CDR.cz - Vybráno z IT

Otevřený svět mění hratelnost Mirror's Edge od základu [E3 2015]

Mirrors Edge Catalyst Image 02
Oznámení nového Mirror's Edge vedlo k pozitivním ovacím. I když první díl byl velmi rozporuplný, tak si našel svou stabilní fanouškovskou základnu, která na něj nedá dopustit. Restart série navíc eliminuje neduhy svého staršího kolegy.
Přidejte si CDR do oblíbených na Google News

E 3 Special 2015 Intel

Původní Mirror's Edge představoval striktně lineární záležitost. Jeho doménou byl bezproblémový a ladný parkour, který však nedokázal přetlačit onu přímočarost úrovní. Mirror's Edge chce tuto limitaci odstranit přidáním kompletně otevřeného světa.

Související články:


Díky tomu se nejenom zvýší dynamika hratelnosti a zvýší počet hráčovo voleb, ale také dojde na plnohodnotné využití parkourové mechaniky. Chytří designéři navíc vybudovali tamější město tak, aby jednotlivé pohyby na sebe co nejlépe navazovaly a nevznikaly tak hluché mezery nebo nedošlo k přílišnému zpomalení pohybu Faith. Hratelnost bude svižná, rychlá a uspokojující.

Mirrors Edge Catalyst Image 03

Vývojáři navíc oznámili, že se distancují od palných zbraní. Senior Producer, Sara Jansson, vzkázala:

"V Mirror's Edge: Catalyst nebudete vůbec používat zbraně. Úplně jsme vyjmuli tento aspekt hry. Nemůžete je ani zvednout ze země."

Je to velmi dobrá zpráva, protože střelba jen zdržovala a narušovala tak pohyb. Soubojový systém bude řešen více dynamicky a takovým způsobem, aby co nejvíce zapadl do filozofie celé hry. Mirror's Edge Catalyst vyjde již 23. února pro počítače s operačním systémem Windows a konzole PlayStation 4 a Xbox One.

Nezapomeňte sledovat herní sekci CDR pro kompletní přehled všech novinek z letošní E3 výstavy. Po celý týden vás budeme zásobovat denně desítkami článků, díky kterým vám nic neunikne. 

Zpravodajství E3 2015 ve spolupráci se společností Intel

Děkujeme za zápůjčku výkonných zařízení s procesory Intel Core.

Lenovo IdeaPad Y50-70 a Dell Latitude E7450

Michal Klacik

V roce 2010 začínal jako redaktor RecenzeHer.eu, od dubna 2012 působil na pozici editora serveru inGamer.cz. Počátkem roku 2014 se redakce i část obsahu inGameru přesunula pod CDR.cz. Tam nyní zastává pozici redaktora pro herní i IT rubriku.

více článků, blogů a informací o autorovi

Diskuse ke článku Otevřený svět mění hratelnost Mirror's Edge od základu [E3 2015]

Žádné komentáře.