CDR.cz - Vybráno z IT

Komentovaný gameplay z The Evil Within prozrazuje spoustu informací [E3 2014]

The Evil Within 2
Jak vypadá systém upgradů, proč si dávat pozor na ležící nepřátele a jestli je dobrý nápad střílet na Rubika se dozvíte z interview s Petem Hinesem z Bethesdy.

E 3 Special

Video pochází z osmé kapitoly, čili už pokročilé fáze titulu a začíná ukázkou vylepšování postavy. Na tom je znatelná inspirace v sérii Dead Space, akorát montážní lavici nahradilo křeslo, které vypadá jako vraždící mechanismus z filmu Saw a bezpečnou místnost tajemná lokace, do níž se dostanete průchodem skrz zrcadlo.

Hlavní hrdina Sebastian během hry bude sbírat variaci na elektronické uzly, jež mu dovolí zlepšit si zdraví, poškození zbraní nebo třeba přesnost. To, že protivníkovi míříte na hlavu, prý zpočátku neznamená, že ho tam nutně musíte trefit.

Záběry pokračují, když se protagonista vydá prozkoumat staré, potemnělé sídlo, nabízející spoustu prostoru pro objevování. The Evil Within nechce být úplně lineární, takže ačkoliv do další úrovně nejspíš povede jediná cesta, budou na ni napojeny místnosti a prostředí, v nichž lze nacházet náboje a jiné suroviny, což koresponduje se survival-hororovou tradicí, z níž titul vychází. I sehnutí pro hrst projektilů vám může zachránit život.

The Evil Within 4The Evil Within 3

Pokus o plížení selže, zato však akce odhalí možnost využití prostředí ve svůj prospěch. Nastraženým pastem se půjde vyhnout a odpálit je, pakliže kolem procházejí monstra, nebo je rovnou zajistit a vzít s sebou pro pozdější využití. Na oponentech jsou v současnosti znát podivné změny v chování (hráč jednoho dost hlasitě sejme, druhý se otočí a v klidu odejde), což připisujeme slabší umělé inteligenci. Snad na ní vývojáři ještě zapracují, protože tohle by byla slušná komedie.

The Evil Within 1

Zajímavý je způsob likvidace nepřátel pomocí ohně. Pokud někomu napálíte olovo do kolena, složí se, načež si jde zahrát na mladého pyromana a udělat si z něj táborák. Jedná se o způsob, jak stoprocentně zajistit, aby vám zdánlivá mrtvola nepadla do zad. Jinak totiž nikdy nevíte, zdali je potvora válející se na podlaze skutečně neškodná.

The Evil Within 5

Tvůrci také zveřejnili, jakou formou se do gameplaye promítne přítomnost (ústředního?) záporáka Rubika, který se tváří jako dítě Alberta Weskera a Almy, na němž se vyřádil Viktor Frankenstein. Pokud se objeví na scéně, nemá smysl se s ním pokoušet bojovat, prostě utečte. Sprint jako takový by v The Evil Within, stejně jako stealth, vždycky měl být přijatelnou volbou. Nepodceňujte tedy variantu se protivníkům vyhnout nebo vzít v krajním případě nohy na ramena.

Nová hra od Shinjiho Mikamiho a Tango Gameworks vychází pro PC, PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox 360 a Xbox One 21. října.

Zpravodajství E3 2014 běží pod záštitou společnosti Intel Corporation

Děkujeme za zápůjčku výkonných Ultrabooků s procesory Intel Core.

Asus TaichiLenovo Yoga 13Dell Xps 12

Asus Taichi, Lenovo Yoga 13, Dell XPS 12

Martin Paytok

Po přispívání do několika digitálních magazínů se v roce 2009 usadil jako redaktor na serveru RecenzeHer.eu, odkud později odešel na post zástupce šéfredaktora inGamer.cz. Ten se v roce 2014 stal součástí herní sekce CDR.cz. Vedle psaní o hrách se dlouhá léta věnoval recenzování filmů pro XB-1. V současnosti působí jako externí redaktor časopisu SCORE.

více článků, blogů a informací o autorovi

Diskuse ke článku Komentovaný gameplay z The Evil Within prozrazuje spoustu informací [E3 2014]

Žádné komentáře.