VR by nemala byť len o okuliaroch alebo prilbe. Pokiaľ pri tvorbe virtuálneho prostredia nebudú zahrnuté aj ostatné zmysli človeka ako čuch, alebo hmat, vždy to bude len slabá náhražka reálna.
+1
-23
-1
Je komentář přínosný?
VR by nemala byť len o
Gaunter https://cdr.cz/profil/anton-gajdos
15. 4. 2016 - 12:52https://cdr.cz/clanek/vzestup-pad-vzestup-ambiciozni-technologie-aneb-strucna-historie-vr/diskuseVR by nemala byť len o okuliaroch alebo prilbe. Pokiaľ pri tvorbe virtuálneho prostredia nebudú zahrnuté aj ostatné zmysli človeka ako čuch, alebo hmat, vždy to bude len slabá náhražka reálna.https://cdr.cz/clanek/vzestup-pad-vzestup-ambiciozni-technologie-aneb-strucna-historie-vr/diskuse#comment-875720
+
15. 4. 2016 - 12:57https://cdr.cz/clanek/vzestup-pad-vzestup-ambiciozni-technologie-aneb-strucna-historie-vr/diskuseSpíš se děsím (těším?), kdy opravdu přijde skutečný NerveGear ze Sword Art Online :-P
EDIT: https://www.youtube.com/watch?v=C8Jl_-b7ju0https://cdr.cz/clanek/vzestup-pad-vzestup-ambiciozni-technologie-aneb-strucna-historie-vr/diskuse#comment-875722
+
18. 4. 2016 - 13:35https://cdr.cz/clanek/vzestup-pad-vzestup-ambiciozni-technologie-aneb-strucna-historie-vr/diskuseA co třeba tohle? IBM brings real life VRMMO to “Sword Art Online: The Beginning” https://developer.ibm.com/dwblog/sword-art-online-vrmmo/https://cdr.cz/clanek/vzestup-pad-vzestup-ambiciozni-technologie-aneb-strucna-historie-vr/diskuse#comment-876311
+
O tom samozřejmě vím, ale stále se jedná o obyčejný headset, u kterého se pohyby snímají přes kamerku a nemastně neslaně se přenáší do hry. Název NerveGear byl použitý jen kvůli známosti ze seriálu. Pravý NerveGear je ale napojený na nervový systém a člověk se nachází ve vegetativním stavu.
+1
+26
-1
Je komentář přínosný?
O tom samozřejmě vím, ale
Jáchym Flídr https://cdr.cz/autor/jachym-flidr
18. 4. 2016 - 15:35https://cdr.cz/clanek/vzestup-pad-vzestup-ambiciozni-technologie-aneb-strucna-historie-vr/diskuseO tom samozřejmě vím, ale stále se jedná o obyčejný headset, u kterého se pohyby snímají přes kamerku a nemastně neslaně se přenáší do hry. Název NerveGear byl použitý jen kvůli známosti ze seriálu. Pravý NerveGear je ale napojený na nervový systém a člověk se nachází ve vegetativním stavu. https://cdr.cz/clanek/vzestup-pad-vzestup-ambiciozni-technologie-aneb-strucna-historie-vr/diskuse#comment-876355
+
Jo, to bylo první co mě napadlo. Na Invexu 1995 to byl obrovský hit, ale to možná autor textu ještě nebyl na světě :-)
+1
+40
-1
Je komentář přínosný?
Jo, to bylo první co mě
LSD https://cdr.cz/profil/lsd
15. 4. 2016 - 23:57https://cdr.cz/clanek/vzestup-pad-vzestup-ambiciozni-technologie-aneb-strucna-historie-vr/diskuseJo, to bylo první co mě napadlo. Na Invexu 1995 to byl obrovský hit, ale to možná autor textu ještě nebyl na světě :-)https://cdr.cz/clanek/vzestup-pad-vzestup-ambiciozni-technologie-aneb-strucna-historie-vr/diskuse#comment-875869
+
presne!! doom a nebo primo descent na tom byl megamasakr, pak pro jistotu nejakou dobu posedet na lavicce a dat si cigo :)
+1
+33
-1
Je komentář přínosný?
