CDR.cz - Vybráno z IT

Vývoj Mafia 3 byl zřejmě přesunut do Ameriky. 2K otevírá novou pobočku, která začne na hře pracovat od píky

mafia-nahled
V minulém týdnu společnost 2K Games oficiálně potvrdila uzavření své pražské pobočky a přesun vybraných vývojářů do Brna a kalifornského Novatu. Práce na třetí Mafii jsou plné otazníků, mají prý začít úplně od začátku.

Podle významného anonymního zdroje serveru Kotaku si už prý Češi při vývoji třetího pokračování nevěděli rady a zamrzli na slepém bodě. Firma už v minulém roce otevřela nové studio v San Franciscu pod vedením úspěšného producenta Gears of War Roda Fergussona (na fotografii). Ten do svého týmu převzal zkušené tvůrce z kanceláří 2K Marin (BioShock 2, The Bureau: Xcom Declassified), kde došlo k restrukturalizacím loni v říjnu. Mimo to se do 2K SF mají začlenit autoři Prey 2 a StarWars 1313.

mafia-2

2K Games chce vývoj Mafia 3 urychlit, na tvorbě druhého dílu úspěšné open-world akce pracovali zaměstnanci 2K Czech dlouhých sedm let. Ačkoliv původní plány nepředpokládaly tak velkou časovou prodlevu, svou daň si vybral i razantní zásah americké produkce, která na úkor celé řady faktorů požadovala titul pro široké masy lidí. To se ovšem ve výsledku nepovedlo a střihy příběhovou linií jsou více než patrné.

Ověřený anonymní zdroj vystupující na Twitteru jako Superannuation tvrdí, že do vývoje Mafia 3 se Američané pustí od píky. Již brzy má navíc dojít k úplnému uzavření 2K Czech, kde momentálně zůstali pouze grafici a animátoři, kteří zatím budou plnit roli podpory.

mafia-3

Podle informací tuzemské fanstránky měla být Mafia 3 představena už v dubnu 2013 na výstavě Pax East a počítalo se s jejím vydáním společně s vypuštěním next-gen konzolí. Vedení však usoudilo, že hra zatím není dostatečně způsobilá. Teď chce vsadit na letité zkušenosti svých „domácích“ programátorů a mít projekt více pod dohledem. Na hře by pravděpodobně měli spolupracovat i Češi odejití do USA už loni na podzim.

Společnost 2K Games zatím neposkytla žádné oficiální prohlášení, situaci pro vás budeme i nadále monitorovat. Myslíte si, že přesun za velkou louži titulu pomůže, nebo naopak?

Michal "MichalPospíchal" Pospíchal

V roli novináře se na herní scéně pohybuje už více než 9 let. V historii prošel několika velkými redakcemi, jako BonusWeb.iDnes.cz, naposledy se v roli šéfredaktora podílel na tvorbě serveru inGamer.cz, který byl 1. ledna 2014 sloučen s herní sekcí CDR.cz, kde nadále vedl rubriku. V červenci 2014 se na vlastní žádost přesunul na post editora magazínu. Od roku 2016 píše také pro DIIT.cz o technických a všeobecných tématech.

více článků, blogů a informací o autorovi

Diskuse ke článku Vývoj Mafia 3 byl zřejmě přesunut do Ameriky. 2K otevírá novou pobočku, která začne na hře pracovat od píky

Čtvrtek, 16 Leden 2014 - 14:57 | He He | at si ji v te americe nechaj a treba ji zakazou...
Středa, 15 Leden 2014 - 18:13 | xvasek | Wow, zajímavé. Teaser tady: http://www.youtube....
Středa, 15 Leden 2014 - 17:12 | MichalPospíchal | Zajímavé zjištění, díky za váš příspěvek! :)
Středa, 15 Leden 2014 - 16:59 | crc 32 | vsak vzdy ono to tak v podstate je, ten puvodni...
Středa, 15 Leden 2014 - 15:29 | Anonym | z Mafie se stane proste normalni klon GTA, nic...
Středa, 15 Leden 2014 - 15:27 | Anonym | na M2 jsem delal sice jen rok, ale jiz tehdy se...
Středa, 15 Leden 2014 - 14:32 | TyNyT | Každému diskutérovi doporučuju jediné: Vzít...
Středa, 15 Leden 2014 - 14:26 | a b | rovnako ako Mafia 2 vyrobili v USA. tak co?
Středa, 15 Leden 2014 - 14:21 | xvasek | Kdyby byl neschopný tým Illusion Softworks, těžko...
Středa, 15 Leden 2014 - 14:19 | xvasek | Mafia I byla celkem zisková. Náklady - 1M USD,...

Zobrazit diskusi