CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k Virgin Hyperloop představuje novou vizi budoucnosti v přepravování lidí

No já bych to radši použil na nákladní dopravu. Podzemní automatizovaná kontejnerová doprava v nízkém tlaku mi přijde zajímavější.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Podzemní tunely jsou šíleně drahé i bez požadavku na vzduchovou nepropustnost. Na kolik nakonec vyšla Blanka? Vyjde levněji je postavit na povrchu a i tak jsou náklady obrovské. Je problém ufinancovat konstrukčně jednoduché dálnice natož stavět tunely.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Jen poznamka - tyhle pochyby o cemkoli novem tu byly vzdy. Pokazde se najde nejaka skupina zpatecniku kteri budou a budou rejpat. To same se jeste donedavna delo kolem elektro aut. Pred dobou mnohem delsi to same pri zavadeni automobilu - pro kone stacilo zrdlo ktere se dalo sehnat vsude, kdezto benzin nebyl temer nikde. Kdyz se pripravovaly prvni vlaky, odbornici prorokovali ze se lide uvnitr pri vyssi rychlosti udusi, protoze vsechen vzduch pujde okny ven. Ja jim fandim, at to zkusi, i jen ten vyvoj teto myslenky prinese mnoho technologickych poznatku. Uz aby nekdo zacal zkouset teleport!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Souhlas, jen do teleportu mě nikdy nikdo nedostane :-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Viděl jsem na hyperloop videjko na youtube. Myslím že se jmenovalo "Hyperloop busted!" Zatím to vypadá, že si z projektu dělá Virgin slušnou černou díru na peníze oblblých investorů.
Nápad skvělej, nijak novej, ale skvělej. Virgin to ale asi do konce nedotáhne.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

"Společnost, která koncem loňského roku uskutečnila test s posádkou Hyperloop na světě, nyní navrhuje, jak bude její systém fungovat v praxi."

Ta věta je nějaká divná. V podstatě je správně, ale je divná. ;)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

"Hyperloop uveze znatelně méně lidí, než je tomu u vlakové soupravy"

Proč uvezene znatelně méně lidí? Nejde zapojit třeba 10 kapslí za sebe? Nebo mít více souprav na jedné "trati" ? Z laického hlediska v tom nevidím problém, který by nešel řešit více vzduchovými uzávěry.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Prostor pro jednoho člověka ve vlakové soupravě je podstatně menší než by tomu bylo u této kapsle. Interiér kapsle je komfortnější pro jednoho člověka. Jde právě o ten poměr prostoru mezi kapslí a vlakovou soupravou.

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Funguje tenhle server jeste nebo je to jen nejake automaticky generovane? Ikdyz hadam, ze ani automaticky generator by neudelal tolik pravopisnych a gramatickych chyb v jednom clanku ..... jestli to nejede cele jen nekde ve virtualu a na autopilota a jestlo to skutecne nekdo spravuje, tak jestli bude cist tento muj prispevek, necht aspon na kazdem automaticky generovanem clanku, pusti automatickou opravu treba ve wordu .....
Jo a taky by to chtelo nastavit, aby tam nebyla pri embedovani videi z youtube nastavena ta picovina, ze se neda zvetsit na fullscreen ...... ikdyz jako chapu, kazdy klikne na tu ikonu youtube a presune se tam a tady uz aspon nemusi byt otravovan reklamama, coz by se dalo vyresit primym odkazem .... nevim, proc na opusteni vasich stranek jdete tak oklikou (asi aby clovek, ktery jeste nebyl dostatecne znechucen kvalitou nebo pravopisem clanku, se nasral aspon kvuli tomuto), ale proti gustu .....

+1
+1
-1
Je komentář přínosný?

Zdravím.
EDIT(1.2. 21:32): Upraveno
Co se týče chyb, prosím o uvedení.

Díky za zájem a čas, který věnujete pro čtení našich článků!

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

@to-toto Předáme to programátorům, aby nám upravili redakční systém, aby vynucoval fullscreen. Děkujeme za podnět.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Vazba "Kapsle se pohybují samostatně nadzvukovou rychlostí ve vakuu" je oxymoron a asi je velmi nevhodná.

Mimochodem rychlost zvuku ve vzduchu se pohybuje kolem 1200 km/h v závislosti na teplotě a kapsle se mají pohybovat 1000 km/h takže podzvukově.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

To se mýlíš! Jelikož je tam vakuum, tak se bude určitě pohybovat rychleji než je rychlost zvuku ve vakuu;-)

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.