Během posledních let se videoherní průmysl značně změnil. Představitelé imaginárních postav už nepropůjčují pouze hlas, ale i další herecké výkony. Díky Motion Capture už natáčení více připomíná...
Před třemi týdny jsme informovali o plánované stávce společnosti SAG-AFTRA, která zastupuje herecké tváře a hlasy nejen pro videohry. Záležitost se dala za tuto dobu výrazně do chodu a drtivá...
Společnost SAG-AFTRA, která zastupuje herecké tváře, včetně těch videoherních, ohlásila plán ke stávce. Samotní herci se postupně připojují a ohlašují svůj souhlas.
Virtuální realita v životní velikosti by mohla změnit styl jakým se bavíme i pracujeme. Sledování pohybu společně s headsetem pro virtuální realitu nese název Real Virtuality a vypadá opravdu...
Vývoj her je obrovská dřina. Nicméně dnes se vývoj netočí jen okolo programování a tvorby grafiky. Tomáš Studnička, člen týmu vyvíjející české RPG Dungeons of Aledorn, se s námi podělil o své práci...