CDR.cz - Vybráno z IT

Otevřený svět mění hratelnost Mirror's Edge od základu [E3 2015]

Mirrors Edge Catalyst Image 02
Oznámení nového Mirror's Edge vedlo k pozitivním ovacím. I když první díl byl velmi rozporuplný, tak si našel svou stabilní fanouškovskou základnu, která na něj nedá dopustit. Restart série navíc eliminuje neduhy svého staršího kolegy.

E 3 Special 2015 Intel

Původní Mirror's Edge představoval striktně lineární záležitost. Jeho doménou byl bezproblémový a ladný parkour, který však nedokázal přetlačit onu přímočarost úrovní. Mirror's Edge chce tuto limitaci odstranit přidáním kompletně otevřeného světa.

Související články:


Díky tomu se nejenom zvýší dynamika hratelnosti a zvýší počet hráčovo voleb, ale také dojde na plnohodnotné využití parkourové mechaniky. Chytří designéři navíc vybudovali tamější město tak, aby jednotlivé pohyby na sebe co nejlépe navazovaly a nevznikaly tak hluché mezery nebo nedošlo k přílišnému zpomalení pohybu Faith. Hratelnost bude svižná, rychlá a uspokojující.

Mirrors Edge Catalyst Image 03

Vývojáři navíc oznámili, že se distancují od palných zbraní. Senior Producer, Sara Jansson, vzkázala:

"V Mirror's Edge: Catalyst nebudete vůbec používat zbraně. Úplně jsme vyjmuli tento aspekt hry. Nemůžete je ani zvednout ze země."

Je to velmi dobrá zpráva, protože střelba jen zdržovala a narušovala tak pohyb. Soubojový systém bude řešen více dynamicky a takovým způsobem, aby co nejvíce zapadl do filozofie celé hry. Mirror's Edge Catalyst vyjde již 23. února pro počítače s operačním systémem Windows a konzole PlayStation 4 a Xbox One.

Nezapomeňte sledovat herní sekci CDR pro kompletní přehled všech novinek z letošní E3 výstavy. Po celý týden vás budeme zásobovat denně desítkami článků, díky kterým vám nic neunikne. 

Zpravodajství E3 2015 ve spolupráci se společností Intel

Děkujeme za zápůjčku výkonných zařízení s procesory Intel Core.

Lenovo IdeaPad Y50-70 a Dell Latitude E7450

Michal Klacik

V roce 2010 začínal jako redaktor RecenzeHer.eu, od dubna 2012 působil na pozici editora serveru inGamer.cz. Počátkem roku 2014 se redakce i část obsahu inGameru přesunula pod CDR.cz. Tam nyní zastává pozici redaktora pro herní i IT rubriku.

více článků, blogů a informací o autorovi

Diskuse ke článku Otevřený svět mění hratelnost Mirror's Edge od základu [E3 2015]

Žádné komentáře.