Starbucks, Coca-Cola a další společnosti bojkotují Facebook, zastavily reklamy
Zdroj: BusinessToday
Mnoho společností napříč Světem je nespokojeno s tím, že Facebook nedostatečně bojuje proti projevům nenávisti na sociálních sítích. Společně se tak rozhodli, že půjdou do „stávky“ a že zastaví veškeré své reklamy na této sociální síti. Mezi stávkující společnosti jsou třeba Pepsi, Coca-Cola, Starbucks, Dove, Mozilla Firefox, Honda, Unilever či Verizon Communications.
Aktuálně je do této akce zapojeno již více než 160 společností, ale prozatím není jasné, jak dlouho bude tato stávka trvat. Například Coca-Cola prohlásila, že pozastaví své reklamní kampaně na 30 dní nebo dalším takovým příkladem je Unilever, který chce stávkovat až do silvestra.
Zdroj: BusinessInsider
Vše je pak sdružováno pod vlastním hashtagem #StopHateForProfit. Zakladatel a současný šéf Facebooku Mark Zuckerberg se k této problematice vyjádřil tak, že pouze přislíbil větší zájem o toto téma ze strany Facebooku. V praxi by tak měly příspěvky a videa být více monitorovány a zároveň opatřeny i nejrůznějšími bezpečnostními prvky. Tato stávka již způsobila Facebooku ušlý zisk ve výši 60 miliard dolarů a logicky se podepsala i na tržní hodnotě společnosti.