Hidetaka Miyazaki vysvětluje, proč Bloodborne není Demon’s Souls 2 [E3 2014]
„V roce 2012, před oznámením PS4, za námi [Sony Computer Entertainment] přišli s návrhem, jestli by nás zajímal vývoj nové hry pro nový hardware, takže jsme o Demon’s Souls 2 vlastně vůbec neuvažovali,“ prozradil šéf studia serveru Famitsu. „Myšlenka na nextgenovou konzoli byla lákavá a vzpomínám si na nadšení lidí ze SCE.“
Bloodborne je zasazen do jiné doby než předchozí dva projekty japonských vývojářů a město Yharnam, kde se odehrává jeho děj, v sobě kloubí anglickou architekturu devatenáctého století s elementy steampunku. Poprvé si zde také místo luků a kuší osaháme palné zbraně, přesto však nejde TPS střílečku.
„Máme několik důvodů,“ odpovídá Miyazaki na dotaz ohledně posunu v čase dopředu. „Prvním z nich je styl boje. Chtěli jsme implementovat systém, který by nahradil kombinaci meče a štítu z Demon’s něčím aktivnějším. A tak jsme přišli s puškami, ale zase jsme se potřebovali vyhnout změně na titul jen o střílení, k čemuž nám perfektně posloužila Viktoriánská éra. Je to doba, v níž se pořád drží obraz starých zbraní.“
Předchozí zpráva (12. června, 15:10)
Unikla nahrávka gameplaye akčního RPG Bloodborne [E3 2014]
Záznam byl sice pořízen kamerou natáčející obrazovku, ale pro představu stačí. Mrkněte, jak vypadá nástupce Dark Souls v pohybu.
Dva trochu přerostlé sekáčky a pár nepřátel nadržených na to, až jim je zarazíte do hrudi. Kdo je obeznámen s dřívější produkcí japonských From Software, lehce pozná jejich styl. Bloodborne je temný a ačkoliv se zaměřuje na rychlejší styl boje, nabídne pořádnou výzvu.
Předchozí zpráva (11. června, 14:15)
Bloodborne má první screeny. From Software slibuje hardcore zábavu [E3 2014]
Sony Computer Entertainment Japan vypustilo několik temných screenshotů z PS4 exkluzivity Bloodborne. Vývojáři přinesou svěží přístup k boji, ale respektují hratelnost svých předchozích záležitostí.
Producent Masaaki Yamagiva se na oficiálním PlayStation Blogu rozepsal o původní IP od tvůrců Dark Souls. Bloodborne adaptuje strategické elementy těchto her, avšak zároveň se bude orientovat na rychlejší a více ofensivní boj. Hledat lék na nákazu postihující město Yharnam se přitom vydáme vyzbrojeni chladnými i palnými zbraněmi. Proti krvelačným bestiím okupujícím ulice se nám určitě budou hodit.
„Bloodborne vyvíjíme jako úplně nový titul pro hardware PlayStationu 4, což nám dovolilo znatelně posunout hranice našich možností,“ říká šéf studia From Software Hidetaka Miyazaki. „Současně jsme si ale v mnoha směrech uchovali výrazný autorský styl. Od Demon’s Souls je naší klíčovou filozofií dělat hry pro opravdové hráče.“
Později tento rok bychom se měli dozvědět informace o online funkcích. I tady vývojáři chtějí inovovat a po zážitcích s Dark Souls jsme skutečně zvědaví, o co půjde.
Původní zpráva (10. června, 19:02)
From Software a Sony odhalili temnou záležitost Bloodborne
Bloodborne je oficiální název projektu s krycím označením Beast, o kterém jste mohli slyšet už dřív. Vzniká ve spolupráci From Software a Sony a asi nepřekvapí, že je na zveřejněném traileru hodně znatelný vliv Dark Souls.
Podle dostupných informací se v titulu postavíme svým strachům při hledání odpovědí v prokletém městě Yharnam, postihnutém podivnou epidemií šířící se ulicemi. Nebezpečí, smrt a šílenství číhá v tomto strašlivém světě za každým rohem a abychom přežili, musíme odhalit všechna jeho pohřbená tajemství.
Vydání je naplánováno na příští rok a jelikož ve videu neuvidíte gameplay, těžko si zatím představit, jak bude ve skutečnosti vypadat. Styl dřívější produkce tvůrců Demon‘s Souls je na něm však zcela patrný a i díky úspěšnému přijetí předchozích her by nás vůbec nepřekvapila opětovná orientace na hardcore publikum.
Zpravodajství E3 2014 běží pod záštitou společnosti Intel Corporation |
---|
Děkujeme za zápůjčku výkonných Ultrabooků s procesory Intel Core.
Asus Taichi, Lenovo Yoga 13, Dell XPS 12
Diskuse ke článku Hidetaka Miyazaki vysvětluje, proč Bloodborne není Demon’s Souls 2 [E3 2014]