presne!! doom a nebo primo
cyberreality https://cdr.cz/profil/cyberreality
16. 4. 2016 - 12:22https://cdr.cz/clanek/vzestup-pad-vzestup-ambiciozni-technologie-aneb-strucna-historie-vr/diskusepresne!! doom a nebo primo descent na tom byl megamasakr, pak pro jistotu nejakou dobu posedet na lavicce a dat si cigo :)https://cdr.cz/clanek/vzestup-pad-vzestup-ambiciozni-technologie-aneb-strucna-historie-vr/diskuse#comment-875917
+
VFX hosi zapomeli uplne, ja tenkrat delal jako studak v servisu Escomu v Brne na Lidicke a mel jsem tu moznost si s tim pohrat po "vecerech". Doom, Descent, jak napsano super...ale. V te dobe meli hosi z silicon graphics stroje jeste dal a hlavne spojene s tim soukruzim, ktere bylo ovladane motorove. Toto bylo na Invexu tez, to byla ta skoro VR...hlavne z toho lidi brutalne blili, neb to jejich mozek nedaval. Neb se to cely pohybovalo ve trech osach. No jednoduse receno, kazdy z nas ma svuj procesor a zalezi jak ten procesor to zvaldne. No a kdyz ne, tak se z toho clovek poblije. tak tak. Jinak fandim HTC Vive vic nez Riftu, neb nechapu jak chce Rift skenovat moje koncetiny aby to bylo realny. Zkousel jsem experimentalne Kinnect pro modelovni 3D prostoru. A to funguje velice dobre. /na tom zaklade Primesense jsou postaveny i komercni produkty/. Tak proste nechapu stale jak chce Oculus docilit reality kdyz nema zadny motion sensor, bud jako Sony Morpheus, nebo prave HTC Vive. No uvidime.
+1
+19
-1
Je komentář přínosný?
VFX hosi zapomeli uplne, ja
Keert https://cdr.cz/profil/kekes
18. 4. 2016 - 01:54https://cdr.cz/clanek/vzestup-pad-vzestup-ambiciozni-technologie-aneb-strucna-historie-vr/diskuseVFX hosi zapomeli uplne, ja tenkrat delal jako studak v servisu Escomu v Brne na Lidicke a mel jsem tu moznost si s tim pohrat po "vecerech". Doom, Descent, jak napsano super...ale. V te dobe meli hosi z silicon graphics stroje jeste dal a hlavne spojene s tim soukruzim, ktere bylo ovladane motorove. Toto bylo na Invexu tez, to byla ta skoro VR...hlavne z toho lidi brutalne blili, neb to jejich mozek nedaval. Neb se to cely pohybovalo ve trech osach. No jednoduse receno, kazdy z nas ma svuj procesor a zalezi jak ten procesor to zvaldne. No a kdyz ne, tak se z toho clovek poblije. tak tak. Jinak fandim HTC Vive vic nez Riftu, neb nechapu jak chce Rift skenovat moje koncetiny aby to bylo realny. Zkousel jsem experimentalne Kinnect pro modelovni 3D prostoru. A to funguje velice dobre. /na tom zaklade Primesense jsou postaveny i komercni produkty/. Tak proste nechapu stale jak chce Oculus docilit reality kdyz nema zadny motion sensor, bud jako Sony Morpheus, nebo prave HTC Vive. No uvidime.https://cdr.cz/clanek/vzestup-pad-vzestup-ambiciozni-technologie-aneb-strucna-historie-vr/diskuse#comment-876175
+
Zasadne nesouhlasim s nazorem, ze VR zajima nekoho jineho nez technologicke fanousky a z toho plyne, ze velmi pravdepodobne upadne do zapomneni i tento pokus.
Podivejte se na uz skonceny hype okolo 3D, pritom tahle vychytavka upoutala i nejednoho technickeho antitalenta a presto se to nechytlo.
Duvod je prosty lide se na tyto vychytavky podivaji, ozkouseji a odhodi, protoze na to nemaji cas. VR je podle meho technologie budoucnosti predevsim v profesionalni sfere - jenze v soucasnosti je jeste malo vykonu v pocitacich (a pak ze za chvili se nebude vedet co s vykonem modernich PC).
+1
+25
-1
Je komentář přínosný?
Zasadne nesouhlasim s nazorem
RedMaX https://cdr.cz/profil/redmarx
15. 4. 2016 - 20:56https://cdr.cz/clanek/vzestup-pad-vzestup-ambiciozni-technologie-aneb-strucna-historie-vr/diskuseZasadne nesouhlasim s nazorem, ze VR zajima nekoho jineho nez technologicke fanousky a z toho plyne, ze velmi pravdepodobne upadne do zapomneni i tento pokus.
Podivejte se na uz skonceny hype okolo 3D, pritom tahle vychytavka upoutala i nejednoho technickeho antitalenta a presto se to nechytlo.
Duvod je prosty lide se na tyto vychytavky podivaji, ozkouseji a odhodi, protoze na to nemaji cas. VR je podle meho technologie budoucnosti predevsim v profesionalni sfere - jenze v soucasnosti je jeste malo vykonu v pocitacich (a pak ze za chvili se nebude vedet co s vykonem modernich PC).https://cdr.cz/clanek/vzestup-pad-vzestup-ambiciozni-technologie-aneb-strucna-historie-vr/diskuse#comment-875835
+
Dokud nebude VR na urovni holopaluby ze Startreku tak to proste neni na nic.
