CDR.cz - Vybráno z IT

Google se obměkčil a povolí reklamu na kryptoměny

Google ve své aktualizaci zásad týkajících se finančních produktů a služeb uvedl, že od října bude v Japonsku a USA inzerovat regulované burzy a směnárny kryptoměn. Děje se tak po více jak půlroční odmlce, kdy panoval zákaz všeho, co připomínalo kryptoměny.

Na jaře se Google negativně vyjádřil ke kryptoměnám a zakázal jakoukoliv reklamu týkající se kryptoměn (viz naše tehdejší zpráva). K zákazu propagace kryptoměn se tehdy nezavázal jen Google, ale i další významné společnosti, jako například Facebook.

Nyní však Google vzal kryptoměny na milost, protože veřejně oznámil, že od října budou v USA a Japonsku povoleny, po více jak půl roční odmlce, reklamy a inzerce finanční produktů kryptoměn.

aktualizaci zásad týkajících se finančních produktů a služeb je doslova uvedeno: Zásady Google Ads týkající se finančních produktů a služeb budou v říjnu 2018 aktualizovány. Následně bude možné ve Spojených státech a v Japonsku inzerovat regulované burzy a směnárny kryptoměn.

O tom, zda bude Google postupně uvolňovat svoji reklamní politiku a zásady se prozatím neobjevili žádné další podrobnosti. V tuto chvíli není ani zcela jisté, jak se toto uvolnění projeví v praxi.

Google pouze naznačil, že chce zavést jakousi certifikační kontrolu pro konkrétní země. To znamená, že kdokoliv by chtěl inzerovat finanční produkty kryptoměn, musel by nejdříve zažádat Google o certifikaci a teprve poté by mohl zažádat o reklamu.

Tagy: 
Zdroje: 

Diskuse ke článku Google se obměkčil a povolí reklamu na kryptoměny

Žádné komentáře.