S Danem Vávrou o Kingdom Come: Deliverance, jak vznikla idea o středověku?
Příběh studia Warhorse není vůbec nezajímavý, ba naopak, prosekat si cestu trnovými křovinami herní scény nebyl jednoduchý úkol. Český tým kolem vývojáře Dana Vávry, který se dříve v 2K Czech podílel na úspěšné sérii Mafia, to ale dokázal a momentálně z plných sil pracuje na půvabném historickém RPG Kingdom Come: Deliverance.
Hra je zasazena do netradičního období husitství, kdy středověké Čechy "plenil" Zikmund Lucemburský, zatímco král Václav IV. byl vězněn ve Vídni. My se dostáváme do role prostého kováře, který se shodou okolností zaplete do velkých věcí. Jak se s nimi ale dokáže vypořádat a co ho na strastiplné cestě čeká? Nejen o tom si s námi Dan popovídal.
Cílem Warhorse je vytvořit maximálně realistickou hru, to se samozřejmě promítá na historických událostech. Málokdo by ale čekal, že stejně detailní budou tvůrci také při tvorbě prostředí. V týmu mají vlastní historičku a pracují i s archeologickými fakty, které při vývoji pomohly odhalit například skutečné rozměry a půdorysy měst a hradů.
Zajímá vás, zda hra nabídne možnost přepínání mezi pohledem z první a třetí osoby? Jaká je předpokládaná herní doba nebo kolika se dočkáme konců? Jak reagují velká vydavatelství, která dříve Warhorse odmítla zastupovat, teď, když vidí prozatímní úspěch Kingdom Come na veřejnosti? Pohodlně se usaďte, cesta do dob dávno minulých právě začíná.
Pokud stále nemáte dost, rozhodně si počkejte na další video ze studia. Vyzpovídali jsme také vedoucího AI týmu Tomáše Plcha, který se s námi podělil o řadu technických informací. Michal Hapala nám pak prozradil několik zajímavostí o kariéře programátora a shrnul vše, co byste pro její úspěšný start měli udělat.
Diskuse ke článku S Danem Vávrou o Kingdom Come: Deliverance, jak vznikla idea o středověku?