+1
-29
-1
Je komentář přínosný?
Dokud nebude VR na urovni
Vratislav Boch https://cdr.cz/profil/vrata
15. 4. 2016 - 22:55https://cdr.cz/clanek/vzestup-pad-vzestup-ambiciozni-technologie-aneb-strucna-historie-vr/diskuseDokud nebude VR na urovni holopaluby ze Startreku tak to proste neni na nic.https://cdr.cz/clanek/vzestup-pad-vzestup-ambiciozni-technologie-aneb-strucna-historie-vr/diskuse#comment-875861
+
17. 4. 2016 - 19:48https://cdr.cz/clanek/vzestup-pad-vzestup-ambiciozni-technologie-aneb-strucna-historie-vr/diskuseVR mali na Red Dwarfe uz pred 20 rokmi :)https://cdr.cz/clanek/vzestup-pad-vzestup-ambiciozni-technologie-aneb-strucna-historie-vr/diskuse#comment-876089
+
VR by nemala byť len o okuliaroch alebo prilbe. Pokiaľ pri tvorbe virtuálneho prostredia nebudú zahrnuté aj ostatné zmysli človeka ako čuch, alebo hmat, vždy to bude len slabá náhražka reálna.
Spíš se děsím (těším?), kdy opravdu přijde skutečný NerveGear ze Sword Art Online :-P
EDIT: https://www.youtube.com/watch?v=C8Jl_-b7ju0
A co třeba tohle? IBM brings real life VRMMO to “Sword Art Online: The Beginning” https://developer.ibm.com/dwblog/sword-art-online-vrmmo/
O tom samozřejmě vím, ale stále se jedná o obyčejný headset, u kterého se pohyby snímají přes kamerku a nemastně neslaně se přenáší do hry. Název NerveGear byl použitý jen kvůli známosti ze seriálu. Pravý NerveGear je ale napojený na nervový systém a člověk se nachází ve vegetativním stavu.
A na VFX1 (https://en.wikipedia.org/wiki/VFX1_Headgear) se zapomělo....
Jo, to bylo první co mě napadlo. Na Invexu 1995 to byl obrovský hit, ale to možná autor textu ještě nebyl na světě :-)
presne!! doom a nebo primo descent na tom byl megamasakr, pak pro jistotu nejakou dobu posedet na lavicce a dat si cigo :)
VFX hosi zapomeli uplne, ja tenkrat delal jako studak v servisu Escomu v Brne na Lidicke a mel jsem tu moznost si s tim pohrat po "vecerech". Doom, Descent, jak napsano super...ale. V te dobe meli hosi z silicon graphics stroje jeste dal a hlavne spojene s tim soukruzim, ktere bylo ovladane motorove. Toto bylo na Invexu tez, to byla ta skoro VR...hlavne z toho lidi brutalne blili, neb to jejich mozek nedaval. Neb se to cely pohybovalo ve trech osach. No jednoduse receno, kazdy z nas ma svuj procesor a zalezi jak ten procesor to zvaldne. No a kdyz ne, tak se z toho clovek poblije. tak tak. Jinak fandim HTC Vive vic nez Riftu, neb nechapu jak chce Rift skenovat moje koncetiny aby to bylo realny. Zkousel jsem experimentalne Kinnect pro modelovni 3D prostoru. A to funguje velice dobre. /na tom zaklade Primesense jsou postaveny i komercni produkty/. Tak proste nechapu stale jak chce Oculus docilit reality kdyz nema zadny motion sensor, bud jako Sony Morpheus, nebo prave HTC Vive. No uvidime.
Zasadne nesouhlasim s nazorem, ze VR zajima nekoho jineho nez technologicke fanousky a z toho plyne, ze velmi pravdepodobne upadne do zapomneni i tento pokus.
Podivejte se na uz skonceny hype okolo 3D, pritom tahle vychytavka upoutala i nejednoho technickeho antitalenta a presto se to nechytlo.
Duvod je prosty lide se na tyto vychytavky podivaji, ozkouseji a odhodi, protoze na to nemaji cas. VR je podle meho technologie budoucnosti predevsim v profesionalni sfere - jenze v soucasnosti je jeste malo vykonu v pocitacich (a pak ze za chvili se nebude vedet co s vykonem modernich PC).
Dokud nebude VR na urovni holopaluby ze Startreku tak to proste neni na nic.
Akorát nesmí být spoluhráčem Rimmer :)
VR mali na Red Dwarfe uz pred 20 rokmi :)
Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.