Facebook vám podstrčí příspěvky ze své sociální sítě Threads, chtě nechtě
Společnost Meta Platforms vlastní několik dceřinných společností a řídí několik sociálních sítí. Mezi nimi třeba nejpopulárnější síť Facebook. Nedávno ale představila přírůstek do své rodiny sociálních sítí v podobě sociální sítě Threads. Cílem společnosti Meta Platforms je samozřejmě, aby i její nová sociální síť byla co nejvíce populární.
Za tímto účelem se tak snaží Meta oslovit nové uživatele prakticky jakýmkoliv způsobem. Nyní mluvčí společnosti třeab přiznal, že uživatelům Facebooku zobrazují pomocí křížových odkazů příspěvky ze sítě Threads. Nejedná se přitom o takovou novinku, protože podobné mechanismy marketingu využívá Meta Platforms dlouhodobě i pro testování nových funkcí.
Zdroj: Shutterstock
Podobně to udělala i s Instagramem, respektive s Reels, která se teď také zobrazují běžně na hlavní stránce Facebooku. Rozdíl oproti všem předchozím reklamám je ten, že v případě Threads si nemůžete zvolit, zda ji chcete či nikoliv. I když přišla propagace Threads na Facebook až nyní, tak na Instagramu se příspěvky z Threads objevily již v srpnu.
Někteří uživatelé ale namítají, že na Threads sdílejí jiné druhy příspěvků a nechtějí je sdílet se svými přáteli na Facebooku. Právě Threads zaznamenala rekordní nárůst uživatelů bezprostředně po spuštění, a to 100 milionů registrací. Zdá se, že určitá část uživatelů přišla jen ze zvědavosti, ale nevyvíjí dostatečnou aktivitu na Threads. Tak se Meta rozhodla posílit propagaci Threads. Podle platformy SimilarWeb, která měří webový provoz, klesla jen v září návštěvnost o 40 %.
Diskuse ke článku Facebook vám podstrčí příspěvky ze své sociální sítě Threads, chtě nechtě