Otevřený svět mění hratelnost Mirror's Edge od základu [E3 2015]
Původní Mirror's Edge představoval striktně lineární záležitost. Jeho doménou byl bezproblémový a ladný parkour, který však nedokázal přetlačit onu přímočarost úrovní. Mirror's Edge chce tuto limitaci odstranit přidáním kompletně otevřeného světa.
Související články:
Díky tomu se nejenom zvýší dynamika hratelnosti a zvýší počet hráčovo voleb, ale také dojde na plnohodnotné využití parkourové mechaniky. Chytří designéři navíc vybudovali tamější město tak, aby jednotlivé pohyby na sebe co nejlépe navazovaly a nevznikaly tak hluché mezery nebo nedošlo k přílišnému zpomalení pohybu Faith. Hratelnost bude svižná, rychlá a uspokojující.
Vývojáři navíc oznámili, že se distancují od palných zbraní. Senior Producer, Sara Jansson, vzkázala:
"V Mirror's Edge: Catalyst nebudete vůbec používat zbraně. Úplně jsme vyjmuli tento aspekt hry. Nemůžete je ani zvednout ze země."
Je to velmi dobrá zpráva, protože střelba jen zdržovala a narušovala tak pohyb. Soubojový systém bude řešen více dynamicky a takovým způsobem, aby co nejvíce zapadl do filozofie celé hry. Mirror's Edge Catalyst vyjde již 23. února pro počítače s operačním systémem Windows a konzole PlayStation 4 a Xbox One.
Zpravodajství E3 2015 ve spolupráci se společností Intel |
---|
Děkujeme za zápůjčku výkonných zařízení s procesory Intel Core.
Lenovo IdeaPad Y50-70 a Dell Latitude E7450
Diskuse ke článku Otevřený svět mění hratelnost Mirror's Edge od základu [E3 2015]