Dynamičnost Fallout 4 je dle Todda Howarda možná jen díky next-genu [E3 2015]
Fallout 4 propůjčí hráčům rozsáhlý otevřený dynamický svět, v němž si hráč může pobíhat, jak chce, povídat si, s kým chce a zkoumat, co chce. Hlavní game designér, Todd Howard se k tomu vyjádřil tak, že nic z toho by nebylo, kdyby konzole PlayStation 4 a Xbox One neměly dostatek operační paměti. Díky tomu se vývojářům dostává obrovského množství zdrojů, které mohou využít pro budování tamějšího světa.
Související články:
- Spravujte vlastní Vault s Fallout Shelter, spin-offu na zařízení s iOS
- Fallout 4 se bude prodávat s funkčním PipBoyem. Stačí vložit mobil
- Fallout 4 vychází už za pár měsíců. Bethesda odhalila 9 minut z hraní
- Fallout 4 se poučí z PC historie. Na konzolích bude podporovat PC mody
- Fallout Shelter pro mobily už porazilo v žebříčku i Candy Crush
Při tvoření Falloutu se dbalo i na zkušenosti ze Skyrimu. Toto RPG sloužilo ke sběru dat, která určovala, jakým stylem hráči konají věci v otevřeném světě videoher. Toto zapříčinilo, že svět bude kompletně bez hranic.
Novinkou ve Falloutu 4 je nadabování hlavní postavy. Howard se k tomu vyjádřil následovně:
"Podíváte-li se na to, jak je dnes ve hrán vyprávěn příběh, většina z nich má namluveného hlavního protagonistu. Největší výzvou bylo vybrání ideálních dabérů. Nám se to naštěstí podařilo a vybrali vhodného herce i herečku, kteří se nejvíce hodí pro charakter zasazený do posapokalyptické pustiny."
Zpravodajství E3 2015 ve spolupráci se společností Intel |
---|
Děkujeme za zápůjčku výkonných zařízení s procesory Intel Core.
Lenovo IdeaPad Y50-70 a Dell Latitude E7450
Diskuse ke článku Dynamičnost Fallout 4 je dle Todda Howarda možná jen díky next-genu [E3 2015]