CDR.cz - Vybráno z IT

Dynamičnost Fallout 4 je dle Todda Howarda možná jen díky next-genu [E3 2015]

Fallout 3 E 3 2014
Na konferenci firmy Bethesda toho bylo mnoho řečeno o regulérním čtvrtém Falloutu. Bylo zde vidět, že se tamější svět dynamičtější než v kterékoliv jiné hře od Bethesdy Todd Howard, vysvětlil, proč tomu tak je.

E 3 Special 2015 Intel

Fallout 4 propůjčí hráčům rozsáhlý otevřený dynamický svět, v němž si hráč může pobíhat, jak chce, povídat si, s kým chce a zkoumat, co chce. Hlavní game designér, Todd Howard se k tomu vyjádřil tak, že nic z toho by nebylo, kdyby konzole PlayStation 4 a Xbox One neměly dostatek operační paměti. Díky tomu se vývojářům dostává obrovského množství zdrojů, které mohou využít pro budování tamějšího světa.

Související články:


Při tvoření Falloutu se dbalo i na zkušenosti ze Skyrimu. Toto RPG sloužilo ke sběru dat, která určovala, jakým stylem hráči konají věci v otevřeném světě videoher. Toto zapříčinilo, že svět bude kompletně bez hranic.

Novinkou ve Falloutu 4 je nadabování hlavní postavy. Howard se k tomu vyjádřil následovně:

"Podíváte-li se na to, jak je dnes ve hrán vyprávěn příběh, většina z nich má namluveného hlavního protagonistu. Největší výzvou bylo vybrání ideálních dabérů. Nám se to naštěstí podařilo a vybrali vhodného herce i herečku, kteří se nejvíce hodí pro charakter zasazený do posapokalyptické pustiny."

Nezapomeňte sledovat herní sekci CDR pro kompletní přehled všech novinek z letošní E3 výstavy. Po celý týden vás budeme zásobovat denně desítkami článků, díky kterým vám nic neunikne. 

Zpravodajství E3 2015 ve spolupráci se společností Intel

Děkujeme za zápůjčku výkonných zařízení s procesory Intel Core.

Lenovo IdeaPad Y50-70 a Dell Latitude E7450

Michal Klacik

V roce 2010 začínal jako redaktor RecenzeHer.eu, od dubna 2012 působil na pozici editora serveru inGamer.cz. Počátkem roku 2014 se redakce i část obsahu inGameru přesunula pod CDR.cz. Tam nyní zastává pozici redaktora pro herní i IT rubriku.

více článků, blogů a informací o autorovi

Diskuse ke článku Dynamičnost Fallout 4 je dle Todda Howarda možná jen díky next-genu [E3 2015]

Žádné komentáře.