CDR.cz - Vybráno z IT

Diskuse k Známe první podrobnosti o The Division 2. Sledujte i působivý cinematic trailer

"Tom Clancy’s The Division 2 přináší také větší zbraňový arsenál a detailnější bude i editor postav. Svůj charakter si tak budeme moci vyladit k obrazu svému."

Nikde jsem si informace o větším zbraňovém arzenálu nevšiml. V jedinčce je zbraní až příliš protože se zbraně vymezily v podstatě na best in slot, jedna/dvě útočné pušky (LWM4, Bullfrog), jeden samopal (The House), jeden kulomet (MG5), jedna sniperka (M700 Carbon), jedna/dvě brokonvice (SASG-12, Showstopper) a pistole nikdo neřeší. Zbytek zbraní nemá význam hrát protože čísla hovoří jasně proti nim. Podobně je to s gearem. V podstatě all corner klasifikovaný Striker, případně Reclaimer, pokud chce tým medika (se kterým jsou nejtěžší PvE mise rutina).

Z dema bylo vidět že jsou v division ikonické zbraně z jedničky (třeba právě ta LWM4, Vector který v době 1.2 patche byl best PvP zbraní). Některé zbraně skutečně v jedničce nebyly, na druhou stranu ve dvojce nemusí být všechny z jedničky.

Ano jsou tam zbraně dané specializací, ty ale nahrazují signature skill.

Co se týká buildingu gearu, zatím se to dá chápat jako downgrade. Ve dvojce vůbec nebyly primární atributy (střelné zbraně, výdrž, ekektronika) které dost výrazně rozhodovaly o herním stylu (tank, glass cannon, support - v podstatě jen medik) nehledě na schopnostech gearu. To už ve dvojce nebude, všichni mají +- stejnou zbroj, zdraví bude pravděpodobně jednotné, stejně jako dmg zbraní. Gear bude nově poskytovat víc specifických bonusů a malusů. Stejně jako doplňky na zbraně. Dle mě to bude transparentnější pro ty, kteří poměrně složitý gear building nechtěli pochopit nebo nepřišli jak co přesně funguje. Ono jen spočítat si jen obyčejnou DMG není v Division snadné, 10% DMG bonus může znamenat jen 3% nebo také 30%DMG navíc, záleží na konkrétní schopnosti, jak se konkrétní bonus aplikuje (zda na base dmg nebo celkovou), záleží na jaký typ nepřátel se střílí (standardní, veterán, elita, hráč) jaké aktuální DMG buffy ze skillů budou aktivní, jaké buffy/debuffy má aktivní cíl... RPG element v jedničce je klíč k úspěchu.Když pak dojde na PvP, tak nezřídka hráči někoho označí za cheatery jen proto že umí perfektně využívat všech talentů, buffů vlastních i ze skupiny, která si umí vzájemně urychlovat cooldowny na dovednosti. Dvojka v tomto směru bude zjednodušení a nebude potřeba desítek hodin a testovaní jak se který atribut chová a v jaké situaci.

+1
0
-1
Je komentář přínosný?

Pro psaní komentářů se, prosím, přihlaste nebo registrujte.