Konec rozvážkovým webům? Facebook spouští rozvoz jídla z restaurací bez provize
Nabídku rozvozu jídel nabízí na internetu čím dál více firem, i u nás v Česku. Zdá se, že Facebook nebude výjimkou. Gigant na poli sociálních sítí slibuje všem, kteří ještě nemají Facebooku ve svém životě dost, značnou úsporu času.
Plánuje totiž začlenit do své mobilní aplikace služby již existujících podniků, zajišťujících rozvoz jídla. Služba bude nejprve k dispozici zámořským uživatelům sítě Facebook, kteří budou moci objednávat jak od velkých řetězců, tak i z místních restaurací.
V aplikaci Facebook pro smartphony naleznou uživatelé možnost „Order Food“, tedy objednat jídlo, vlevo od kanálu novinek. K možnosti objednání bude možné se dostat i přes vyhledání konkrétní restaurace. Poté stačí klepnout na tlačítko „Start Order“ a Facebook uživatele přesměruje na objednávkovou službu třetích stran, kde bude možné celý proces dokončit.
Mezi partnery Facebooku se zatím zařadily společnosti ChowNow, Delivery.com, DoorDash, EatStreet, GrubHub, Olo, Slice a Zappler, pro našince zvětšiny neznámé, ve světe však giganti. Pro možnost objednávání dovážky jídla přes Facebook bez nutnosti opustit prostřední mobilní aplikace je zapotřebí mít založený a spárovaný účet ještě u dané služby. V jiných případech Facebook spojí uživatele s webovou stránkou vybrané restaurace.
K testování nové funkce docházelo v průběhu celého loňského roku, nyní si ji mohou obyvatelé Spojených států vyzkoušet „naostro“. Společnost Facebook si údajně nenárokuje žádné provize, ani poplatek za zprocesované objednávky.
Diskuse ke článku Konec rozvážkovým webům? Facebook spouští rozvoz jídla z restaurací bez provize