CDR.cz - Vybráno z IT

Bioshock

Některé hry se zdají pro televizní adaptaci již od začátku jako stvořené – a BioShock je rozhodně jedním z nich. Netflix nyní oznámil, že připravuje filmovou adaptaci, a nezbývá než jen čekat, jak...
Bioshock 02
Podle nejmenovaného vývojáře pracuje nejmenované studio na projektu Parkside, který údajně má být novým nový Bioshock.
Bioshock Main
Současná generací konzolí velice silně těží z úspěchů v minulosti. Na jednu stranu je to velká škoda, na druhou se nám ve vylepšených verzích vrací báječné tituly, které rozhodně dokáží zabavit i...
Bioschock 5
Od vydání remasterované trilogie Bioshock nás dělí už jen pár týdnů. V září se můžeme těšit na upravenou PC i konzolovou verzi této legendární hry.
Perception Screenshot 01
Nová hra od Kena Levina se nachází v nedohlednu, avšak jeho bývalé ovečky si razí svou vlastní cestu a snaží se najít místo na trhu pomocí svých crowdfoundingově realizovaných projektů. Jedním z...
Bioshock 01
Ken Levine potvrdil, že se nejspíš nedočkáme Bioshocku na kapesní konzoli od Sony, mnohem zajímavější je ovšem zjištění, že Bioshock pro PS Vita neměl být vůbec střílečka v první řadě, ale tahovka...
Bioshock 2 Hero Vf 1
Po uzavření studia Irrational Games by si nejeden pomyslel, že s Bioshockem je nadobro konec. Opak je ovšem pravdou. Na konferenci Cowen and Company CEO společnosti Take Two Strauss Zelnick...
 
bioshock-unreal-engine-4-2.jpg
Unreal Engine 4 je novým produktem firmy Epic v oblasti herních enginů. Disponuje mnohými vylepšeními, která posouvají nejenom grafickou stránku her výrazně kupředu. Toho si je vědom i jeden...
Irrational Games je s námi na scéně dlouhých 17 let. Za tu dobu možná oproti ostatním nevydalo tolik titulů, rozhodně však vyvinulo jedny z těch nejkvalitnějších a nejlépe hodnocených. Vzhledem k...
mafia-nahled
V minulém týdnu společnost 2K Games oficiálně potvrdila uzavření své pražské pobočky a přesun vybraných vývojářů do Brna a kalifornského Novatu. Práce na třetí Mafii jsou plné otazníků, mají prý...
Bioshock_Infinite_uvod
Raritou dnes je, že se vývojářský tým rozhodne v době generických FPS akcí s většími koridory jít proti proudu s ještě riskantnějším zavrhnutím multiplayeru. Sem tam se naštěstí prodere na povrch...