Prozkoumejte vesmír sami: Simulátor Kerbal Space Program se vrací s druhým dílem
Nejvíce na této zprávě překvapila fanoušky právě změna vývojáře, první díl má totiž na triku mexické studio Squad a práce na druhém díle po nich převzalo desetileté americké indie studio Star Theory Games, dříve fungující pod jménem Uber Entertainment. Původní vývojáři spolu s Private Division (vydavatel prvního dílu) však vývoj hry stále sledují a podporují.
V traileru se příliš konkrétních záběrů ze hry nedočkáme, ale podle slov vývojářů se tentokrát s pomocí nových kosmických plavidel budeme schopni podívat i za hranice kerbalského solárního systému, ale také tvořit nová plavidla i z oběžné dráhy, nebo dokonce budovat komplexní kolonie třeba na měsíci. Ty budou nedílnou součástí druhého dílu, jelikož představují spoustu nových výzev v rámci snahy o pochopení fyzikálních pravidel při různé gravitaci.
Kromě rapidně vylepšené grafiky se můžeme těšit i na propracovanější design různých terénů, což by mělo ještě trochu okořenit prozkoumávání nových planet. Tvůrci také slibují hlubší podporu módů, aby si hráči byli schopni přetvořit hru dle svých vlastních představ, a zdokonalený tutoriál, který by měl zachovat pověstnou obtížnost KSP, ale zároveň pomoci při seznamování se s klíčovými herními mechanikami.
Nebude chybět ani vytoužený multiplayer, v jaké podobě se ho však dočkáme zatím vývojáři tají. Přesné datum vydání ještě sice také není známo, s jistotou lze však již říci, že hra vyjde v příštím roce a zahrát si ji budou moci vlastníci PC, PlayStationu 4 i Xbox One. Hráli jste první díl? Probudil ve vás zájem či lásku fyziku, jako tomu bylo u řady fanoušků?