Activision Blizzard chystá mobilní verze pro všechny své značky
Activision Blizzard se v nadcházejících letech začne více zaměřovat na trh s mobilními hrami. V nedávném hovoru s investory potvrdil prezident holdingu, Daniel Alegre, že mají vizi dostat všechny své série na telefony/tablety. O nadcházející mobilní verzi Diabla: Immortal již víme, stejného osudu se tedy patrně dočkají i značky jako Starcraft, Warcraft nebo Overwatch.
Hlavní prioritou však i nadále mají mít hry pro PC a konzole, jen se firma snaží prozkoumat další možnosti na vzkvétajícím trhu s téměř neomezenými možnostmi, jelikož je stále více mobilních telefonů schopných rozjet náročnější a náročnější aplikace, díky čemuž je potenciální klientela daleko širší než u platforem, které jsou vázané na dedikovaný hardware.
„Musíme se ujistit, že zpřístupníme naše tituly na miliardy mobilních zařízení, která jsou právě v oběhu,“ říká Alegre „To je naše největší příležitost a investujeme smysluplně, abychom toho využili a postupem času přenesli všechny naše série na mobilní zařízení. To je pro nás opravdu, opravdu důležité.“
Nejde možná o tak velké oznámení, vezmeme-li v potaz úspěch Call of Duty: Mobile, který od svého vydání čítá už přes 100 milionů stažení podle Google Play. Mezi prvními nadcházejícími tituly se na telefony dostane nejblíže Crash Bandicoot s podtitutelm On The Run, který má vyjít v průběhu příštího roku, a Diablo Immortal je ve vývoji od roku 2018. Zda bude firma klást větší důraz na Android či iOS není zatím jasné.
Diskuse ke článku Activision Blizzard chystá mobilní verze pro všechny své značky