplikovane, hodne urovni, same potrubi, clovek se blbe orientuje ..... i ty trhani srdci mi prijde jako totalni uchylarna, viz mortal kombat 10 .... myslete si co chcete, ale 320x200 melo svoje kouzlo ... v prve rade to vypadalo nerealne (coz neralne opravdova hra vypadat ma) a clovek si mohl spoustu veci domyslet .... proc ma takovy uspech minecraft? W8 rozhrani? proc proste vsechno vede designove ke zjednoduseni? Protoze je to ve vysledku lepsi .... ja osobne bych vynechal 3/4 efektu, skakani kdesi po trubkach a 10x zvysil jas a vypadal by novy doom nadejne. Pamatujete na ty prostory vesmirnych lodi nebo velke prostory v dukovi? Takova ta neopakovatelna atmosfera .... na cloveka to uplne dychlo ... stalo se to nekdy nekomu v hypermoderni hre za poslednich 15 let? Ja si myslim, ze to bylo tou "nedokonalou" grafikou .... je prosty fakt, ze realisticnost proste brani predstavivosti, kdyz hra vypada realne, uz to neni hra ..... uz to proste neni zabava.
Nejlepsi hru za poslednich 20 let, co jsem hral byl 3D duke s 3D modelama, efektnejsi krvi atd ... ale furt to byl duke:) Naprosta bomba, ultimatni hratelnost i v singleplayeru .... tim, ze byla grafika jednoducha, mohly byt i hadanky logicke a vtipne ..... dnes? Dnes to resi glowingem a idealne jeste hintem, protoze v pretexturovanem a prepolygonovanem levelu by nikdo nevedel, co ma delat ....
Dokazal bych si predstavit takovou hru s jednoduchyma SVETLYMA texturama, klidne at jsou tam veci jakoze pro RPGcku se odloupne zed, to je v cajku! Klidne vydarene super modely! Klidne at jsou tam turrety! Ale hlavne at to je svetle, pekne, rychle! Ja bych klidne prezil snad i castecny autoheal nebo checkpointy, hlavne at tam kuwa nejsou nepreskocitelne naskriptovane sceny, tmave textury, picicandy jako lustry, pohazene bedny a dalsi chujoviny!
Nechapu, ze v dobe univerzalnich enginu, nikdo nic takoveho neudela ..... tenkrat bylo programovani enginu snad 90% .... 9 % level design a 1% textury ..... dnes je to 99% nesmyslne textury, modely nesmyslnych picicand a naskriptovane sceny a 0.9% programovani a 0.1% level design .... TO JE NA DNESNICH STRILECKACH SPATNE, UZ TO NEJSOU FPS!
no ja doufam, ze odstrani ty lekarnicky co vypadavaji z nepratel ... wtf? zabiju jednoho a mam opet skoro plny zdravi? no to bude jako zahul, doufam, ze to pujde vypnout a po levelu budou rozhazeny lekarny ...
jinak podle toho 20 minutovyho videicka to ma do rychle akce klasickeho dooma hodne daleko, nepratel mnohem mene, pohyb nevypadal rychle, jako kdyz straferunem litam po levelu, atd atd ...
ja v tom proste vidim styl hrani doom3 ... a toho sem dohral jednou a uz me to vubec nelaka hrat znova, to spis ted stale hraju online coop dtwid, paradni serie pwadu s klasickou koncepci map presne jako v klasice, parada ...
@BTJ : ale tech 320x200 bylo tehda sakra realnych! :)
Jo starej DooM a jeho more wadu a v podani "DOOM THE WAY ID DID" je to pro me proste Doom 3 v podani stare klasiky 3 epizody po 8 misich to je to jak to zname v Doom 1
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.