CDR.cz - Vybráno z IT

Sci-fi horor Routine stále ve vývoji, verze pro Oculus zatím nehrozí [GC 2014]

O atraktivní roguelike záležitosti od nezávislých Lunar Software oznámené před dvěma lety jsme nějakou chvíli neslyšeli, vývojáři však ujišťují, že na ní pořád makají. Jenom pozastavili práce na VR.

Gamescom Banner

„Z virtuální reality jsme všichni nadšeni, protože věříme, že vás vtáhne jako nic jiného,“ sdělil project leader Aaron Foster. „Momentálně jsme se ale rozhodli zpomalit její integraci, jelikož z dostupných souprav dostáváme extrémní kinetózu. Podíváme se na to blíže vydání, ovšem prozatím se VR verzi nemůžeme plně oddat.“

Mrzuté, ale pochopitelné zprávy. Kdo by se chtěl plížit útrobami kosmické stanice a lupat při tom Kinedryly, aby se mu žaludek neobrátil naruby? Studio má i dobré zprávy – velký pokrok prý udělali co se týče ozvučení a fyziky a hra v současné fázi už nepůsobí jako techdemo. Datum vydání tvůrci ještě nemají, Routine ale v žádném případě nezamíří na early access, aby nikomu, aby nekompletní build nikomu nezkazil zážitek.

Za podporu během zpravodajství GamesCom 2014 děkujeme:

Redaktoři CDR.cz během zpravodajství používají výkonný Ultrabook™ Fujitsu T904.

Martin Paytok

Po přispívání do několika digitálních magazínů se v roce 2009 usadil jako redaktor na serveru RecenzeHer.eu, odkud později odešel na post zástupce šéfredaktora inGamer.cz. Ten se v roce 2014 stal součástí herní sekce CDR.cz. Vedle psaní o hrách se dlouhá léta věnoval recenzování filmů pro XB-1. V současnosti působí jako externí redaktor časopisu SCORE.

více článků, blogů a informací o autorovi

Diskuse ke článku Sci-fi horor Routine stále ve vývoji, verze pro Oculus zatím nehrozí [GC 2014]

Žádné komentáře.