McDonald's končí testování využití AI pro Drive Thru
Tímto rozhodnutím McDonald's také ukončuje své partnerství s IBM pro automatizované přijímání objednávek (AOT). Nicméně, společnost naznačila, že může hledat jiné potenciální partnery pro budoucí spolupráci v této oblasti. Mason Smoot, ředitel restaurace pro McDonald's USA, ve svém e-mailu adresovaném franšízantům uvedl, že ačkoli technologie přinesla určité úspěchy, vidí příležitost pro širší průzkum řešení hlasového objednávání.
Zdroj: Shutterstock
„Ačkoli k dnešnímu dni došlo k úspěchům, cítíme, že existuje příležitost prozkoumat řešení hlasového objednávání šířeji,“ napsal Smoot ve svém e-mailu, který získal Restaurant Business a citoval PC Mag. Dále uvedl, že McDonald's bude zkoumat další možnosti a učiní informované rozhodnutí o budoucím řešení hlasových objednávek do konce roku. Podle Smoota IBM přinesla důvěru, že hlasové objednávání bude součástí budoucnosti drive-thru restaurací.
Cílem testu bylo zjistit, zda AOT může zrychlit služby a zefektivnit provoz. Automatizace drive-thru objednávek měla potenciál snížit potřebu zaměstnanců na přijímání objednávek, což by mohlo buď snížit počet pracovníků potřebných k provozu restaurace, nebo přesunout zdroje do jiných oblastí podnikání.
IBM bude i nadále spolupracovat s McDonald's na jiných systémech a rovněž jedná s dalšími řetězci rychlého občerstvení o využití své technologie AOT. Mezi společnosti, které již testují nebo používají tuto technologii, patří Hardee's, Carl's Jr., Krystal, Wendy's, Dunkin a Taco John's.
Tento krok McDonald's naznačuje, že i přes pokroky v automatizaci je potřeba dále hledat nejvhodnější řešení pro optimalizaci zákaznické zkušenosti a provozní efektivity. Vývoj v oblasti hlasového objednávání bude jistě pokračovat a McDonald's zůstane otevřený novým možnostem a partnerstvím.
Diskuse ke článku McDonald's končí testování využití AI pro Drive Thru