Slasher Until Dawn znovuoznámen pro PlayStation 4 [GC 2014]
Na Until Dawn čekáme od GamesComu 2012, kdy byl zástupci studia Supermassive Games představen jako nelineární záležitost, na níž spolupracují „s hollywoodskými scénáristy a americkými televizními talenty“ a která „vás vtáhne svými charaktery, dialogy a šokujícím, zvráceným příběhem“. Nutno podotknout, že technickou stránkou už tenkrát neoslňovala a přechod na výkonnější konzoli je tak nejspíš stejnou měrou vedlejším produktem práce na celkové prezentaci, jako marketingovým tahem.
Na nových gameplay záběrech a screenshotech je znatelné výrazné zlepšení grafiky, což by Until Dawn mohlo pomoct k trochu větší publicitě. Přestože slibuje atraktivní prvky v podobě hratelnosti podobné Heavy Rainu, systému volby a následku ve stylu The Walking Dead od Telltale Games a přímého rozhodování o přežití všech osmi protagonistů, zatím se nezdá, že by o hru jevilo zájem mnoho lidí mimo žánrové publikum, které se těší na práci s hororovými stereotypy (chata v lese, telefony bez signálu...), a to by nakonec mohlo Supermassive po náročném (a stále pokračujícím) vývoji položit na lopatky.
Za podporu během zpravodajství GamesCom 2014 děkujeme: |
---|
Redaktoři CDR.cz během zpravodajství používají výkonný Ultrabook™ Fujitsu T904.
Galerie ke článku
Diskuse ke článku Slasher Until Dawn znovuoznámen pro PlayStation 4 [GC 2014]