Vývoj Mafia 3 byl zřejmě přesunut do Ameriky. 2K otevírá novou pobočku, která začne na hře pracovat od píky
Podle významného anonymního zdroje serveru Kotaku si už prý Češi při vývoji třetího pokračování nevěděli rady a zamrzli na slepém bodě. Firma už v minulém roce otevřela nové studio v San Franciscu pod vedením úspěšného producenta Gears of War Roda Fergussona (na fotografii). Ten do svého týmu převzal zkušené tvůrce z kanceláří 2K Marin (BioShock 2, The Bureau: Xcom Declassified), kde došlo k restrukturalizacím loni v říjnu. Mimo to se do 2K SF mají začlenit autoři Prey 2 a StarWars 1313.
2K Games chce vývoj Mafia 3 urychlit, na tvorbě druhého dílu úspěšné open-world akce pracovali zaměstnanci 2K Czech dlouhých sedm let. Ačkoliv původní plány nepředpokládaly tak velkou časovou prodlevu, svou daň si vybral i razantní zásah americké produkce, která na úkor celé řady faktorů požadovala titul pro široké masy lidí. To se ovšem ve výsledku nepovedlo a střihy příběhovou linií jsou více než patrné.
Ověřený anonymní zdroj vystupující na Twitteru jako Superannuation tvrdí, že do vývoje Mafia 3 se Američané pustí od píky. Již brzy má navíc dojít k úplnému uzavření 2K Czech, kde momentálně zůstali pouze grafici a animátoři, kteří zatím budou plnit roli podpory.
Podle informací tuzemské fanstránky měla být Mafia 3 představena už v dubnu 2013 na výstavě Pax East a počítalo se s jejím vydáním společně s vypuštěním next-gen konzolí. Vedení však usoudilo, že hra zatím není dostatečně způsobilá. Teď chce vsadit na letité zkušenosti svých „domácích“ programátorů a mít projekt více pod dohledem. Na hře by pravděpodobně měli spolupracovat i Češi odejití do USA už loni na podzim.
Společnost 2K Games zatím neposkytla žádné oficiální prohlášení, situaci pro vás budeme i nadále monitorovat. Myslíte si, že přesun za velkou louži titulu pomůže, nebo naopak?